Gjest Anjelika Skrevet 3. april 2011 #21 Skrevet 3. april 2011 Jeg ser ikke den... Som Consensio påpeker - man kunne ha funnet "stygge" mennesker i Sverige og pene mennesker i UK også. Dessuten synes ikke jeg at noen på den svenske nattklubben var særlig pene. Siden jeg ikke leste teksten var jeg usikker på om de første bildene (som var fra Sverige) var av svensker eller briter helt til jeg kom til britene og leste at de følgende bildene var fra UK. Det hadde ikke vært morsomt hvis det var omvendt, for da spiller man ikke på vanlige fordommer.. De svenske jentene er ikke min smak heller, men det er vel ikke så utrolig vanskelig å ta poenget likevel. Alle har forskjellig humor, men rimelig sært at dere ikke fatter at det er en vits engang! Jeg la ikke ved linken fordi jeg var interessert i å diskutere den seriøst og ikke innså at bildene er plukket med en hensikt 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #22 Skrevet 3. april 2011 Det hadde ikke vært morsomt hvis det var omvendt, for da spiller man ikke på vanlige fordommer.. De svenske jentene er ikke min smak heller, men det er vel ikke så utrolig vanskelig å ta poenget likevel. Alle har forskjellig humor, men rimelig sært at dere ikke fatter at det er en vits engang! Jeg la ikke ved linken fordi jeg var interessert i å diskutere den seriøst og ikke innså at bildene er plukket med en hensikt Hva i all verden får deg til å tro at jeg ikke skjønte at det var en vits? Jeg synes bare det var en ufattelig dårlig en.
Gjest Anjelika Skrevet 3. april 2011 #23 Skrevet 3. april 2011 Hva i all verden får deg til å tro at jeg ikke skjønte at det var en vits? Jeg synes bare det var en ufattelig dårlig en. Jeg trodde dere ikke forsto det siden dere begynte å plukke den fra hverandre, påpeker du at det også finnes smarte svensker hver gang du hører en svenskevits? Men det er lov å ikke synes den er morsom! Jeg synes den er hysterisk for jeg har vært på club i en engelsk drabantby og de bildene tok det litt på kornet for min del
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #24 Skrevet 3. april 2011 Herlighet hvor korrekt en skal være da! Det er da allment kjent at skandinaviere er et penere folkeslag enn f.eks. britene. Kate er helt okey hun, men ikke "stunning". Men det er klart at britisk presse kan ikke skrive annet heller da. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #25 Skrevet 3. april 2011 Jeg har fått inntrykk av at britiske kvinner genrelt er fetere og mer tacky en norske kvinner, men det er min erfaring! Synes forøvrig også at norske kvinner generelt har penere trekk enn de britiske. 3
sophiaM Skrevet 3. april 2011 #26 Skrevet 3. april 2011 Alle har jo hver sin smak, og jeg må faktisk si meg litt enig i at britiske jenter ikke er like vakre som mange i Skandinavia (eks. Sverige og Norge). Jeg vet ikke grunnen for det, og skal heller ikke begynne å spekulere og krangle om hva som er rett og galt. Men i de fleste britiske dokumentarer og serier man ser på tv her i Norge, ser man lubne og blekfeite briter. For å legge til at de også er kjent for å være de bleikfiskene som bare blir røde når de tar seg en sydentur. Selvfølgelig er det unntak for dette også, men nå snakker vi jo litt om stereotyper også da..
-stina Skrevet 3. april 2011 #27 Skrevet 3. april 2011 Kan godt hende at gjennomsnittet er lavere enn i Skandinavia, men samtidig er noen av de peneste jentene jeg kan tenke meg britiske, f.eks. Sheryl Cole og Keira Knightly. Jeg synes også at Kate Middleton uten tvil er en skjønnhet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #28 Skrevet 3. april 2011 Det er nok flere fine kvinner i Storbritannia en i Norge med tanke på at det er rundt 30 millioner kvinner i Storbritannia og ca 2 millioner i Norge 2
Gjest nobilian Skrevet 6. april 2011 #29 Skrevet 6. april 2011 Det er nok flere fine kvinner i Storbritannia en i Norge med tanke på at det er rundt 30 millioner kvinner i Storbritannia og ca 2 millioner i Norge *** Tja.. Hva du kaller ei fin jente i England? Turist.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #30 Skrevet 6. april 2011 *** Tja.. Hva du kaller ei fin jente i England? Turist.. Vet ikke hva kaller man mennesker som rakker ned på andres utseende ? sjalu ? 2
Gjest nobilian Skrevet 6. april 2011 #31 Skrevet 6. april 2011 Vet ikke hva kaller man mennesker som rakker ned på andres utseende ? sjalu ? *** Ja, den var god.. Du trenger ikke å like vitsen, fjompenisse, men skjønn ihvertfall at det er en vits..
Gjest Heloise Skrevet 6. april 2011 #32 Skrevet 6. april 2011 De som tror briter generelt sett er stygge, har ikke vært der. Og hvis de har, har de ikke sett seg rundt. Ikke glem også, at vi "vikingene" har lagr igjen en god del gener der også Jeg er sammen med en brite. Han er veldig kjekk og symmetrisk i ansiktet sitt. Ikke har han Prins Charles-ører og tenner heller. Før jeg begynte å tilbringe mye tid i UK så trodde jeg også at "alle briter ser sånn og slik ut" men der tok jeg feil gitt. Ikke bare ser de like annerledes ut som alle i Skandinavia, men ikke alle har den grusomme Oxford-aksenten heller! Herregud, blir flau av å lese mange av kommentarene her inne. Generelt vil jeg si at hvis man overser språket og naturen, kunne man trodd man var i Skandinavia når man er i England. Folk ser Normale ut der også! De har faktisk EKTE blåøyde blondiner der til og med! Altså "typiske skandinaviske" mennesker....
Gjest Eugene Onegin Skrevet 6. april 2011 #33 Skrevet 6. april 2011 jeg liker Britiske kvinner jeg liker Briter men nå er jeg ekstremt pro-storbritanna og det er nok av vakre kvinner i Storbritannia
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #34 Skrevet 6. april 2011 *** Ja, den var god.. Du trenger ikke å like vitsen, fjompenisse, men skjønn ihvertfall at det er en vits.. fjompenisse ? hva er du 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #35 Skrevet 6. april 2011 Hun her er jo engelsk!! Min lenke Men for å være litt realistiske vil jeg påstå at det er svært få med hennes utseende i storbritania. Briter er stort sett stygge etter mine erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #36 Skrevet 6. april 2011 http://www.telegraph.co.uk/relationships/6542263/British-people-among-worlds-ugliest-according-to-BeautifulPeople.com.html http://www.dailymail.co.uk/news/article-1226933/Brits-ugliest-people-world.html Dette sier vel sitt. Og jeg skrev ikke inn briter i søkefeltet engang...
Gjest nobilian Skrevet 6. april 2011 #37 Skrevet 6. april 2011 fjompenisse ? hva er du 5 *** Åssen er det du skriver? Er du halvsøsken av ww og green tea? 6
karolinn Skrevet 6. april 2011 #38 Skrevet 6. april 2011 Briter generelt syns jeg ikke er typisk biled/modellvakre. Forskjellene der er like store som her i Norge, men hvis jeg skal prøve å se noen fellestrekk så vil jeg dele dem i to. Den ene i britene som ser veldig smarte, snille og klassiske ut. Og den andre de som er tykke, uforskammede og som har en mer fotball-krigere-look ;p
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #39 Skrevet 6. april 2011 Jeg synes Kate Middleton ser helt grei ut, hun er pen og alt det der, men også litt kjerring. Den forlovelseskjolen f.eks. - ikke fatter jeg hvorfor den ble så populær, så ut som noe du kan kjøpe på Sparkjøp. Gammeldags 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #40 Skrevet 6. april 2011 *** Åssen er det du skriver? Er du halvsøsken av ww og green tea? Så du er 5 år. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå