Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker trolig å lese illustrert vitenskap eller liknende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

HiCog er nok en person som er over gjennomsnittet interresert i nyheter og hva som skjer rundt om i verden

Skrevet

Inoue er en litt ensom og sjenert asiatisk gamer som ser for mye på anime. Hun tenner på cloud og human rouge i bloodfang!

Thessie liker nok hunder og penis. Ved tanke på at kvinner generelt har et bredere tenningsmønster og de ofte tenner på aper som vist i vitenskapelige studier må vi nok vurdere om hun tenner på hundepenis. :gjeiper:

Skrevet

Jeg kjenner ikke HC, men det foresvever meg at han er litt ensporet i tematisk valg når det gjelder brukeres nick?

Gjest Thessie!
Skrevet

Margareth er en snill og sympatisk person, men man bør aldri kjøpe lakris-is når man skal være med henne dersom man har planer om å få smake noe selv :gjeiper:

Skrevet
:skratte: ...Thessie er en oppvakt person som får alle detaljer med seg på nett.
Gjest odisi73
Skrevet

Maggie er som jeg har lært etter vært en redelig og real person men du tråkker ikke Maggie på bena da tror jeg det går galt for deg. :rodmer:

Gjest birry93
Skrevet (endret)

En sympatisk person som liker å skremme litt med sitt røde øye. ;)

Endret av birry93
Skrevet

Ei ung frisk og livlig froeken, but armed and dangerous!

:kaffekopp:

Skrevet

En Ekstrovert, humoristisk, litt vill, enkel og litt overfladisk gjennomsnittsperson.

:forvirret:

Vi sier at du har rett på de tre første beskrivelsene og tar totalt feil på de tre neste...;)

Ser du beskriver folk på en måte som du ikke har noe grunnlag for å vite om, så da tar vi deg med en klype salt! :ler:

HiCog er nok en computernerd...WoW-fan, kanskje? :gjeiper:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Vi sier at du har rett på de tre første beskrivelsene og tar totalt feil på de tre neste...;)

Ser du beskriver folk på en måte som du ikke har noe grunnlag for å vite om, så da tar vi deg med en klype salt! :ler:

Eneste jeg kan si er OMGWTFPWNBCH

Skrevet

Bjørn er veldig glad i forkortelser! :jepp:

Gjest Katten.
Skrevet

Bjørn er veldig glad i forkortelser! :jepp:

Margareth har en gif-avatar som det tok meg flere måneder å innse at den faktisk endret farge, og det ikke var jeg som for dypere i kaninhullet!

Ellers kommer det usaklig mye velreflekterte meninger fra hennes innlegg. Noe jeg ikke skjønner er mulig etter å ha tilbragt syv år her, og skrevet 15 000 innlegg! :D

Skrevet

Goggen: En sexinteressert tenker med et stort smil og mye kjærlighet for kvinner.

Hehe, de tre siste kvalitetene er litt av det samme og ganske vanlige. Når jeg så gjennom innlegg + tråder du har vært i virket det som du brukte mye tid på dagbøker og snikksnakk aktige ganske dagligdagse tema. Men det blir bare generaliserende gjetting siden jeg bare kan se hvordan du er på dette forumet og ikke gidder å gå langt inn i detaljene.

Tror det meste i denne tråden skal tas med en klype salt. :)

Wow fan riktig, guildet var best på servern og nr 7 i verden på en av bossene i naxx. Jeg er nerd i mange ting innkludert pc.

For å legge til noe nytt om deg: forum nerd, opptatt av barn, liker hentai og annen anime. Sikkert gamer også.

Katten: Humoristisk, særdeles interessert i sex, har stort ego og litt rask til å dømme, gamer, en blanding av badboy og nerd.

Skrevet

HiCog...du går grundig til verks...føler med nesten litt nettforfulgt...:sjokkbla:

Skrevet

Grundig til verks, ja! Stalker, nei! Men jeg har litt lyst til å lære hacking så jeg kan skremme folk litt. :gjeiper:

sequax -> paranoid, søt og farlig!

Skrevet

Katten har en fantastisk six-pack, men viser den ikke til hvem som helst

:ninja:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Katten har en fantastisk six-pack, men viser den ikke til hvem som helst

:ninja:

Hun har en fantastisk nese, og den kan lukte det meste...

Skrevet

Bjørn ser tøff og sterk ut, men på innsiden er han egentlig veldig myk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...