Gå til innhold

Yogas` treningsglede -Vol2-


yoga

Anbefalte innlegg

Takk, takk, takk og takk! :)

Det er et lite oppussingsprosjekt, og vi begynner nok å pusse opp noe allerede denne måneden. Vi flytter vel inn i sommer en eller annen gang.

Bonustrening er aldri å forakte!

Snart skal jeg få ræva i gir, og komme meg på tredemølla på senteret. Jeg skal bare først.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens økt:

1) Jogging/Løping- fartslek på tredmølla

Varighet: 36 min

Distanse: 4300.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 168.0 / 191.0

Siden jeg befant meg på senteret slang jeg også på et par styrkeøvelser på bena: tåhev i beinpress 3x60 kgx 16 reps og knebøy 3x 20 kgx 15 reps, samt diverse mageøvelser.

Resten av denne dagem er satt av til god mat, avslapping og kos! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det er en god stund siden jeg har trent noe særlig styrke på bena, ja. STØL! Og verre vil det nok bli utover dagen.

Til de interesserte: det er 40% avslag på vaskemidler fra flere ulike leverandører på Ica supermarked i dag. Løp og kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 35 min 40.0 s

Distanse: ca. 5000.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 184.0 / 194.0

Det er så deilig å være på løpetur! Jeg føler meg nesten som et nytt menneske etterpå.

:redd: I dag spratt jeg mindre gallant over en stålorm! Jeg virkelig hater sånne ålende ekle vesener! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, føler seg som et annet menneske etterpå! :jepp: Skal jammen ta en økt imorgen jeg for å lade opp til eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, føler seg som et annet menneske etterpå! :jepp: Skal jammen ta en økt imorgen jeg for å lade opp til eksamen :)

Jeg :duskedame: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæh, en av ulempene med å jogge ute er i sannhet at man kan møte slanger! Jeg HATER slanger!! Alt som ikke har BEN, men allikevel beveger seg fremover (på land) er ekkelt, ekkelt, ekkelt :( Æsj, jeg liker vår og sommer best av alle årstidene, men akkurat det med reptilene kan vi godt spare oss for ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Jeg har ordentlig slangefobi, og mitt største mareritt er å møte på dem i skogen. For et par år siden var samboeren og jeg på gåtur i skogen. Plutselig ser jeg en huggorm, og det eneste jeg husker av det er at jeg lager noen rare lyder og legger på sprang den andre veien. Det er godt det tilhører sjeldenheten at vi møter på dem..

Her om natten drømte jeg faktisk at jeg ble angrepet av en slange. Jeg våknet av at jeg selv skrek og av samboer som prøvde å vekke meg.

Det er også en positiv ting ved at vi etterhvert løper veldig veldig fort. Vi kan bare spurte over dem uten at de engang merker at vi er i nærheten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 39 min 58.0 s

Distanse: 5000.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 182.0 / 197.0

Første halvdel av økta var rolig i pratetempo mens siste halvdel ble det en del høyere tempo.

I dag har jeg sittet med oppgave fra morra til ettermiddag, så det var veldig deilig å knyte på seg løpesko, komme seg ut og få tankene over på noe annet.

I morgen er jeg bortreist, så det blir ingen ny treningsøkt før på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg føler meg litt flink òg. ;) Men den energien og gleden jeg får av treningen for tiden er uunnværlig, og det vil jeg ikke lett gi slipp på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Jeg har ordentlig slangefobi, og mitt største mareritt er å møte på dem i skogen. For et par år siden var samboeren og jeg på gåtur i skogen. Plutselig ser jeg en huggorm, og det eneste jeg husker av det er at jeg lager noen rare lyder og legger på sprang den andre veien. Det er godt det tilhører sjeldenheten at vi møter på dem..

Her om natten drømte jeg faktisk at jeg ble angrepet av en slange. Jeg våknet av at jeg selv skrek og av samboer som prøvde å vekke meg.

Det er også en positiv ting ved at vi etterhvert løper veldig veldig fort. Vi kan bare spurte over dem uten at de engang merker at vi er i nærheten. ;)

Jeg får åndenød av stålorm, og huggorm er bare helt krise. Grøss og gru! I dag møtte vi "flere" (sitat samboer, som gikk etter den ene jeg så ut i lyngen "for å se litt nærmere på den"). Jeg hyperventilerer, tripper og har tårer i øynene når jeg vet at de er i nærheten, men har ditt reaksjonsmønster hvis de er for nære. En gang forsøkte vi å dra i reptilparken, noe som førte til at jeg satt utenfor mens Smillamannen og Tenåringen var inne og så på slangene. Jeg fatter ikke at jeg trodde det skulle være en god idé å gå inn ...

For øvrig må jeg bare skryte av treningsinnsatsen din, altså -du er superflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, frøken Smill, det gjør godt å bli omtalt som superflink! :)

----

All trening går ut siden jeg og ei venninne ble sittende å drikke øl på en cafe istedenfor

å gjøre alt det vi hadde planlagt med fag og trening. Så jeg innrømmer det; jeg er bittebittebittelitt ølfulll! :fnise:

Kanskje i morgen.... :sjenert:

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bittelille ølfulle følelsen er HERLIG! Og det tyder på vår ;)

Har du noengang trent i fylla? Trur ikkje det har skjedd med meg. Fjelltur med promille har vel forekomme men det blir litt annleis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bittelille ølfulle følelsen er HERLIG! Og det tyder på vår ;)

Har du noengang trent i fylla? Trur ikkje det har skjedd med meg. Fjelltur med promille har vel forekomme men det blir litt annleis.

Jeg har dratt på treningsøkt etter middag med vin. Jeg glemte på en måte at jeg skulle trene da jeg spiste, og at jeg hadde drukket vin da jeg trente ... Det var ikke en av mine beste økter, men jeg var ikke full altså. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bittelille ølfulle følelsen er HERLIG! Og det tyder på vår ;)

Har du noengang trent i fylla? Trur ikkje det har skjedd med meg. Fjelltur med promille har vel forekomme men det blir litt annleis.

Om den er herlig, ja! :nigo: Hadde jeg bare blitt bittelitt ølfull hadde det vært ypperlig, men formen i dag minner meg på at jeg nok ble litt mer full enn som så. :gjeiper:

Jeg tror ikke jeg heller har trent i fylla noengang. Men kanskje det burde prøves bare for å ha prøvd det...? Ser for meg at det kunne blitt en "livlig" økt!

Enigma: Hehe, jeg tror rett og slett jeg må prøve det ut en dag. Vin og så trening.. (jeg får ikke til å quote fler enn en av gangen for tiden).

----

Huff, det er litt dårlig planlagt av meg å være fyllesyk i dag når jeg har masse å gjøre. Men vi hadde det veldig kos i går da, så det er nok verdt dagens pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, for en dårlig treningsuke dette har blitt. Jeg har ikke trent siden søndag, får ikke trent i dag og i morgen kommer jeg trolig til å være fyllesyk og elendig igjen. :riste:

Mañana mañana. Jeg håper jeg kan få til et par løpeturer i helgen ihvertfall.

Nå skal jeg snart på jobbintervju. Wish me luck. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :)

Jeg tror det gikk helt greit, sitter ihvertfall igjen med en om at jeg mestret intervjuet på en god måte.. Jeg får svar i løpet av neste uke, så jeg får bare vente å se hva det ender opp med.

I kveld: sushi, hvitvin, smash, sol og kvalitetstid med god venninne. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...