MissStiles Skrevet 15. januar 2015 #1841 Del Skrevet 15. januar 2015 Snart er andre arbeidsuka for i år over. Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1842 Del Skrevet 20. januar 2015 Snart er andre arbeidsuka for i år over. Planer for helgen? I helgen var det duket for ny firestjerners sesong, episode 1! Vi er faktisk på femte sesong nå Var hos en av oss fire på treretters, skikkelig god mat, som det kan bli vanskelig å slå. Var også hjemme hos mamma og pappa en tur på besøk, litt hundekos og middag. Ellers skjer det vel ikke så mye om dagen - synes dagene går i ett, og det er lenge til neste ferie ... Planlegger 30-årsdag da, så noe er det å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2015 #1843 Del Skrevet 23. januar 2015 Så gøy at dere fortsatt holder på med 4-stjerners middag. Hva blir planen for 30 års dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. januar 2015 #1844 Del Skrevet 23. januar 2015 Oj, skal du og joine oss gamlingene i 30-åra? Welcome to the club Hvilken dato er det? Har du planlagt noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1845 Del Skrevet 7. februar 2015 En stund siden sist her! Dagene har flydd av gårde. Denne uken har vært spesielt intens, masse møter og overtid og styr. Men jeg lever, og i natt sov jeg over 12 timer, så var nok ganske sliten. Blir en rolig helg, trening nå snart og ut og spise med venner i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 7. februar 2015 #1846 Del Skrevet 7. februar 2015 God helg, Vofsi! Godt med en rolig helg i hektiske perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. februar 2015 #1847 Del Skrevet 18. februar 2015 Her er det stille... Hektisk periode på jobb? Skjer det noe spennende ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1848 Del Skrevet 24. februar 2015 Her er det stille... Hektisk periode på jobb? Skjer det noe spennende ellers? Ble litt stille her ja! Er ikke så veldig ille på jobb om dagen egentlig. Ellers er det vel ikke noe veldig spennende som skjer. Jeg trener, slapper av og henger med venner, blir nokså hektiske helger frem mot påske nå. Men det er jo bra, da går det fortere frem mot vår og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars 2015 #1849 Del Skrevet 1. mars 2015 Men det er jo bra, da går det fortere frem mot vår og sommer Ja, håper ikke at det kommer mer snø nå. Vil ha vår!!! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. mars 2015 #1850 Del Skrevet 15. mars 2015 Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #1851 Del Skrevet 19. mars 2015 Alt bra med deg? Alt bra! Bare vært veldig veldig hektisk i det siste. Mest på jobb, men litt privat også, med planlegging av det store sjøslaget som skal skje lørdag. Ser ut til at vi blir rundt 30, blir nok en livat gjeng Det er i morgen jeg faktisk fyller, men da går hele dagen bort i en annen feiring for ei venninne. Blir nok en flott og minneverdig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2015 #1852 Del Skrevet 20. mars 2015 Hurra for deg!! Velkommen i 30 års klubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. mars 2015 #1853 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer med dagen som var! Håper du fikk en super feiring https://www.youtube.com/watch?v=bJ7B9x027uc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #1854 Del Skrevet 24. mars 2015 Takk skal dere ha, jenter! Det ble en fin og morsom fest, masse liv og masse dansing. Veldig hyggelig at så mange kom, og fikk høre at folk hadde hatt det gøy, så det var bra. Og jeg fikk så mange fine gaver, gurimalla! Jeg har ferie denne uka (var utroooolig glad for det på søndag!), så i dag reiser jeg hjem til mams og paps en tur og blir der noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mars 2015 #1855 Del Skrevet 24. mars 2015 Så deilig med ferie sånn rett før påske da!! Fri hele påsken og da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. mars 2015 #1856 Del Skrevet 24. mars 2015 Håper du koser deg Deilig med ferie, også er det jo straks påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. april 2015 #1857 Del Skrevet 8. april 2015 Hatt en fin påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. april 2015 Forfatter #1858 Del Skrevet 17. april 2015 Hatt en fin påske? Her kommer jeg, sent men godt! Påsken var fin, jeg var bare i byen, men det var hyggelig det, var flere venner som var hjemme, så ble mye sosialt. Var hjemme hos mamma og pappa en tur forrige helg, skulle i 30-årslag til ei venninne. Blir nok noen av dem i år! Ellers så har jeg visst begynt å date en fyr litt. En fra Tinder. Nettopp hjemme fra fjerde date. Han er veldig morsom og hyggelig, men vi har søren ikke kysset ennå! Jeg merker jeg begynner å bli litt frustrert. og jeg tør jo ikke ta initiativ. Men det virker jo som han har litt sansen for meg, han vil møtes igjen. Kanskje jeg bare må prøve å være litt tålmodig? Han er jo ganske tiltrekkende, så merker det litt på kroppen, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2015 #1859 Del Skrevet 18. april 2015 Så gøy med date da!! Ikke kysset etter 4.date? Merkelig! Da hadde jeg selv tatt initativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. april 2015 #1860 Del Skrevet 24. april 2015 Spennende med date Har det blitt noe kyssing nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå