Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket?

Fremhevede innlegg

Gjest Applecore
Skrevet

Odisi73 er en ordentlig Kirsten Giftekniv, og har mange parforhold på samvittigheten :P

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet
:skratte: Appelcore er Jon Blund og har mange forsovelser til andre på samvittigheten.
Skrevet

Odisi73 er mystisk. Kanskje magisk også? :) Liker å lese i gamle bøker, samler på gamle minner og liker å gå tur i mørkt høstvær :kaffekopp:

Skrevet

Baby <3 er ekosotisk og søt, akkurat som sukkerspinn. :)

Skrevet

Yvonne er verdensvant og belest :)

Gjest Bjørn82
Skrevet

Yvonne er verdensvant og belest :)

Baby er liten og søt, nesten som t-skje damen ifra en tegneserie jeg så på når jeg var liten. Hun kan gjøre seg om til en spurv med overnaturlige krefter.

• Liker 1
Skrevet

Ikke langt i fra :fnise:

Bjørn 82 har rødt hår og liker å gå med alpelue :)

OG han er en luring!

Skrevet

Baby ser da vitterligen ut som Amelie?

Gjest Bjørn82
Skrevet

Baby ser da vitterligen ut som Amelie?

Da var det kveld og vampyrmargareth har satt inn latextanna og dratt på seg kåpa. Hun skal ut på "tokt"

Banker hun på vinduet ditt i natt, så må du bare slippe henne inn for hun skal bite deg og suge blodet ut av deg. Men det er ikke så farlig for tenna hennes har ikke vokst ut enda. Så det blir med bare sugingen, ikke så mye blod.

Skrevet

Margareth er ei trivelig jente som gjerne slår av en prat! :)

Skrevet

Da var det kveld og vampyrmargareth har satt inn latextanna og dratt på seg kåpa. Hun skal ut på "tokt"

Banker hun på vinduet ditt i natt, så må du bare slippe henne inn for hun skal bite deg og suge blodet ut av deg. Men det er ikke så farlig for tenna hennes har ikke vokst ut enda. Så det blir med bare sugingen, ikke så mye blod.

Har ikke inntrykk av at M er en latex-vampyr...:fnise:

Skrevet

Sequax er smart og sensuell :) Hun skiller seg ut på en positiv og god måte, og jeg tipper hun er glad i dyr og lange turer :)

Skrevet

Baby er romantisk og drømmer seg bort i romantiske filmer og bøker. Samtidig er hun veldig kvikk og kjapp i replikken, og kan mye om verden rundt seg :)

Skrevet (endret)

Sitter faktisk akkurat nå å lever meg inn i en bok, hysterisk morsom, men romantisk! Liker å få med meg alt ja :helen:

McAdams er en søt og glad jente, som gjerne kler seg romantisk eller bohemaktig. Hun er feminin, men sterk og med ben i nesen!

McAdams er en dame som vet hva hun vil, og som er impulsiv og gøy å være med :)

Endret av Baby <3
Skrevet

Sequax er smart og sensuell :) Hun skiller seg ut på en positiv og god måte, og jeg tipper hun er glad i dyr og lange turer :)

Takk! :blush: Du traff flere spikre på hodet, der! :nigo:

Skrevet

Du traff flere spikre på hodet, der!

Sequax er over gjennomsnittet interessert i snekring, muligens? :jepp:
Skrevet

Sequax er over gjennomsnittet interessert i snekring, muligens? :jepp:

:ler:

Skrevet

Sequax har visst evnen til å le av det meste, hehe... :fnise:

Skrevet

Sequax har visst evnen til å le av det meste, hehe... :fnise:

Det er et bombesikkert faktum! :hoho:

Skrevet

En Ekstrovert, humoristisk, litt vill, enkel og litt overfladisk gjennomsnittsperson.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...