Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en dag igjen, så er det helg!

Smågruer meg til de neste fire ukene, kollegaen min har ferie, så da blir det mer på oss andre. Men det skal vel gå rundt. Litt overtid er jo bare ekstra penger i kassa :)

Sitter under pleddet og fryser. Hvor ble det av våren? Håper det blir bedre til 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kaldt ja! Jeg måtte ta fram en varm jakke igjen, selv om jeg egentlig hadde pakket bort vinterklærne.

Mye å gjøre på deg og for tiden? Bra det er fredag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro og besøkte ham i går, kom hjem for rundt en time siden. Hatt det helt topp :)

Om jeg er in løøøøv, vil jeg vel kanskje ikke si, men begynner å bli nokså betatt, ja. Trives utrolig godt sammen med ham, og er kjempetiltrukket av han fysisk. Kan ligge og kose og snakke i timesvis, det føles veldig veldig bra :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøøøøøtt. Var på joggetur i stad, nå er jeg helt kake. Blir nok tidlig seng.

Bare to dager igjen til helg! Gleder meg til 17. mai, har kjøpt ny og fin kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Grattis med ny kjole! Hvilken kjøpte du? Hva er planen på 17.mai? Det er uvant å ikke være i Nice, pleier alltid være der på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du treffe daten igjen da?

Jeg har 3 nye kjoler. Får se hvilken det blir på 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny kjole! Hvilken kjøpte du? Hva er planen på 17.mai? Det er uvant å ikke være i Nice, pleier alltid være der på denne tiden.

Var på H&M på lørdag, med mål om å finne meg en kjole, prøvde fem stk og kjøpte tre av de! Det skjer ikke ofte, det er som oftest når jeg er på jakt etter noe at jeg ikke finner noe. Så jeg var heldig :)

Endte opp med en grå/beige med blomstermønster, en svart med hvite prikker og en helsvart. Blir nok førstnevnte jeg tar på lørdag :)

Når skal du treffe daten igjen da?

Jeg håååååper det blir lørdag kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :flagg: Ha en fin 17.mai!!

Og håper du får en fin date ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ble det noen date på lørdagen..? Er så nysgjerrig, sorry! I mangel på eget kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai-helga overstått, og det ble en veldig bra sådan. :)

Begynte med champagnefrokost på lørdag, var hos ei venninne av ei venninne, som bor i en utrolig flott leilighet, med to balkonger og en fantastisk utsikt utover nesten hele Oslo. Ble god mat, drikke og hyggelig selskap i sola på balkongen. Deretter dro vi ut i parken og slappet av (sammen med noe jeg kan tippe var omtrent 40 % av hele Oslos befolkning). Avsluttet med en tur ut, men da var jeg nokså sliten, og musikken dit vi dro var ikke så bra, så jeg var hjemme rundt halv tolv.

Så fikk jeg besøk av date (skal han kanskje få en bokstav? Vi sier A) på søndag, han kom på kaffe og vafler, haha :P

Veldig veldig koselig som vanlig, vi lagde middag etter hvert og lå ellers bare på sofaen og hørte på musikk og slappet av og kooooste - perfekt slapp søndag :)

Denne uka flyr av gårde, og til helgen skal jeg til hjembygda i utdrikningslag, men neste uke blir det i alle fall konsert med han, og det gleder jeg meg masse masse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig hyggelig å lese i dagboken din for tiden. Unner deg at du har funnet noen du liker. Hvilken konsert skal dere på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter helga! Var i utdrikningslag, det var veldig gøy, men guri, så sliten man blir. Brura blei i alle fall ordentlig drukket ut, så bra er det :)

Tror jeg legger meg snart faktisk, ny og hektisk uke venter. I morgen kommer mams til byen en tur, det blir nok hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...