Gå til innhold

Fucking good friend fra nettet?


ElleVille

Anbefalte innlegg

Jadda, here we go again...

Jeg leste et innlegg her om hvor mange som hadde funnet sin kjære på nett.

Det var ganske mange, ble litt overrasket.

Det jeg lurer på nå, er om noen her har skaffet seg elskere via nettet? Nå snakker jeg ikke om cybersex, men å bli kjent på nett, og møtes senere.

Jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg ganske patetisk fordi jeg i det hele tatt vurderer noe sånt...

Men likevel, hvorfor ikke?

Det jeg er mest skeptisk til er selvsagt at han er en annen en den han gir seg ut for å være. Men noen sjanser må man vel ta her i livet, vil jeg mene.

Så, hvordan gikk det for dere som har prøvd?

Føltes det fjernt, eller var det OK?

(Grunnen til at jeg spør er selvsagt at jeg begynte å snakke om dette med en fyr på chat, og han var litt inne på dette. Derfor må jeg ta stilling til hva jeg egentlig mener om det.)

_________________

~Amanda~1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-05-10 14:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på du Amanda!!

Jeg tror problemet ditt er holdninger. Jeg har/har hatt disse holdningene selv. Så for meg at det bare var ensome sjeler uten liv og sosialt nettverk. Da jeg fant KG sidene for noen måneder siden ble jeg litt fasinert, men det første innlegget jeg skrev handlet nettopp om dette. Hvem er dere som sitter foran skjermen og diskuterer. Fikk flere reflekterte svar, og etterhvert er jeg jo selv omtrent "avhengig" av KG. Og jeg er jo ei vanlig jente med barn, mann, eget hus og fast jobb. Jeg er jo ikke en slik som jeg, forutinntatt som jeg er , så for meg først.

Jeg har aldri vært i samme situasjon som deg, men jeg har en feeling av at vi har de samme tankene.

Jeg ser ikke lenger rart på dem som har funnet sine livsledagere/elskere eller venner på nettet. Selvsagt er det en risiko for at han utgir seg for noe ha ikke er, men noen sjangser må man da ta her i livet.

Go for it, Amanda. Har du noe å tape???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Amanda

Jeg er også singel og har hatt denne tanken mange ganger, nemlig å skaffe meg en elsker via nettet.

Når man leser om menn som er på nettet, som f.eks. Kristian 71, ja da stiger lysten på å skaffe seg en elsker. Jeg hadde takket ja tvert.

Vet ikke hvor du bor Amanda og hvor lett det er å finne en elsker på nett i nærheten av deg, for jeg sliter litt med å finne en som bor nærme nok til at vi kan treffes ofte.

Men jeg har bestemt meg, jeg skal finne meg en elsker via nettet, så får fremtiden vise om det blir noe mer ut av det.

Hilsen singel jente

*klar for å skaffe en elsker fra nettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er sjøl singel og har passert 40. Har tidligere sett på det som helt uaktuelt å finne en her inne/via kontaktannonser.

Men - jeg har funnet ut at jeg må jo gjøre noe sjøl med den situasjonen jeg befinner meg i...... så en dag beveget jeg meg inn på eros-chatten (så meg rundt i rommet for å se om noen så meg icon_smile.gif)........

før jeg logget meg inn.

Etter en famlende åpning, (jeg så og leste hva andre sa/gjorde, ikke minst turde å gjøre....) så fant jeg ut at "her inne er alt lovlig".....

Jeg begynte å fantasere, chatte, du verden så befriende det var. Å tørre å si hva jeg ønsket....føle spenningen.....

Følte meg litt "skitten", må innrømme det. icon_redface.gif Men så leste jeg en (for meg) god forklaring fra en her inn på KG, at å chatte på eros'n var som å lese en erotisk novelle....bare her skriver du novellen sjøl. icon_smile.gif

Etter kort tid fikk jeg kontakt med en alle tiders mann........ som jeg idag har veldig god kontakt med. Vi har mailet/telefonert/chattet..... har enda ikke møtt hverandre, men spør han - ja da vet jeg hva jeg vil svare. Vi har utvekslet bilder/tanker/følelser.....det "matcher" på veldig mange områder, men tiden får vise hva det blir til.

Jeg har hvertfall god tid......

Så kjære medsøstre/brødre - chatt i vei - ikke vær A4 - prøv nye ting.

Det er sommer og sol - og det er fredag! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei icon_smile.gif

Elskere på nettet er vel helt fair det, vel icon_biggrin.gif

Har selv en nydelig elsker -han traff jeg i sin tid på nettet. Var vel i utgangspunktet ikke meningen for oss å bli elskere, men var nå en gang sånn det ble. Møtte han på en helt vanlig chatte-kanal -har styrt unna de seksuelle kanalene, vet ikke helt hvorfor men sånn har det nå bare vært.

Amanda: Klart du kan finne deg en elsker på nettet om du har lyst til det!!

Klem,

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, takk for svarene icon_smile.gif

SiBa,

nei, du har jo rett. Lite å tape. Men du har også rett i dette med holdninger - må på internett for å få seg noe liksom... *ler* Jeg vet jo at det ikke er sant selv, så det bør jo ikke være noe problem.

Singel jente,

det er forholdsvis enkelt for meg å "finne en elsker" på nett, bor i en av de største byene.

Jeg har et par-tre muligheter allerede, men er litt usikker på å slå til. Hehe. Pyse!Derfor jeg ville høre litt tanker og erfaringer fra dere her inne.

Til deg på Eros,

hva med å spørre selv?

Det virker jo som om det er en god match, som du sier. Om du har lyst, så har jo ikke du heller noe å tape på å spørre ham (som meg... icon_smile.gif).

Jeg har selv spurt en fyr rett ut om han hadde lyst på meg, og reaksjonen vil meget sjelden utebli icon_wink.gif

Som du sier - sommer, sol, helg...

Nelle,

jeg er heller ikke på "seksuelle kanaler", men på helt vanlig chat.

Takk for back-up-en icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Finnes ikke noen plass det er så lett å få seg ett "billig" ligg som på nettet!!

Finnes haugevis med pene, dumme og kåte jenter!!!

Lenge leve internett og mIRC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har hatt inne en kontakt annonse og fått en hel masse slibrige svar. Det var spesielt en som jeg først fikk et godt inntrykk av og så senere viste det seg at han hadde en hel haug av annonser inne og var ikke ute etter det samme som meg.

Dette fant jeg heldigvis ut før jeg traff denne fyren.

Men så en dag fikk jeg et svar fra en hyggelig mann. Vet ikke helt hva som fenget meg med svaret. Men siden jeg egentlig hadde gitt opp å finne en normal mann på denne måten så klarte jeg likevel ikke å la være å svare han.

Du kan tro jeg er glad for det i dag.

Vi begynte å maile hverandre dagli og jeg fant denne mannen mer og mer innteresant.

Var i utgangs punktet ute etter å bare treffe en mann som elsker og siden kanskje noe mer.....men....

Vi har funnet tonen helt og jeg er blitt kjempe forelsket. Det beste er at det er gjengjeldt. Vi har grunnet stor avstand ikke møtt hverandre enda, men jeg føler jeg kjenner han bedre enn menn jeg har kjent i mange år.

Vi snakker sammen så ofte vi kan, flere ganger for dagen.

Og nå er det bare noen dager igjen til vi skal møtes for første gang.

Jeg er så spent og full av forventninger...

Jeg ser på det som en helt klar fordel at vi er blitt så godt kjent som vi er, og det beste er at jeg er forelsket i hele personen.

Jeg føler meg lykkeligere og tryggere enn jeg har gjort på lenge...

Så jeg kan bare anbefale det på det sterkeste.

Men luk vekk de som du føler deg litt utrygg på å vent til du finner en som du føler deg helt sikker på.

Lykke til....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda: Fortell hvordan det går da vel!!

Og til deg som skulle møte kjæresten din om noen dager: Fortell fortell! icon_smile.gif

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som skal møte "nett-mannen":

lykke til!

Jeg har bare et lite tips - ikke ha altfor store forventninger. Slakk litt, ha rom for ulikheter og småkræsj på enkelte områder.

Jeg tviler ikke på at dette er "riktig", men det er lett å danne seg et helt bestemt bilde av en annen person, som blir litt annerledes i virkeligheten.

Tar du høyde for det, takles det bedre og trenger ikke være noe problem. Blir sikkert spennende icon_smile.gif

Nelle,

jeg skal holde dere oppdatert icon_wink.gif

Tar bare sin tid siden han jobber i lange perioder andre steder, pokkers mann (hvordan er det mulig, når han vet jeg er her?! icon_razz.gif).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei

Takk for hyggelig komentar...

Jeg er nok en person som har begge beina godt plantet, og etter det forholdet jeg var i for noen år tilbake så er vel egentlig hva som helst ok.....

Men jeg har vært kjempe kresen og er derfor veldig forsiktig...men noen ganger må man bare hoppe i det.

Jeg ser at ting kan gå begge veier og er innstilt på det...men nå er det bare ca 10 timer til han er her og jeg gleder meg noe enormt....

Ha en fin helg alle sammen...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen..

Jeg kan bare si at jeg har hatt den mest fantastiske helgen du kan tenke deg...

Hmmm...det har vært masse sex, kos, romantiske turer og alt en kan drømme om.

Ja dette kan jeg virklelig anbefale...på det sterkeste.

Men det ble veldig intenst..

Vi klarte å være sosiale samtidig som vi tok oss god tid til å bare nyte hverandre.

Og sexen...huhhh

jeg er skjelven enda...

utrolig deilig.....

Klem fra meg.

lykkelige meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amanda, jeg har nok pes med å opprettholde ryktet mitt her nå.... skulle jeg begynne å nevne disse ungjentene som løy på alderen sin, venninnene som skulle bytte på å s*ge en kar, jenta som avtalte å miste jomfrudommen sin, bilder og filmer....hadde jeg blitt første banna i KG historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Annonym - flott for deg at helgen ble så velykket.

Dette beviser bare en ting, og det er at uforpliktende sex kan være en fantastisk ting mellom to voksne single mennesker som "utnytter" hverandre for å dekke et behov de begge har og savner.

Så det å finne seg en elsker over internett er ikke noe verre enn å sjekke opp noen på by'en en sen lørdagskveld.

Kos dere videre.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at du fikk det bra med ham, anonym icon_smile.gif

Waco - åh, kom igjen nå... Har hørt det meste før icon_razz.gif

Dessuten så er det ingenting du får gjort med ryktet ditt her likevel - jenter glemmer ikke vet du....

Uansett, om du har personlige erfaringer så hadde det vært litt interessant å høre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh -Amanda!!! Så HELDIG du er!!!! icon_biggrin.gif

Og herregud hvor desp jeg begynner å bli selv nå!!! Hva pokker SKAL jeg gjøre!!??

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...