Gå til innhold

Fucking good friend fra nettet?


ElleVille

Anbefalte innlegg

Det var helt klart ikke jeg som hadde en helg med kos, fantastisk sex og alt man kan drømme om icon_smile.gif

(jeg bare var flink jente og leste jeg...)

Jeg er nemlig fortsatt like desp som deg.

Det har ikke gått fremover med prosjektet mitt, så jeg er nå i full gang med å bli sviske.

Ja, hva pokker vi skal gjøre?

Jeg har store planer om å sette en mann (en bestemt i tankene ja icon_wink.gif) på et fly og bære ham på min egen, jukse-brune rygg hjem og lenke ham fast. icon_biggrin.gif

Er du med eller..?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvordan gikk det da Amanda? - Og hva er målet her: Kjæreste eller elsker? Og hvordan sikre seg at en elsker ikke blir noe mer... for en av dem... OG hvorfor ikke VILLE ha en kjæreste ??

Nysgjerrrrrig... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrige anonym;

er du en jeg kjenner eller, som ikke tør å si hvem du er (Leni for eksempel)..? icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe forstår at du har diskutert litt med din søster... icon_smile.gif

Vel, søsken skal jo passe på hverandre, og en blir aldri så forbanna (!) på noen som de du er glad i..... - - fordi du er glad i...!

Lykke til i søken etter en armkrok du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Lasse, men helt ærlig så var det vel ikke armkroken hans jeg var mest interessert i denne gangen... icon_biggrin.gif

Men vi kan godt si det slik, høres mer ordentlig ut på den måten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikkeno' å gjøre. Fant denne tråden igjen, og fant ut at jeg sikkert kan svare på spørsmålene til deg "nysgjerrige anonym"...

[Og hva er målet her: Kjæreste eller elsker?]

I den grad det er noe "mål" icon_smile.gif så er det en elsker jeg tenker på.

[Og hvordan sikre seg at en elsker ikke blir noe mer... for en av dem...]

Innstilling - åpenhet.

Jeg har en (kanskje mindre sunn?) knapp jeg kan skru mer eller mindre av/på som heter "følelser".

Jeg synes ikke sex og sterke følelser "blandes".

Ønsker man seg egentlig en kjæreste, tror jeg ikke det er så lurt å gå inn i et forhold basert på sex.

[OG hvorfor ikke VILLE ha en kjæreste ??]

Vet ikke. icon_smile.gif

Har ikke spesielt lyst på forpliktelser. Kanskje. Nei, det spørsmålet kan jeg ikke svare på, har diskutert med meg selv og ennå ikke funnet noen konklusjon.

Hvorfor vil du absolutt ha en kjæreste? icon_smile.gif

Samme spørsmål, men kanskje mer opplagt svar for deg?

Dessuten så forbinder jeg faste forhold med mas og styr og krangling, og ikke minst min store skrekk:

dulle-dull med dikke-dikk og slikk i øret!

Uæh.

*vet det var en noe usaklig grunn men dog*

icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei.

når det gjelder å finne seg en elsker eller elskerinne på nettet så har aldri dette vært noe problem. men de fleste mennesker som går inn i et slikt forhold får følelser for den andre part etterhvert allikevel, da dette ligger i vår natur.

Det som eventuelt hadde vært lettere var om du hadde 2 faste elskere. du får da ikke den samme knytningen til den enkelte elsker.

husk å vær forsiktig og vær kresen Amanda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amanda!

Synet du har på forhold får en jo frysninger av.... Det skylds nok mye tenker jeg, som en ikke trenger å ta opp her...

Slike forhold kun ment for sex er imidlertid litt ... skjøre... Det viser segvel at de fleste går stykker fordi den ene vil mer enn den andre etter hvert.... Man må jo like hverandre forå ha lyst på sex, så det er ikke langt å gå...

Det var det der med pose og sex...nei, sekk..

Håper du har det bra! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest av innlegg skrevet av Amanda, tror jeg ikke man bør bekymre seg for at hun skal gjøre noe overilt som hun ikke selv er i stand til å ta konsekvensen av. Hun virker da som en veldig reflektert og oppegående 18 åring.

Jeg skjønner ikke helt de som reagerer så sterkt på at hun kanskje er en smule skeptisk til det å binde seg til en kjæreste. Hun er ung, kanskje litt usikker på veien hun ønsker videre i livet, og vil ha muligheten til å gjøre det hun har lyst til uten å måtte ta hensyn til andre. Jeg har gjort en slik prioritering selv tidligere i livet og angrer overhodet ikke på det. Egoistisk ja, men det har man lov til å være så lenge det ikke går ut over andre.

Så er det dette med fysiske behov, de har vi alle, og dersom man finner en elsker man kan tenke seg å ha sex med, og begge er enige om forutsetningene, ja da ser jeg ingenting galt i at to voksne single mennesker har sex sammen.

Klart man kan få følelser for hverandre etterhvert, men den risken må man være villige til å ta om man vil ha en elsker. Det er selvfølgelig like viktig med god kommunikasjon her som blandt et kjærestepar. Om en blir forelsket så må denne fortelle det til den andre parten, slik at man finner ut om det er gjensidig eller ikke. Er det ikke det må man avbryte elsker "forholdet" og ikke fortsette og tro at den andre etterhvert også vil bli forelsket, for det er det ingen garanti for og man får det bare ekstra vondt.

Det viktigte er at man snakker sammen, er ærlige for hverandre, og at man respekterer hverandre og godtar det som var forutsetningen for at man innledet dette elsker/elskerinne forholdet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i tvil (!) om at Amanda er en usedvanlig oppegående 18 åring!

Jegh ar imidl dannet meg et bilde av hvorfor hun velger som hun gjør. Skriver ikke om det nå, det blir jo helt feil ovenfor Amanda, og det kan jo være helt feil også...

Håper bare at det koker mindre oppi hodet og at det går bra og at ting og tang flasker seg. Du virker så sympatisk Amanda at det må jeg virklig håpe!!

Hilsen L !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk anonym, Kristian og Lasse!

... men jeg ble "litt" nysgjerrig på teorien din da Lasse. icon_wink.gif

Jeg bryr meg ikke om du skriver om det her. Selvsagt kan det være feil, men jeg er åpen for nye innfallsvinkler.

*koke hode* icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa mi!

Nei, jeg var ikke den anonyme du refererte til, jeg så ikke denne tråden før nuh.

Du vet hva jeg mener om saken, kanskje det begynner å gli inn litt ?

Du er jo sånn delvis i ferd med å se tingene litt på en annen måte nå..

Just be careful...

Du vet jo også mine erfaringer med saken.

Uten at jeg har tenkt å gå nærmere inn på det her, du vet det jo.

Ja Amanda er en særdeles moden 18 åring, reflektert, fornuftig og med et klart og oppegående syn på det aller meste.

Det burde jeg kunne uttale meg om.

Og nei, det har lite med å gjøre at hun er søsteren min.

Lykke til med han oppimellom alle hauger, inntil du får dratt han ned fra det fjerne nord, GÅ Å KJØP DEG EN DILDO HAR JEG SAGT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda og Leni icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Morro å følge med på dere to assa icon_wink.gif

Amanda..... det er lov å høre litt på storesøster også..... dildo kan sikkert være bra det, har jo lest om mange jenter her som ikke kan være en eller ti foruten icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

Du får unnskylde, Kristian... icon_wink.gif

Bertemor:

Ehh... jadda. Men dildo da - hallo - hvor kult er det?

Neei, kan nok ikke henge meg på tråden inne i et annet forum her, om at mannen er overflødig. Pyttsann. *plystre*

Amanda

*som håper hun har klart å vært anonym nok på KG* (denne tråden, o'gru) Hehe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-06-10 19:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....HMMM Beklager, jeg har en tendens til å analysere litt for mye....

Vel, men dersom du vil så....:

Tar litt korte stikkord bare.. Det slår meg ting om mye skuffelser fra tidligere forhold, dårlige erfaringer fra søsters erfaringer og kanskje foreldre... ? Videre tenker jeg på Litt anstrengt forhold til seg selv og relasjoner til nære venner/folk rundt seg (blitt såret?) Tenker på ei jente med mye følelser på godt og vondt som er så sliten av å føle smerte at hun må trekke seg ut en liten stund, men som ønsker og trenger bekreftelse på seg selv fra en som åpenlyst tenner på kroppen og liker henne som person. Men som ikke vil såre henne med følelser....

Vel, noe slikt hehe (flau latter)

Nå fåreslår jeg at du brånekter alt uansett....! Vi får vel si at jeg tar feil, veldig feil 99% av tiden...

icon_smile.gif

Lasse hobbykrymper og kvavakksalver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse icon_smile.gif

Du har nok noen gode poeng her.

Skal få slippe å leke hobbypsykolog altså ( icon_wink.gif ), så jeg venter ikke noe svar tilbake.

Men en sak som er litt merkelig, er nok at jeg oppfører meg/tenker som om jeg har hatt veldig mye dårlige erfaringer selv, noe som egentlig ikke stemmer. Men jeg blir lei når jeg ser forhold rundt meg... Så jeg gidder nesten ikke prøve selv. Vil ikke havne i noe slikt. Rart? Ja? icon_smile.gif

Dette med at jeg er blitt såret av mennesker rundt meg er litt av sannheten, men mer at jeg er redd for å miste. For å ikke miste kan man ikke eie heller... See?

(fremdeles rart? næmmen.)

Du traff meg forresten når du sier "så sliten at hun må trekke seg ut litt". Hm. Feigt?

[trenger bekreftelse på seg selv fra en som åpenlyst tenner på kroppen og liker henne som person. Men som ikke vil såre henne med følelser....]

*kremt* (hviske: mm.)

[Nå fåreslår jeg at du brånekter alt uansett]

Nei, jeg er ikke smart nok til det icon_wink.gif

Du trenger ikke være flau over din lille analyse, du traff så absolutt et par punkter.

Som sagt, ingen plikt til oppfølging, spørsmålene er det nok mest jeg som må svare på selv.

icon_smile.gif

_________________

~Amanda~

[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-06-10 20:49 ]

(korreksjoner: smileys som ikke vil høre)1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-06-10 20:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel .litt flaks må en ha. Det gjelder bare å snakke om mye, så treffer en på noe hehe.

Anyway, følesler kan være en bellastn. og mye av dem enda mer... Saken er vek bare å lære å takle dem, ikke skyve dem foran seg. Det blir så lite konstruktivt, en kommer ikke videre/vokser ikke...

Det blir jo også ganske destruktivt å "stenge av" fordi "han vil nok gå ifra meg".... Levet litt i nuet, gjøre så godt en kan med hele seg, så en ikke kan angre noe... Overleve smerter, som GÅR OVER! Det gjør vodt, men pokker heller, mye i verden er værre enn det eller!?!

Men forstår deg godt jeg! Av og til blir ting for mye...en må trekkes eg tilbake, så får en energi nok til å takle det anderledes neste gang...

Bra du ikke ble sur..

Hilsen Lasse icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva Amanda skal få i bursdagsgave!

KAN det være en dildo kanskje ?

Men du skal selv få lov til å velge den ut (om jeg så skal tvinge deg inn på kondomeriet)

Neida, mannen er ikke overflødig, men det er ikke alltid man har dem i nærheten vettu.

Og det er hverken synd eller skam å leke litt på egenhånd vettu....

Ja jeg vet at du har store motforestillinger mot å date gutter du treffer via nett, fordi det strider imot alle dine prinsipper.

Nå har søs'en din bedrevet sådan i lang tid, og det har da ført til både forhold, samboerskap, forlovelse og brudd, for så å finne en ny en- igjen på nett.

Det er en grei måte å bli kjent med folk på syns jeg. Så får folk si akkurat hva det passer dem om den saken.I DON'T CARE, kall meg gjerne en nerd, det er ikke så langt fra sannheten icon_biggrin.gif

Det er ganske vanlig nå, ingen som hever et øyenbryn for det lengre.

Vi er i 2002 nå skjønner du, det er nå bedre å møte dem på nettet først for så å treffe dem i edru tilstand senere om kjemien stemmer pr. nett og tlf.

Istedenfor å gjøre den store tabben å ha 3 i promille og hoppe i køya for så å angre som ei bikkje dagen etterpå.

Det er rett og slett en annerledes måte å treffe folk på, og jeg har sansen for Kristian (71), send han en melding og meld din interesse- NUH!

icon_biggrin.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Leni den 2002-06-10 21:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemene med dildo er at den

1. ikke kan si: herregud så deilig du er!

2. Ikke kan se begjæret i øynene (...)

3. Ikke kan stryke deg på ryggen når du er ferdig.

Nei, dere får heller rope på Kristian icon_smile.gif

Forøvrig ganskje spennende sånn sosialutviklings -sett at dating på nettet blir mer vanlig... Lurer på hvor det ender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skal ikke rope på andre enn snuppen min jeg, og han er aalt for langt unna icon_frown.gif

Jeg vet jo hvem du sikter til søs....og jeg vet jo sånn delvis hvor dere står, av det du selv vet og det du har fortalt meg.

Det ser jo lyst ut, så for all del KJØR PÅ!

Du har truffet han på nett javel, men du har da truffet han flere ganger og dere har utvikla kontakten i fra å ikke kjenne hverandre til å bli venner som treffes in real life.

Om man så bestemmer seg for å ha sex, HVA ER SÅ GALT MED DET DA ?

Ingenting.

Tror du er litt redd for å bli stempla som datanerd, eller som desperat, som "må bruke internet for å skaffe seg mannfolk"

har jeg rett eller er jeg langt ute på vidda nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...