AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #41 Del Skrevet 6. april 2011 Britiske menn er i alle fall ganske pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. april 2011 #42 Del Skrevet 6. april 2011 haha latterlig debatt egentlig... søsteren min er helt overbevist om at menneskene er "styggere" i storbritania enn i skandinavia, fordi det var så mange vikinger som kidnappa de pene blondinene derfa og tok dem med opp hit. Så britene lider altså av en slags "blonde deficiency"? Mens vi skandinaver kanskje fikk unaturlig høy forekomst av blonde gudinner, som f.eks Anne Rimmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 6. april 2011 #43 Del Skrevet 6. april 2011 Så du er 5 år. *** Tips til deg: Hvis du ikke liker skråblikk og generaliseringer - hold deg unna "Skråblikk og generaliseringer".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. april 2011 #44 Del Skrevet 6. april 2011 Det er nok flere fine kvinner i Storbritannia en i Norge med tanke på at det er rundt 30 millioner kvinner i Storbritannia og ca 2 millioner i Norge Det er vel ingen selvfølge. Det kommer helt an på BG/FS-ratioen i befolkninga. I Norge er denne indeksen ganske høy, iallfall blant etniske norske kvinner. Fremmedkulturelle kan av naturlige grunner ikke regnes inn i BG/FS-ratioen, selv om mange utenlandskættede kvinner, som Aylar Lie, må sies å være meget vakre (hvis vi ser bort fra evt silikon, som er og blir en uting). Så tiden er kanskje moden for å konverter BG/FS-indeksen til en ren G/FS? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. april 2011 #45 Del Skrevet 6. april 2011 *** Tips til deg: Hvis du ikke liker skråblikk og generaliseringer - hold deg unna "Skråblikk og generaliseringer".. A robust response! I salute you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. april 2011 #46 Del Skrevet 6. april 2011 *** Tja.. Hva du kaller ei fin jente i England? Turist.. Good one! Jeg skulle nok lest hele tråden før jeg svarte. Akkurat mitt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2011 #47 Del Skrevet 6. april 2011 Eg tykkjer generelt at skandinaviske mennesker er penare enn t.d britiske. Sjølvsagt er det mange pene britiske damer og, Kate Middelton er så absolutt pen, men eg ville ikkje kalt ho slåande vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #48 Del Skrevet 6. april 2011 Nordiske jenter har mange ganger blitt kåret til verdens vakreste, av diverse magasiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeJardinSecret Skrevet 6. april 2011 #49 Del Skrevet 6. april 2011 Mitt inntrykk basert på erfaring er at det er lengre mellom hver vakre person i Storbritannia enn i Skandinavia; jovisst kan man komme trekkende med Kate Winslet eller "min britiske kjæreste er absolutt ingen Prince Charles!", men det er ikke dermed sagt at briter er et pent folkeslag. Mye har med kosthold og livsstil å gjøre; du ser mye kvisete, gusten hud og livløst hår der borte, for ikke å snakke om "beer bellies". Ellers er jo tannpleie langt fra like selvsagt som for oss, det er ingen selvfølge å ha tannregulering ved behov.. Skandinaver er kjent for å ha pene ansiktstrekk, rene og finslipte. Hvor ofte er det egentlig man ser f.eks. svære klumpneser her i landet? Britene, på sin siden, er spesielt kjent for det som kalles "horseface". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 6. april 2011 #50 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg synes Kate Middleton er nydelig. Hun har noe klassisk og elegant over seg, samtidig som hun ser utrolig hyggelig og smart ut. Har vært i Storbritannia mange ganger, og synes påstander om at de er et stygt folkeslag er latterlig. Skandinaver er ikke noe spesielt penere enn andre mennesker i verden, men vi liker jo å tro det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 7. april 2011 #51 Del Skrevet 7. april 2011 Vil ikke si at hun er "stunning", men hun er pen og hun har klasse. Ser smart og ordentlig ut, flott dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. april 2011 #52 Del Skrevet 13. april 2011 Til brite å være var hun veldig pen, men hun hadde neppe blitt betegnet som stunning her hjemme i Norge. Husker jeg fornærmet læreren min veldig da jeg studerte i Dublin. Vi så en dokumentar om Diana og læreren kommenterte hele veien hvor fantastisk og vakker hun var. Så skjøt jeg litt tørt inn at ved siden av Prins Charles ser jo en hver vakker ut. Læreren så ut som om hun holdt på å falle av stolen og så ikke på meg resten av timen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 13. april 2011 #53 Del Skrevet 13. april 2011 Mette-Marit har jo også blitt omtalt som en skjønnhet uten like i flere av våre ukeblader. Hun er langt fra stygg, men det er nok av jenter som ser like bra eller bedre ut en henne. Jeg synes Kate er søt, mer enn det har jeg egentlig ikke merket meg - men jeg er ikke så voldsomt opptatt av hvordan folk jeg ikke kjenner ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. april 2011 #54 Del Skrevet 13. april 2011 Til brite å være var hun veldig pen, men hun hadde neppe blitt betegnet som stunning her hjemme i Norge. Husker jeg fornærmet læreren min veldig da jeg studerte i Dublin. Vi så en dokumentar om Diana og læreren kommenterte hele veien hvor fantastisk og vakker hun var. Så skjøt jeg litt tørt inn at ved siden av Prins Charles ser jo en hver vakker ut. Læreren så ut som om hun holdt på å falle av stolen og så ikke på meg resten av timen. Diana var da ganske søt, var hun ikke det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 13. april 2011 #55 Del Skrevet 13. april 2011 Så skjøt jeg litt tørt inn at ved siden av Prins Charles ser jo en hver vakker ut. Læreren så ut som om hun holdt på å falle av stolen og så ikke på meg resten av timen. Ved siden av Han blir ALT vakkert! Diana var helt vanlig normalt pen i mine øyne, men hun ble vakker pga. alt det gode hun gjorde og personen "inni skallet", ikke bare det man så i speilet. Sikkert litt det læreren din tenkte på også`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. april 2011 #56 Del Skrevet 13. april 2011 Mette-Marit har jo også blitt omtalt som en skjønnhet uten like i flere av våre ukeblader. Hun er langt fra stygg, men det er nok av jenter som ser like bra eller bedre ut en henne. Jeg synes Kate er søt, mer enn det har jeg egentlig ikke merket meg - men jeg er ikke så voldsomt opptatt av hvordan folk jeg ikke kjenner ser ut. "Skjønn" er nå et adjektiv jeg ikke har sett anvendt på Mette-Marit noen gang. Hun ser ut som et relativt normalt menneske men stort lenger vil jeg ikke strekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #57 Del Skrevet 13. april 2011 Har vært i UK (London) én gang, halvannen dag. Var ikke mange der jeg la spesielt merke til. De aller fleste har noe "plain" over seg mens på gata i Oslo er det ikke så langt mellom de en sperre øynene litt opp for. Tror det er noe i det. Klart det er jo sett med skandinavisk øye for skjønnhet så ikke helt objektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 14. april 2011 #58 Del Skrevet 14. april 2011 "Skjønn" er nå et adjektiv jeg ikke har sett anvendt på Mette-Marit noen gang. Hun ser ut som et relativt normalt menneske men stort lenger vil jeg ikke strekke det. Jeg så sist adjektivet "vakker" brukt om henne for kort tid siden. Da ble hun også sammenlignet med Grace Kelly OG presentert som den vakreste i Europas kongehus. Jeg tror det er naturlig å skryte av sine egne, derfor blir Mette-Marit skrytt opp i skyene i våre tabloider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. april 2011 #59 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg så sist adjektivet "vakker" brukt om henne for kort tid siden. Da ble hun også sammenlignet med Grace Kelly OG presentert som den vakreste i Europas kongehus. Jeg tror det er naturlig å skryte av sine egne, derfor blir Mette-Marit skrytt opp i skyene i våre tabloider. Trøste og bære. De var mye mer realistiske da hun enda først og fremst var kjent for sin utagerende festing i studiedagene, dere vet, sånn utagerende som man er når man tar E og knuller litt rundt i weekenden. Og da Sven O fortsatt var i mediabildet, sammen med den voldsdømte broren hennes og den kriminelle eksen (pappaen til Marius). Da mente man at nesen hennes ser ut som en pinne, og at hun prøvde for hardt å vise klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. april 2011 #60 Del Skrevet 14. april 2011 Eg tykkjer Mette-Marit er pen, og det har mykje å gjere med at ho har fått ein veldig fin stil dei siste åra ift kva ho hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå