Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Koselig med besøk av mamma, ja :)

I helgen var det utdrikningslag, som var kjempegøy! Vi var blant annet på leirdueskyting, jeg var en av få som faktisk traff, så det var gøy :)

Godt med en fridag, ja! Ser det er fint vær, så får vel stikke ut en tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært en avslappende dag i sola! Var noen timer i parken, så dro jeg hjem en tur før jeg dro i parken igjen, møtte venninna mi og grillet. Solbrent blitt :P

Jobb igjen i morgen, men så er det helg! Lite planer, men det kan nok kanskje hende det blir en date :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg?

Kjempefin helg :)

Begynte gårsdagen med trening, så møtte jeg A på kvelden. Hadde det helt fantastisk! Han dro hjem i dag tidlig. Så møtte jeg en venninne i parken og vi stekte i sola en stund. Avslapping på sofaen nå i kveld :)

Jeg tror kanskje jeg begynner å bli forelska ... og det skremmer egentlig vettet av meg ... Har ikke snakket om "noe sånt" ennå med han, hva som er status mellom oss og den type ting, og jeg kvier meg for det, er jo redd han kanskje ikke tenker det samme. Men vi har det jo kjempefint sammen, lenge siden jeg har kjent på noe så bra, om jeg i det hele tatt har det før. Godt, men satan så skummelt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en supervarm dag! Blir nesten litt for mye for meg.

Tok en joggetur etter jobb, men den ble kort, var jo styggvarmt.

Dårlig matlyst om dagen også, blir sånn når det er varmt. Men skakke klage, bedre enn regn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det skikkelig regnvær. Synes det er litt deilig med regn idag. Men håper det fint vær til helga igjen.

Bare 1 dag igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg og lørdag! Men været var ikke helt som forventet ... Håper det blir bedre, skal til A på grilling i dag, så det må bli fint igjen innen da! :P

Har også planer om telttur med ei venninne i morgen til søndag, med bading og det hele, så dette været kan jeg nok ikke helt tolerere ..

God pinse i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin pinsehelg?

Fantastisk herlig!

Var hos A på grillkos på lørdag, og søndag reiste jeg i marka med noen venninner på telttur. Bare bading og soling og kos fra ende til annen :)

Bra start på denne uka også, fortsatt knallvær! I dag har jeg bada i Sognsvann, det var varmt og digg :) Måtte det bare fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få badet litt når det er så varmt.

Da var det helg igjen. Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga straks over igjen - vil ikke! :(

Så har det plutselig begynt å regne også, og fy søren som det tordnet i stad ...

Helga har i alle fall vært helt fantastisk! Var i bursdag på fredag, og bortsett fra at noen dro i gang drikkelek, noe jeg føler meg altfor gammel til, var det veldig koselig.

I går var jeg hos A, grilling og kos og konsert på kvelden.

Og jeg blir nok bare mer og mer forelska, gitt .... :rodmer:

Nå er det kun tre uker igjen til jeg skal ha tre uker ferie, og det regner jeg med går kjempefort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 2 uker igjen til ferie her. Planer i ferien? Reise til det store utlandet eller Norge eller satser du på at det blir en bra sommer i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres utrolig koselig ut, Vofsi!

Og tre uker til ferie gå kjempefort. Det vet jeg alt om, for jeg er alt ferdig med ferien for i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun 2 uker igjen til ferie her. Planer i ferien? Reise til det store utlandet eller Norge eller satser du på at det blir en bra sommer i Norge?

Blir litt både og for min del! :)

Skal et par dager til Bergen, en helg til Stockholm og fire dager i Rondane, mest sannsynlig med telt. Alt jevnt fordelt utover ferien.

Så jeg satser i alle fall på bra sommervær i Norge, kanke bli noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det blir en fin sommer i Norge!!

Hatt en fin uke? Snart bare 1 uke igjen til ferie for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 jobbedager igjen til ferie! Teller stadig ned ... :)

Vært en kjempefin helg! Fredag dro A og jeg på Grefsenkollen på OverOslo, så Jarle Bernhoft og Morten Harket. Det ble en våt, men bra konsertopplevelse. Bernhoft har en helt syyyyk stemme!

A overnattet til i går, så vi dro på kafe og spiste brunsj, og det ble hjemmelaget pizza til middag. Ble en rolig kveld i går, etter at A hadde dratt hjem, så jeg et par filmer og kapitulerte deretter, var stuptrøtt.

Dårligere vær i dag, men skal snart på trening med ei venninne, så blir det nok middag og film senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på OverOslo på onsdag og lørdag. Utrolig bra!! Slapp heldigvis unna regnværet :laugh:

Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...