Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Perelandra er en intelligent, fargerik og kreativ person som er glad i en god historie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet

FruRaeder, ei sexy dame som alle menn snur seg etter på gata. Glad i å kle seg pent.

Skrevet

Snasen velkledd kar som bor i et hus med stor hage på Oslo Vest eller i Bærum. Navnet Hummels gir meg av en eller annen grunn assosiasjoner til et hus med stor hage... og da må du jo også være velkledd og snasen. Type kler seg ofte i dress.

Skrevet

En Chuck Norris wannabe? :fnise: Eller er du bare en som vil få fart på forumets tregeste tema..? Men du burde jo heller hett fullførersetningen for det er jo det du gjør :-) :vin: Skål

Skrevet

Non Juan er en mann som er morsom og veldig snill. En av han store lidenskaper er musikken. Dessuten, så har han nok større drag på damene enn hva brukernavnet tilsier. :)

Skrevet

Sola de, hun bruker mye tid på KG. Og jeg kan ikke si jeg har lest noe som ikke passer seg her inne. Hun er klok og har fått meg til å gapskratte flere ganger. Tror hun er ei klok kvinne med Bein i nesa. Som Narvestad(Stoltenberg) ville sagt... BRA KVINNFOLK

• Liker 1
Skrevet

NonJuan er en hyggelig mann med god sans for humor! Har et inntrykk av at han er veldig reflektert og har en ganske vid og åpen musikksmak :)

Kommer ofte med hyggelige kommentarer!

Rett og slett en kjernekar som gjør kg til et godt sted.

• Liker 2
Skrevet

Nosoul er ei kjempe vakker jente som liker å lage mat, redde dyr å ta vare på de rundt seg. :)

Skrevet

Frk.K er en sta, men morsom jente som nyter å være moderator. Lillehund er livet hennes :)

Skrevet

Frk.K er en sta, men morsom jente som nyter å være moderator. Lillehund er livet hennes :)

Doge er en koselig hund med rolige og varme gemytter. Doge skaper glede rundt seg i trådene han deltar i :)

• Liker 3
Skrevet

WubWub er en artig kar som liker å leke bitterpikk for å provosere folk. Egentlig er han snill som et lam :)

• Liker 1
Skrevet

Doge er en snill woffeloff, men man burde ikke skue han på hårene, for han kan bli sint han også :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hu derre Frk.K hu er ei skikkelig jålepetrine.. er helt sikker på det.. Tror hu styler seg i flere timer i speilet. Og når hun er ferdig så kommer a inn på siste ordet og STJÆLER det!! Ja slu som ei katt erra..

Men jeg tror hun er vakker Innvendig og kan ha et teprament uten like... So i'll be nice now..

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

NonJuan er en mann, som skriver ekte norsk og ikke sånn derre riksmålsdrit.

Skrevet

Hahahahaah Du er morsom!! Det skal du ha...! Tror du er ivrig svømmer som trener så det ryker av deg

Tror du er en barsk fyr jeg. Med rett og slett BEIN I NESA!

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

En litt eldre mann som ser mye på filmer og vandrer rundt i traktene der han bor.

• 2 uker senere...
Skrevet

RT er en klok gammel mann som er mye eldre enn det hans fysiske kropp tilsier. :opplyser:

Skrevet

Hoppetaujenta er ei lykkelig og spretten jente som tørr å være barnslig :P

Skrevet

Hummels er en kar som er veldig god i fotball, men som måtte legge opp pga at han falt ned en bratt trapp i kokainrus og knuste begge kneskålene og brakk 17 ribbein, så nå spiller han fifa i stedet

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

lurven fár meg til á tenke pá at han er en lurvete mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...