Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Snuppa her fikk smokk da hun var 4 dager gammel - hun hadde og har et sugebehov som ikke likner noenting. Jeg tok morsmelk på smokken, og inn i munnen gikk den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg, Tusle-mor? Skulle ikke du opereres for gallesteinsanfallene dine rundt disse dager?

Jeg er i hvertfall klar for trilleturer snart, og trenger som du har skjønt litt hjelp i forhold til det, så rop ut når du er ferdig med operasjon, så tar vi oss en tur :)

God helg :)

(jeg har forresten ikke hatt tilgang til smileyene her inne siden jeg kom hjem fra sykehuset med Lille Lo - hvor lenge skal det vare, tro..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillefot :klemmer: Jeg er straks klar for trilling, men den første uka etter operasjonen får jeg ikke bære noe særlig, vogn, etc, men etter det er jeg klar :jepp:

Ja, jeg ble operert på fredag og det gikk kjempebra, legen sa jeg så uforskammet bra ut til å være nyoperert og sånn følte jeg meg også, ble skrevet ut i går, reiser hjem og PANG, kjempesmerter, lå på sofaen og hylte. Ringer legevakt, får beskjed om å komme straks, kommer foran alle i køen, mannen sa det var mye folk der oppe. Inn på akutten, og de skal legge veneflon, slik at de kan gi meg ketorax (morfin), 10 ganger stikker de før de treffer, hu og hei. Jah, så viser det seg at det er en eller flere gallesteiner som allerede var i gallegangen da galleblæra ble fjernet, makan til uflaks. Blodprøvene i dag var finere enn i går, noe som kan tyde på at steiene har passert av seg selv. Det blir MR i morgen for å sjekke. Så, mannen, T og jeg har snart klippekort på sykehuset :ler: Jeg gir nesten opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg Tusle, synes du er veldig tapper!! Jeg vet ikke om det kan sammenlignes, men jeg hadde nyrestein i svagnerskapet, og det var grusomt vondt.. Og mens du har en liten en i tillegg da.. Godt du fikk komme før alle andre så de fikk sett på deg. Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Uff, så kjipt, jeg er enig i at du er tapper! :klemmer:

Du, jeg blir så nysgjerrig når jeg leser her, kan jeg få vite hva hun heter..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg, vennen, nå synes jeg jamen du har fått mer enn nok! Håper dette er det siste du ser til gallesteinen. :troest: Men godt operasjonen gikk bra, selv om det ikke gikk helt etter planen etterpå. Og godt at du får god oppfølging.

Store gode klemmer til deg! :klemmer:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Uff, det høres ikke bra ut :( Ønske deg god bedring! Vet alt om de som må stikke flere ganger før de får det til. Det er ikke noe behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, dere :klemmer:

Dette har vært tøft. Tøft og vondt. Jeg har, på toppen av det hele fått fødselsdepresjon, hurra for den :sukk:

Uansett, jeg koser meg med fjompa mi, hun er så fin :hjerte: Har mannen hjemme litt nå, denne uka og neste uke, jeg skal ikke løfte noe særlig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...