Vofsitofsi Skrevet 25. april 2015 Forfatter #1861 Del Skrevet 25. april 2015 Spennende med date Har det blitt noe kyssing nå da? Hehe, jada, nå ble det plutselig hele pakka! Han virker som en veldig snill og ålreit fyr, altså. Og jeg vet at han er seriøs, det har han sagt flere ganger. Så vi får bare se hva som skjer, det kjennes veldig bra nå i alle fall! I dag skal jeg springe sentrumsløpet. Og det er spådd regn. Så jeg tviler på at jeg slår fjorårets tid, men moro blir det nok uansett. Blir restitutsjon med mat og vin og venninner etterpå, blir en bra lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. april 2015 #1862 Del Skrevet 25. april 2015 Så spennende da!! Hva føler du selv da? Lykke til med løpet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. april 2015 #1863 Del Skrevet 25. april 2015 Så flink du er! Løping altså.. ikke min sterke side. Gikk det greit selv om været var dårlig? Håper du fikk slappet av godt etterpå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2015 #1864 Del Skrevet 26. april 2015 Hvordan gikk det igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå