Gå til innhold

Vi begynner å prøve i JULI - ER VI FLER?!


Gjest LOGAN

Anbefalte innlegg

Hvilke el-tester har du brukt? Jeg har bare brukt el-tester 1 syklus, så har veldig lite erfaring med dem..

Men når de var positive, så var begge strekene like tykke/sterke. Hvis den ene streken var tynnere/svakere, så var den negativ (Dette var de billige fra billigetester.no)

Mulig du bruker en annen type, men ville bar gjøre deg oppmerksom på det slik at du er sikker på at du tyder testene riktig :)

Jeg har brukt de fra billigtester ja.. og det var bare svak strek, så da var den kanskje negativ, og takk for at du gjør meg oppmerksom på det. jeg har vel et håp om at den skal være positiv slik at jeg får mensen snart..

Jeg har sluttet med p ringen for ikke så lenge siden, å begynt derfo å søke litt på nette og kom over dette forumet og følte jeg mått joine. Håper på å bli gravid i juli/ august. Ikke noe nedtur hvis det skjer før :jepp: Første gang, så må si jeg er usikker på ting og tang.

Artig å ha deg med, vi ser ut for å bli en stor oh hyggelig skravlegjeng, det gleder meg :) Men, må du være anonym? Du kan jo bare anonymisere profilen din mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt de fra billigtester ja.. og det var bare svak strek, så da var den kanskje negativ, og takk for at du gjør meg oppmerksom på det. jeg har vel et håp om at den skal være positiv slik at jeg får mensen snart..

Artig å ha deg med, vi ser ut for å bli en stor oh hyggelig skravlegjeng, det gleder meg :) Men, må du være anonym? Du kan jo bare anonymisere profilen din mener jeg. :)

Jeg har ikke skrevet på forum før, så jeg er litt ny på dette her, men jeg ska se hva jeg får til, det kan hende jeg gjør noen feil :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen detta ser da riktig ut det! Lemmen, hehe. Artig nick! Du får bare eksprimentere inne på kontrolpanel - profil så får du til etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen detta ser da riktig ut det! Lemmen, hehe. Artig nick! Du får bare eksprimentere inne på kontrolpanel - profil så får du til etterhvert. :)

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

ANG. EL test da Logan så står en del interessant her.

Jeg går som sagt 2 uker på overtid, skulle hatt mensen.. men nå de siste dagene så har jeg hatt mye annerledes utflod, både hvitt og seigt og i dag samme, men i tillegg blankt. Så jeg mistenkte eggløsningen var forsinket og hadde kommet nå, og det slo ut positivt (men ikke kjempetydelig strek som om det står om på nettsiden)

Også står det at det slår ut om du er gravid.. blir så usikker jeg. Har jo tatt 5 graviditetstester, siste for tre dager siden (negativ, og hoppa av i svingen)...

Ville bare du skulle vite det som står på den siden også, iom at du har kjøpt deg tester! :)

Supert - jeg skal lese meg opp;)

Har også selv hatt litt krøll tidligere i vinter med utflod etc - trodde jeg var gravid da(ukjente greier) men var det jo ikke!

Blir ikke helt klok på kropp osv alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg blir litt stressa når mensen er over 2 1/2 uke forsinket nå, MEN.. nå har jeg bestemt meg for å bare chillen.. stress kan jo utsette eggløsning det å..

God natt damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LOGAN

Nei, og jeg blir litt stressa når mensen er over 2 1/2 uke forsinket nå, MEN.. nå har jeg bestemt meg for å bare chillen.. stress kan jo utsette eggløsning det å..

God natt damer :)

Det er AKKURAT samme greia jeg hadde i vinter!! Gikk rundt 40-45 dager i syklusen... Men du, det er jo bare å ta en ny test om litt.. Tror at når du går å tenker på det så kommer det ikke!

Vær like stressa som jeg var på bussen (skjedde det SKIKKELIG) og jeg var forsinket og på vei i møte! Fy fillern.. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! LATTERLIG OG TYPISK :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg blir litt stressa når mensen er over 2 1/2 uke forsinket nå, MEN.. nå har jeg bestemt meg for å bare chillen.. stress kan jo utsette eggløsning det å..

God natt damer :)

Du er sikker på at du ikke er Gravid? En veninne av meg hadde også negativ gravid test, gikk da til legen for hun ble jo bekymret da mensen ikke kom. Det viste seg at hun var gravid alikevel, men at hun hadde en cyste eller noe som gjorde at Gravid testen ble negativ pga noe hormon greier, jeg har ikke helt forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er AKKURAT samme greia jeg hadde i vinter!! Gikk rundt 40-45 dager i syklusen... Men du, det er jo bare å ta en ny test om litt.. Tror at når du går å tenker på det så kommer det ikke!

Vær like stressa som jeg var på bussen (skjedde det SKIKKELIG) og jeg var forsinket og på vei i møte! Fy fillern.. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! LATTERLIG OG TYPISK :gjeiper:

Hahaha, unnskyld at jeg ler, jeg bare så det for meg ;p Og jeg også er overbevist om at går man å tenker på det så kommer det ikke nei..

Du er sikker på at du ikke er Gravid? En veninne av meg hadde også negativ gravid test, gikk da til legen for hun ble jo bekymret da mensen ikke kom. Det viste seg at hun var gravid alikevel, men at hun hadde en cyste eller noe som gjorde at Gravid testen ble negativ pga noe hormon greier, jeg har ikke helt forstått det.

Haff! Jeg har tatt 5 tester, men hvis det er som i tilfellet du nevner så er jo det ganske spesielt. Jeg tror ikke jeg er det, har ingen andre symptomer bortsett fra humørsvingninger, men det er jo ikke uvanlig :P Jeg skal nå stresse ned helt en par ukers tid (man kan jo hoppe over en eggløsning å) og har jeg ikke fått TR da.. får jeg komme meg til lege..

Endret av Cleopatrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

Det er lov å le av det - selv om jeg var stresset der og da så har det gått over;) jeg ler av det nå for det er jo typisk!

I morgen drar jeg på hyttetur med kjæresten. (og familie) Pakker bok, magasiner, RØDVIN, sexy undertøy og langrennski - hører ikke dette med?!

Vi skravles over helgen!

GOD HELG ALLE SAMMEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å le av det - selv om jeg var stresset der og da så har det gått over;) jeg ler av det nå for det er jo typisk!

I morgen drar jeg på hyttetur med kjæresten. (og familie) Pakker bok, magasiner, RØDVIN, sexy undertøy og langrennski - hører ikke dette med?!

Vi skravles over helgen!

GOD HELG ALLE SAMMEN :)

:) Herlig! Ønsker deg en kjempefin tur, det hørtes fantastisk ut :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å skrive her, men hvorfor ikke. Jeg og min samboer har bestemt oss for å begynne prøvingen i sommer. Det vil bli vårt første, og vi har kun barnerom igjen på lista over ting som skal ordnes i leiligheten.

Det som imidlertid er litt skummelt er at jeg er avhegngig av en bedre lønn på jobben. Eller, jeg er ikke avhengig i den forstand, men det er noe som plager meg og som jeg vil gjøre noe med. Det er jo som kjent lønnsforhandlinger nå i april, så jeg håper virkelig at kravet mitt går gjennom!

Dersom det endre opp med et negativt utfall vil jeg mest sannsynlig si opp jobben og finne meg en ny, og da føler jeg ikke at det er riktig å prøve til sommeren. Æsj, man blir jo søvnløs av mindre...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også være med :) er med i et par andre tråder også, men arti å ha flere å skravle med!

Vi er et par på 23 og 26 år. har vært sammen i 5 år, og bodd sammen i 4 år. jeg slutta på pilla 19. februar i år, og min første "normale" syklus var på 42 dager. Har nå TR på besøk, og gleder meg til å starte med pp1 om en uke :rodmer:

Helt enig med flere andre her at det er utrolig deilig å høre at samboeren er like klar som meg! Blir så glad inni meg når han snakker om barn og fremtida vår :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo jenter.. Må bare fortelle... litt intime detaljer her men ok; jeg og samboer hadde akuratt en liten kjap en. Jeg var midt i "ekstasen" da ha kom, så siden han ikke ville avbryte min orgasme kom han inni! hehe.. omtenksom dust? vi ble ganske stressa etterpå kan du si.. for vi vil jo ikke ha noe januar barn..! hehe..trøster meg med at jeg mest sannsynlig (?) ikke har eggløsning før til uka.. så forhåpentligvis har ingen skade skjedd.. uff.. får bruke hodet mer neste gang....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jenter.. Må bare fortelle... litt intime detaljer her men ok; jeg og samboer hadde akuratt en liten kjap en. Jeg var midt i "ekstasen" da ha kom, så siden han ikke ville avbryte min orgasme kom han inni! hehe.. omtenksom dust? vi ble ganske stressa etterpå kan du si.. for vi vil jo ikke ha noe januar barn..! hehe..trøster meg med at jeg mest sannsynlig (?) ikke har eggløsning før til uka.. så forhåpentligvis har ingen skade skjedd.. uff.. får bruke hodet mer neste gang....!

Sånn tenkte jeg rett etter jeg sluttet på pilla. Var så opptatt av at babyen måtte komme på et perfekt tidspunkt i forhold til årstid, bursdager i familien osv. Snakk om luksusproblem! he he

Nå tenker jeg at det å i det hele tatt få baby er perfekt i seg selv uansett når den måtte komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes.... Unnskyld meg, men er det mulig?? " vil

Ikke ha noe januarbarn"???!! Vær glad om du i det hele tatt kan få unger!! Med så mange som sliter her inne burde det ikke vært mulig å slenge ut noe sånt en gang. Skulle virkelig ønske at ikke alle tok sin fruktbarhet for gitt og henger seg opp i sånne luksusproblemer og bagateller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LOGAN

Å hjelpes.... Unnskyld meg, men er det mulig?? " vil

Ikke ha noe januarbarn"???!! Vær glad om du i det hele tatt kan få unger!! Med så mange som sliter her inne burde det ikke vært mulig å slenge ut noe sånt en gang. Skulle virkelig ønske at ikke alle tok sin fruktbarhet for gitt og henger seg opp i sånne luksusproblemer og bagateller.

Så "Seriøst" var det nok ikke ment..

Om du leser tråden etc så ser du det.

Dette er en tråd for oss som setter igang prøvingen nå el mot sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hadde tenkt å slenge med med siden vi skal forsøke IVF rundt da, men tror jeg dropper det , gitt... Seriøst eller ikke, er lov å tenke seg om litt i et sånt forum. Lykke til, og måtte dere slippe å få barn i en måned som ikke passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hadde tenkt å slenge med med siden vi skal forsøke IVF rundt da, men tror jeg dropper det , gitt... Seriøst eller ikke, er lov å tenke seg om litt i et sånt forum. Lykke til, og måtte dere slippe å få barn i en måned som ikke passer :)

Helt enig i at man må tenke seg om. Det er lov å trå litt varsomt. Reagerte også på innlegget, men tror nok ikke det var meningen å være ufølsom.. Men igjen, man må ta hensyn.

Ønsker dere lykke til med IVF, og håper det klaffer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

Ja, og hadde tenkt å slenge med med siden vi skal forsøke IVF rundt da, men tror jeg dropper det , gitt... Seriøst eller ikke, er lov å tenke seg om litt i et sånt forum. Lykke til, og måtte dere slippe å få barn i en måned som ikke passer :)

Men du trenger ikke være frekk mot alle her forde.. Har du lest alt her? Du ser kanskje dette er en mindre heldig "glipp"?

Det er jo ingen av oss vet hvordan det går fremover uansett.. Du ser den?

Den frekke kommentaren du har på slutten der er værre enn det som ble skrevet her siden det 100% sikkert ikke ble ment slik du tar det.

Så klart man må ta hensyn ingen her mener noe annet - det er jeg helt sikker på! Men jeg tror virkelig ikke det er ment seriøst på den måten om du leser tråden her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...