Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cosette

Wow. Har sjelden sett en så velproporsjonert kropp.

Mener ikke å være nysgjerrig.. men har du silikon? Du trenger ikke svare om du ikke vil:)

Takk! :)

Silikon har jeg ikke, er veldig fornøyd med det jeg har fått fra naturens side ;) Synes jeg har vært meget heldig generelt, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg det blir litt underlig at ulike kroppstyper fremstilles som en "egenskap" fremfor det som faktisk er tilfelle,nemlig særdeles heldige gener. Jeg oppholder meg ofte på trening(og derav fellesdusj), og blant de som trener ca like ofte som meg(4 gng uke) så ser nesten ingen ut som de fleste av bildene her inne.......ei heller de som trener oftere og hardere. Så; heldige gener, folkens;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig synes jeg det blir litt underlig at ulike kroppstyper fremstilles som en "egenskap" fremfor det som faktisk er tilfelle,nemlig særdeles heldige gener. Jeg oppholder meg ofte på trening(og derav fellesdusj), og blant de som trener ca like ofte som meg(4 gng uke) så ser nesten ingen ut som de fleste av bildene her inne.......ei heller de som trener oftere og hardere. Så; heldige gener, folkens;)

Muskler og lav fettprosent, for eksempel, er ikke noe som kommer av seg selv eller noe som kan kjøpes (eks. silikonpupper). Det krever disiplin i matveien og hard trening over lang tid. Dermed blir det det er heller en egenskap enn tilfeldigheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er riktignok ikke meg. Men er vel det som ligner mest på min kropp. Bare at jeg er blekere og ikke har like spretten rumpe (evt. bare den bleke huden blandet med uheldige celulitter som gjør at den ser flatere ut..). Jeg har alltid vært veldig misfornøyd med puppene mine. Og kunne tenkt meg å være strammere.

namnlc3b6s.png?w=332&h=387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Insinuerer du at folk her ikke trener eller missforstår jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tør ikke poste før jeg vet hvordan jeg endrer i tilfelle jeg vil slette. Hvordan endrer jeg innlegg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ylva Virvla

Jeg tør ikke poste før jeg vet hvordan jeg endrer i tilfelle jeg vil slette. Hvordan endrer jeg innlegg?:)

'

Du trykker på "rediger" nederst til høyre i innlegget ditt. Så kommer innlegget opp og du kan gjøre de endringene du vil. :)

Du kan ikke endre innlegget dersom du poster som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra i fjor sommer, jeg ha nok lagt på meg litt, men ikke store forandringen.

Men med tanke på at en slik kropp kan føre til slike bilder er jeg ikke altfor misfornøyd.

Siste bildet er fra i år så.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på om mange har speil som lyver her, veldig mange som mener de ligner slanke/sexy kjendiser. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra i fjor sommer, jeg ha nok lagt på meg litt, men ikke store forandringen.

Men med tanke på at en slik kropp kan føre til slike bilder er jeg ikke altfor misfornøyd.

Siste bildet er fra i år så.

:hjerter:

Du kunne blitt med meg hjem any day!

:hakeslepp:

Digger den kroppen, former de rette stedene!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange kvinner som har postet bilde her inne. Er det "tillatt" å poste bilde hvis man er mann, eller er dette en kvinnetråd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange kvinner som har postet bilde her inne. Er det "tillatt" å poste bilde hvis man er mann, eller er dette en kvinnetråd? :)

Det er tiltatt for menn også. Noen menn som har postet allerede:) Show us what you got:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen flotte damer det er her inne! :)

Jeg ser ikke ut som noe i nærheten av de fleste av dere, men poste bilde kan jeg gjøre uansett! Jeg har store pupper og enda større rumpe, men jeg trener og er fornøyd med kroppen min som den er! :)

Endret av krekbl
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ut som noe i nærheten av de fleste av dere, men poste bilde kan jeg gjøre uansett! Jeg har store pupper og enda større rumpe, men jeg trener mye og er fornøyd med kroppen min som den er! :) Har ikke noe bilde i bikini dessverre.

wow du var snasen:) Likte formen på kroppen din. Skulle ønske jeg hadde timeglass fasong, det er så pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow du var snasen:) Likte formen på kroppen din. Skulle ønske jeg hadde timeglass fasong, det er så pent.

Tusen takk! :) Jeg er fornøyd med formen jeg og, heldig der gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ylva Virvla

Jeg ser ikke ut som noe i nærheten av de fleste av dere, men poste bilde kan jeg gjøre uansett! Jeg har store pupper og enda større rumpe, men jeg trener mye og er fornøyd med kroppen min som den er! :) Har ikke noe bilde i bikini dessverre.

Ja, du var flott, krekbl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, 178 cm høy og veier 65 kg her. Må trene regelmessig for å ikke bli dvask hehe..

post-43977-0-95568400-1303055271_thumb.j

Endret av pita27
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow - så utrolig mange flotte damer det er her inne!

Krekbl, guuuuud for en fin kropp!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...