Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket?

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørn82
Skrevet

Setareh er en russisk undercover-agent!

Når jeg ser nicket Applecore tenker jeg på epplestjært... Derfor tror jeg at hun sitter å holder seg på stumpen sin med begge hendene mens hun bruker nesa til å skrive med..

(Det hadde jeg gjort om jeg hadde en eplestjært)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Bjørn82 kom visst før meg i denne tråden :kjefte::fnise:

Endret av Iza'bella
Gjest Katee
Skrevet

Bjørn82 kom visst før meg i denne tråden :kjefte::fnise:

Jeg tror Iza'bella er en romantiker som elsker å sitte i armkroken til noen, spise en stor bolle :popcorn: og se eviglange romantiske filmer :strix:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg tror Iza'bella er en romantiker som elsker å sitte i armkroken til noen, spise en stor bolle :popcorn: og se eviglange romantiske filmer :strix:

Alyah: Det er en jente som ikke akkurat skreller guleroten sin, spytter i glasset eller ploger i nedoverbakken. Hun er laget av diverse kjemiske forbindelser, støv og en dråpe lim. Men blandingen er både realistisk og stødig. Det hender seg at hun blir mindre høytidelig og lufter både gasser og tanker fritt omkring seg. En skikkelig god blanding av enzymer, H20, proteiner, methan.

Skrevet

Bjørn er den åttiandre søte bamsen som kom ut fra julenissens verksted. :biggrin:

Gjest Katee
Skrevet

Alyah: Det er en jente som ikke akkurat skreller guleroten sin, spytter i glasset eller ploger i nedoverbakken. Hun er laget av diverse kjemiske forbindelser, støv og en dråpe lim. Men blandingen er både realistisk og stødig. Det hender seg at hun blir mindre høytidelig og lufter både gasser og tanker fritt omkring seg. En skikkelig god blanding av enzymer, H20, proteiner, methan.

:daane:

Wow, jeg skjønner hvorfor jeg fortsatt er singel :lol:

Bjørn er den åttiandre søte bamsen som kom ut fra julenissens verksted. :biggrin:

Mar er en genial liten sak, som slenger rundt seg med fine ordspill. Hun er kysk når det trengs, men under maska gjemmer det seg en dampende het dame :hjerte:

Gjest Applecore
Skrevet

Alyah er egentlig en sjørøver.

Om natten drar hun ut på tokt!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Apple er drama dama som har en forkjærlighet for hunder-avataren er bare skalkeskjul ;)

Skrevet

Iza våger å snakke om avtarer og skalkeskjul, uten å tenke på at det også kan gjelde henne selv. Tøff dame, hehe..

Gjest Bjørn82
Skrevet

Iza våger å snakke om avtarer og skalkeskjul, uten å tenke på at det også kan gjelde henne selv. Tøff dame, hehe..

Jeg er fortsatt sikker på at Margareth er en reinkarnasjon av tøydukken Anna. Det er mulig hun er litt mere vattfylt enn den tidligere, men hun er garantert seg selv.

Skrevet (endret)

Nitide undersøkelser viser med sikkerhet at Hr.Bjørn82 har vært medlem på dette etablisementet siden 27-februar 2011! :opplyser:

Endret av Margareth
  • Liker 1
Gjest Katee
Skrevet

Margareth er den sterkeste på hele forumet! :trene:

Skrevet

Al, den vakreste og mest gnistrende "rødhetten" på hele forumet. :rodmer:

Gjest Bjørn82
Skrevet (endret)

Al, den vakreste og mest gnistrende "rødhetten" på hele forumet. :rodmer:

Margareth er ganske gammel, hun jobber med seg selv for å finne sin identitet. Hun er veldig grei, og kan til tider bli satt litt ut av diskusjoner hvor mann snakker om underliv. Da begynner hun å knise fnise og kommer med rødmende innlegg.

Hun har stor tro på at gresset er grønnere hos naboen og hun bruker å stjele moreller fra en hage i Asker. Av og til kan hun bli veldig betatt av sin egen refleksjon i større vinduer og dører. Da kan hun gå rett på seg selv med tungen litt utstrakt. BooM det hender seg at hun drømmer seg litt vekk. Hun kan spise is som ingen andre. Det beste hun vet er softis med jordbær strø, men hender seg hun kaster kjeksen og håper at ingen så at hun gjorde det.

For å ikke bli alt for detaljert så er hun litt slurvete på kjøkkenet, så det kan skje at hun svir kotelettene litt, det stopper ikke Margareth. Hun har en boks nudler i skapet og koker litt vann til dem istedet.

Bil er hun ikke så glad i, hun har bulket fire av sine egne biler og et ukjent antall andre biler i forbindelse med lukeparkering, derfor har hun nå begynt å foretrekke bussen. Hun har det veldig moro og hun kan kvervulere litt når hun er uenig med seg selv om hva hun mener.

Endret av Bjørn82
Skrevet

Bjørn lever i villfarelsen om at han er en synsk person! :skratte:

Skrevet

Al forer ulvene mine. :skratte:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Al forer ulvene mine. :skratte:

Margarteh sitter inne med støvlene på.

Skrevet

Bjørn82 sitter med buksene nede og er klar til for litt privat tid, når han henger rundt på seksualitetforumet :fnise:

Skrevet (endret)

SLETT, dobbelpost

Endret av SubHuman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...