Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket?

Fremhevede innlegg

Gjest Varpunen
Skrevet

Sofie_22 er ei filosofisk, kreativ og rolig jente som liker dype bøker og filmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofie_22 er ei filosofisk, kreativ og rolig jente som liker dype bøker og filmer.

Hehe! Der traff du ganske bra! Er kanskje ikke alltid rolig, men som oftest er jeg vel det. Skulle tro du kjenner meg :)

Varpunen er en morsom jente, men også veldig jordnær. Hun liker å leve livet og driver med mye forskjellig. En kreativ sjel som er glad i mennesker og liker å hjelpe andre. :)

Skrevet

sofie-22 er jordnær og lite innpulsiv. Litt for ryddig til tider,men hun vet det selv.....

Gjest Katten.
Skrevet

Katten har en fantastisk six-pack, men viser den ikke til hvem som helst

:ninja:

Neinei, det er en ypperlig one-pack! :D

katt1 er min kvinnelige motpart?

Gjest Høne Pøne
Skrevet (endret)

Katten:

kreativ, ærlig, impulsiv og smart. men kan også være litt slu til tider kanskje? ;)

Endret av Høne Pøne
Gjest Thessie!
Skrevet

Alyah er en livsnyter som gjør det hun kan for å lage gode minner.

Gjest Varpunen
Skrevet

Thessie sin store drøm er å pusse opp og bo i et lite småbruk på landet med dyr av flere slag.

Gjest HunterLady
Skrevet

Varpunen er et friluftsmenneske som har jordnære interesser, og er et skikkelig familiemenneske.

Skrevet

Hunterlady er en stolt 21årig kvinne med barn. Hun har kommet seg unna både dårlig miljø og rus og skal nå bli sykepleier. Hun har stor interesse for kropp og trening samt sex og legger villig frem intime detaljer om sitt sadomasochistiske forhold med den høye og velutstyrte kjæresten med brutale tendenser.

Hunter liker å si sin mening slik den er og har blitt litt brydd av kritikken hun får av diverse brukere. Spesielt når det er en "feig" AB. :gjeiper:

Ellers har hun høy selvtillit grunnet positiv endring og mestring av et krevende liv med mye å gjøre. Noen ganger kan hun være litt innbilsk av seg og overevaluere egne evner samt at hun kan falle for fristelsen til å dømme veldig absolutt uten beviser. En atferd som er preget av mye ironi når hun selv misliker det såpass når andre gjør det mot henne.

Hun blir veldig glad når folk komplimenterer henne som de fleste andre, spesielt utsende som hun jobber så hardt for.

Du ser veldig bra ut hilsen HiCog! :)

Skrevet

HiCog bruker briller og liker ekorn. Han følger med på alt og alle og legger spesielt merke små detaljer som få får med seg (:

Skrevet

Miki er en ung jente med sans for asiatisk kultur. Favoritt-retten er ikke sushi, men raspeballer/komler.

Hennes store drøm er å slå Team Rocket.

Skrevet

Miki er en ung jente med sans for asiatisk kultur. Favoritt-retten er ikke sushi, men raspeballer/komler.

Hennes store drøm er å slå Team Rocket.

Hahaha! Holder på, holder på. Har funnet Team Rocket's HQ!

Supraspinatus er sterk og er kaptein på den lokale ferga! :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hahaha! Holder på, holder på. Har funnet Team Rocket's HQ!

Supraspinatus er sterk og er kaptein på den lokale ferga! :)

HICog traff spikeren på hodet! That's me! :D

Miki er en litt sjenert jente som er veldig glad i å tegne.

Hun er litt innadvendt, men trives veldig godt i sitt eget selskap. Sier ikke at du er venneløs altså, men jeg har en følelse av at du ikke er den supersosiale jenta som er med på alt til enhver tid. Liker deg best i rolige og trygge omgivelser :)

• Liker 1
Skrevet

Hunterlady liker oppmerksomhet, og bruker mye tid på internett. Hun bryr seg om andre og liker å gi tips om kroppslige ting.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Høne Pøne er perfekjonist.

haha javel =p

Sjøhest er en hyggelig og pen dame som har en veeldig søt liten jentebaby, som jeg snart skal treffe :jepp:

Skrevet

haha javel =p

Sjøhest er en hyggelig og pen dame som har en veeldig søt liten jentebaby, som jeg snart skal treffe :jepp:

HønePøne er en kvinne sent i 30årsalderen, har 2 barn og er verdens beste mor

Gjest Bjørn82
Skrevet

HønePøne er en kvinne sent i 30årsalderen, har 2 barn og er verdens beste mor

Skilpadden tror jeg er en enkel mann, som foretrekker det logiske. Endringer og pompøsitet er han ingen tilhenger av.

Han jobber med seg selv, er flink til å lytte og liker ikke stressende situasjoner med litt press.

Skrevet

Skilpadden tror jeg er en enkel mann, som foretrekker det logiske. Endringer og pompøsitet er han ingen tilhenger av.

Han jobber med seg selv, er flink til å lytte og liker ikke stressende situasjoner med litt press.

Du traff det meste gitt. Jeg er en ung kvinne, men også en veldig komplisert en.

Jeg tror bjørn er en høy mann, som er singel. Han liker å tenke at han vet alt om alt og alle. En veldig tøff fasade har han. Men innerst inne er han en tøffel og liker anime, datamaskin og liker å lese illustrert vitenakap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...