Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg tykkjer Mette-Marit er pen, og det har mykje å gjere med at ho har fått ein veldig fin stil dei siste åra ift kva ho hadde før.

Jeg synes hun tar seg bra ut, men jeg synes ikke hun er enestående. Hun går i alle fall Camilla Parker Bowles en lang gang! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun tar seg bra ut, men jeg synes ikke hun er enestående. Hun går i alle fall Camilla Parker Bowles en lang gang! :fnise:

:fnise:

Sånn sett har jo prins Charles finni seg ei dame som matcher han betre mtp utsjånad no :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Har selv bodd i England, og synes virkelig at britiske kvinner og menn er mye vakrere enn nordmenn. Ser mange klager på at de i storbritania har generelt mer "gusten hud", beer bellies, kviser osv på grunn av livsstilen deres, men dette ser jeg mye mer av i Norge faktiskt. Fedme er noe jeg også merker MYE mer av i Norge.

Det blir jo helt feil og utdype en mening etter å ha sett et par britiske fjes på tv, filmer eller dokumentarer. Har dere ikke hørt om stereotyper..?

Når det kommer til Kate Middleton, synes jeg ikke at hun er den største skjønnheten. Hun er søt og alminnelig pen. Noe jeg synes om de fleste som har noe med kongefamilier å gjøre. Synes ikke noe særlig om Mette-Marit heller, for å si det sånn.

Endret av Suvana
  • Liker 1
Skrevet

Kate Middelton er kanskje ikke verdens vakreste kvinne, med goddamnit så stunning hun var i den brudekjolen !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes Kate Middleton er slående vakker. Bra for henne, det må være vanskelig å være i den rollen ellers, så utrolig mye fokus det er på utseende og klær der. Jeg synes Kate bruker litt mye sminke, ellers er hun nydelig.

• Liker 1
Gjest Mauna Lee
Skrevet

Jeg synes Kate har et kjempefint smil. Det har ganske mye å si når det kommer til skjønnhet.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Den jevne brite er langt i fra så pen som den jevne skandinav. Det er noe selv bereiste briter innrømmer. De få virkelig pene menneskene i Storbritannia er som regel mennesker med gener fra en av de tidligere britiske koloniene.

Når det gjelder denne Kate så må jeg si at jeg synes hun rett og slett har veldig maskuline trekk i ansiktet. Er nok ikke en slående skjønnhet som hadde blitt lagt merke til av så veldig mange en lørdags formiddag i Storgata.

Skrevet

Har selv bodd i England, og synes virkelig at britiske kvinner og menn er mye vakrere enn nordmenn. Ser mange klager på at de i storbritania har generelt mer "gusten hud", beer bellies, kviser osv på grunn av livsstilen deres, men dette ser jeg mye mer av i Norge faktiskt. Fedme er noe jeg også merker MYE mer av i Norge.

Det blir jo helt feil og utdype en mening etter å ha sett et par britiske fjes på tv, filmer eller dokumentarer. Har dere ikke hørt om stereotyper..?

Når det kommer til Kate Middleton, synes jeg ikke at hun er den største skjønnheten. Hun er søt og alminnelig pen. Noe jeg synes om de fleste som har noe med kongefamilier å gjøre. Synes ikke noe særlig om Mette-Marit heller, for å si det sånn.

Kan jeg spørre hvor i Storbritannia du har bodd? De plassene jeg har vært på har jeg virkelig lagt merke til overvekt, det har særlig vært arbeiderbyer og på landsbygda.

Skrevet

Ang dette med overvekt, så er jo ikkje det noko "synse-greie" - statistikken fortel jo at overvekt og fedme er eit større problem i Storbrittania enn her.

AnonymBruker
Skrevet

Om en person er vakker har ikke bare med det ytre å gjøre, men også det indre.

Har du splittet personlighet?

Du sa jo nettopp at den lille 3-årige brudepiken var stygg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, engelskmenn er ikke noe pent folkeslag. Engelske menn ser ut som alkoholikere hele gjengen omtrent, men klart det finnes unntak.

Kate var en vakker brud, men langt ifra så pen som f.eks Mary i Danmark. Hun har en skjønnhet og verdighet som kan ta pusten fra de som treffer henne, Kate er mer som jenta i gata.

Skrevet

Jeg syns hun er dritfin, veldig vakker! Og Pippa (søstera) også! Nydelige jenter jeg i alle fall hadde snudd meg etter og sikkert endt med å gå inn i noe når jeg stirra. Jenter med langt mørkt hår er noe spesielt, altså! :-)

En venninne av meg har en teori om at britiske jenter enten er kjendiser...eller stygge,hehe!

Var på konsert i England nylig, og da begynte jeg å lure på om hun hadde rett, altså. Der var det myye tacky og veeeldig lite pene kvinnfolk! Oversminka med blå øyenskygge langt oppi panna, løse øyevipper en dragqueen verdig, superkorte skjørt og tettsittende topper av typen der undertøy og valker synes godt utenfra, på svært overvektige kropper, blomstrete kort kjole på kulerunde kropper, tenner som så ut som de var plassert der av en full fyr med hammer og meisel...I tillegg snodig sammensetning av kropper, som en normal overkropp, men enorm rompe og voldsomt utstikkende hake..

Om de bare hadde kledd og sminka seg normalt hadde de ikke sett så gærne ut, det er jo mange jenter som ser flotte ut selv om de har noen ekstra kilo. Men når disse britiske jentene (de aller fleste på denne konserten) kler seg som om de er 18 og 53 kilo mens de virkelig er 30 og 80 kilo...da blir det ikke så vakkert, nei.

Det var virkelig mye rart der. Så i den sammenhengen der, og igrunn også jenter forøvrig jeg har sett hver gang jeg er i UK, så er Kate og Pippa penere enn folk flest, ja!

Skrevet

Eg tykkjer Kate var langt penare enn systera i går - berre eg som tykkjer det såg ut som om ho (Pippa) hadde gått amok i solarium/med brunkremen? :klo:

For all del, pen jente ho og, men så brun kler ingen kvite jenter å vere.

• Liker 1
Skrevet

Til dere som sier briter generelt er stygge: Har dere i det hele tatt vært i Storbritannia? Faktisk levd der? Eller kommer dette utsagnet av inntrykkene dere får via tv og andre folk?

Bor selv i England, og jeg synes folk flest her er vakre! Ta en tur inn til London - og da mener jeg IKKE turiststrøkene, og kanskje du vil bli like overrasket som meg. For ja, jeg hadde også det stereotypiske inntrykket av briter var mindre pene, men det har blitt avkreftet.

Igjen sitter jeg med inntrykket av at mennesker fra både Storbritannia og Norge er like vakre. Likedan synes jeg mennesker fra både Italia, Frankrike, Russland også er like pene, om mulig på en litt forskjellig måte.

Når man reiser til et nytt land for første gang er man alltid mer våken og obs på kulturelle forskjeller. Det er lett å tro at dette og dette folkeslaget er styggere enn det norske. Men er man egentlig like obs på sitt eget folkeslags utseende når man vandrer rundt i byen, på kiwi, på skolen? Jeg tenker iallefall ikke på det.

Har også lyst å vise til Mike Mike, en fotograf som reiser rundt i hele verden og tar bilder av mennesker - for deretter merge portrettene til et enkelt gjennomsnittlig bilde av det folkeslaget.

Ta en titt. Jeg synes iallefall ikke gjennomsnittsportrettet av England er noe styggere enn f.eks Sverige...

http://static2.businessinsider.com/image/4d53ef384bd7c881130c0000/faces.jpg

http://www.faceoftomorrow.com/

Skrevet

Jeg synes hun er pen. Mye penere enn Mette-Marit f.eks. Ikke noe typisk britisk utseende på henne, og jeg må også si at jeg synes briter er mindre attraktive å se på. Samme med tyskere igrunn. Franske kvinner er ikke så værst, men franske menn er det litt langt mellom de virkelig lekre spør du meg (ofte for vevre for min smak).

Skrevet

Den jevne brite er langt i fra så pen som den jevne skandinav. Det er noe selv bereiste briter innrømmer. De få virkelig pene menneskene i Storbritannia er som regel mennesker med gener fra en av de tidligere britiske koloniene.

Når det gjelder denne Kate så må jeg si at jeg synes hun rett og slett har veldig maskuline trekk i ansiktet. Er nok ikke en slående skjønnhet som hadde blitt lagt merke til av så veldig mange en lørdags formiddag i Storgata.

Maskulin i ansiktet???Herregud, få deg briller!

Skrevet

Nei, engelskmenn er ikke noe pent folkeslag. Engelske menn ser ut som alkoholikere hele gjengen omtrent, men klart det finnes unntak.

Kate var en vakker brud, men langt ifra så pen som f.eks Mary i Danmark. Hun har en skjønnhet og verdighet som kan ta pusten fra de som treffer henne, Kate er mer som jenta i gata.

Kate er vel så pen som Mary. For øvrig enig i at Mary også er nydelig.

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Kate er vel så pen som Mary. For øvrig enig i at Mary også er nydelig.

Det er smak og behag, jeg synes Mary er langt mer klassisk vakker enn Kate. Litt like er de dog ...

AnonymBruker
Skrevet

Det er smak og behag, jeg synes Mary er langt mer klassisk vakker enn Kate. Litt like er de dog ...

Smak og behag ja..personlig synes jeg ikke Mary er spesielt pen men det kan også ha noe med å gjøre at hun virker litt alvorlig og reservert. Den andre danske prinsessen (Marie) blir derfor vakrere i mine øyne. Synes Kate også er flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...