Gå til innhold

Briter og skjønnhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sies jo at briter er et styggere folkeslag, og at de har lavere nivåer av skjønnhet.

I England går kommende prinsesse Kate Middleton for å være "stunning", "ravishing" og "breathtaking". En stor skjønnhet, rett og slett.

http://www.proinvestasi.com/wp-content/uploads/2011/02/kate-middleton-horse-racing.jpg

http://www.myselfanand.com/wp-content/uploads/2011/02/kate-middleton.jpg

http://www.topnews.in/light/files/Kate-Middleton1.jpg

Jeg tør vedde ganske mange penger på at i Skandinavia hadde man knapt registrert at denne dama gikk forbi, om man kun tenker utseende. Har jeg rett når jeg tenker at Kate Middleton er en typisk ordinær, kanskje litt søt jente? Velstelt og striglet, men "stunning"? Nei. En typisk femmer, etter min mening.

På forlovelsesdagen syntes jeg faktisk hun steg til en sekser, kun fordi hun hadde skinnende, vakkert hår og kjolen ga henne en bra figur. http://prince-william-wedding.net/wp-content/uploads/2011/02/kate-middleton-engagement-dress.jpg

Er dette en dame dere ville tenkt noe spesielt over rent utseendemessig? Er det altså en såpass distinkt forskjell i hva skandinaver og briter legger i "vakkert"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns hun er veldig pen på en naturlig måte. Hun har liten "dilldall-faktor" og hun ser smart og hyggelig ut. Jo, jeg syns hun er vakker, men kanskje ikke på en "breathtaking"-måte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var kjempe vakker jeg, på alle bildene. Hun hadde så fin utstråling :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i England, og kan ikke påstå at de er noe særlig styggere enn skandinaver. De klarer bare ikke å kle seg pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, skjønnhet har med det indre å gjøre, men det er ikke det som diskuteres her.

Britene (eller vi for den saks skyld) har ingen forutsetninger for å vite noenting om Kate Middletons indre ennå, da hun ikke vil begynne med offentlige oppdrag, intervjuer etc. før etter bryllupet. Derfor er det fysisk skjønnhet som er poenget her, og forskjell mellom briter/nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg klarer ikke å se at britene er et styggere folkeslag enn hva nordmenn er :klo:

Er dette bevist noe sted, eller er det din personlige oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette bevist noe sted, eller er det din personlige oppfatning?

...hvordan i alle dager skulle man klart å bevise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

...hvordan i alle dager skulle man klart å bevise det?

Ja det er jo noe av det jeg lurer på også da...siden det er kommentert her at britene er styggere enn vi som bor i Skandinavia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha latterlig debatt egentlig...

søsteren min er helt overbevist om at menneskene er "styggere" i storbritania enn i skandinavia, fordi det var så mange vikinger som kidnappa de pene blondinene derfa og tok dem med opp hit. :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det er min personlige oppfatning at briter er mindre attraktive enn skandinaver ja, og følgelig blir lista lagt litt lavere før man er "stunning".

Dette inntrykket er bare basert på fordommer og subjektive erfaringer.

Og bare sånn apropos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg kjenner mange briter, og kan ikke helt se at jeg synes de er "styggere" enn andre. Men jeg har ikke bodd der da.

Synes forøvrig Kate er en flott dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha latterlig debatt egentlig...

søsteren min er helt overbevist om at menneskene er "styggere" i storbritania enn i skandinavia, fordi det var så mange vikinger som kidnappa de pene blondinene derfa og tok dem med opp hit. :klaske:

Haha! Da kan du jo fortelle henne at det var langt flere vikinger som bosatte seg i Storbrittania enn det var britiske frøkner som ble knabbet med hit. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Jeg synes hun er pen.

Men ikke glem at kongefamilien er hakket mer viktig for England enn vår kongefamilie er for oss. Det er viktig for pressen og almennheten der å like og skryte av de kongelige. Jeg fikk noen overraskede blikk fra svigerfamilien da jeg i en tilfeldig samtale om kongefamilier og kongelige sa at jeg ikke likte dronningen deres ;) (virket nesten som en befrielse for dem, endelig turte de innrømme at de ikke syntes hun var så fantastisk heller egentlig...). Så det er nok ikke briter og at de har så veldig annerledes smak enn andre, men rett og slett fordi denne unge damen er kommende Dronning etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, for det er dette som er virkeligheten liksom :klo:

Kunne sikkert snudd på det også og vist frem bare stygge folk på svenske utesteder og pene folk på engelske utesteder...

Ja, det er bare en spøk og ikke et vitenskapelig bevis :fnise:

Men grunnen til at det er morsomt er jo at det faktisk er noe i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men grunnen til at det er morsomt er jo at det faktisk er noe i det

Jeg ser ikke den...

Som Consensio påpeker - man kunne ha funnet "stygge" mennesker i Sverige og pene mennesker i UK også.

Dessuten synes ikke jeg at noen på den svenske nattklubben var særlig pene. Siden jeg ikke leste teksten var jeg usikker på om de første bildene (som var fra Sverige) var av svensker eller briter helt til jeg kom til britene og leste at de følgende bildene var fra UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå tilgode og ikke bli kvalm over tennene til briter i serier, reality og film uten hollywood tendenser. Satt på spissen, tenner har myyye å si for utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...