Gå til innhold

Veien til ett sunnere liv :-)

Usikker23

Anbefalte innlegg

Håper det, han finnes nok,jeg må bare slutte å lete etter han :fnise::klemmer:

Ja, det er nok lurt. :fnise: Jeg traff tross alt Knut da jeg var 15 på en strand vi begge hadde lekt på hele livet. :rodmer: Og det hadde jeg ikke forventa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nok lurt. :fnise: Jeg traff tross alt Knut da jeg var 15 på en strand vi begge hadde lekt på hele livet. :rodmer: Og det hadde jeg ikke forventa.

ååhh så kos :rodmer:

Jeg traff det jeg trodde var min store kjærlighet da jeg også var 15, men ble brått slutt etter nesten 8 år sammen, TAKK GUD FOR DET! :) hehe

Håper prince charming dukker opp snart, håper egentlig at han i morgen bare sier ok,vi blir sammen, det er deg jeg vil ha ingen andre :sjenert: *ønsketanke er vel lov å ha*

Har helt glemt å spørre dere her inne hvor gamle dere er? :) litt nysgjerrig av meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Var det så ille?

Vi ble ikke sammen da jeg var 15, vi da. Ble sammen først det året jeg skulle fylle 21.

Ja, det er lov å håpe. :)

Jeg er født i '90, så jeg fyller 22 i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Var det så ille?

Vi ble ikke sammen da jeg var 15, vi da. Ble sammen først det året jeg skulle fylle 21.

Ja, det er lov å håpe. :)

Jeg er født i '90, så jeg fyller 22 i år.

Det var virkelig ille :hoho:

åååhh da misforto jeg. uansett søtt og kos da :rodmer:

Da er du like gammel som han jeg holder på med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 24 om et par mnd :) Fant min rett etter 20 års dagen min, eller, vi hadde faktisk vært venner i 3 år før den tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 24 om et par mnd :) Fant min rett etter 20 års dagen min, eller, vi hadde faktisk vært venner i 3 år før den tid da.

Så gøy da :)

Håper jeg også finner min prince charming :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en dårlig dag i grunnen generelt sett, spiste ikke noe sunt, spiste lite...

Jeg gikk på en 55 min spinningstime,men musikken var dårlig så klarte liksom ikke å gi alt, i følge pulsklokka mi så hadde jeg "max" puls på 175, som er rimelig lavt, i og med jeg ikke gadd å stå på,og jeg forbrant ca 400 kcal. :sjenert:

Jeg klarte ikke helt å fullføre samtalen med han "typen" min, ble ikke klokere av å snakke sammen.... så vi ente med litt :sengekos: så forbrant vel litt kcal der og :fnise:

Merker at dette kjærlighetsforholdet tærer på humøret som igjen går ut over treningen min :tristbla:

Han har invitert meg ut på date på fredag da, i min by, det burde jo telle for noe vel?! :sjenert: så kanskje jeg blir litt klokere da, og treningen vil bli på topp igjjen :):rodmer:

Jeg skal forresten på en 55 min spinning i dag også, den pleier som regel å være hard, og gøy, skal sammen med en venninne,pleier å forbrenne rundt 700 kcal på den timen,så får vi se hva pulsklokka sier senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

I går var en dårlig dag i grunnen generelt sett, spiste ikke noe sunt, spiste lite...

Jeg gikk på en 55 min spinningstime,men musikken var dårlig så klarte liksom ikke å gi alt, i følge pulsklokka mi så hadde jeg "max" puls på 175, som er rimelig lavt, i og med jeg ikke gadd å stå på,og jeg forbrant ca 400 kcal. :sjenert:

Jeg klarte ikke helt å fullføre samtalen med han "typen" min, ble ikke klokere av å snakke sammen.... så vi ente med litt :sengekos: så forbrant vel litt kcal der og :fnise:

Merker at dette kjærlighetsforholdet tærer på humøret som igjen går ut over treningen min :tristbla:

Ja men hallo du trente og det er det viktiske. så gjør du det enda betre i morga :gjeiper:

skulle du ikkje gjøre det slutt?? eller prover dokke ? håper det ordner seg.

:klemmer:

Han har invitert meg ut på date på fredag da, i min by, det burde jo telle for noe vel?! :sjenert: så kanskje jeg blir litt klokere da, og treningen vil bli på topp igjjen :):rodmer:

Jeg skal forresten på en 55 min spinning i dag også, den pleier som regel å være hard, og gøy, skal sammen med en venninne,pleier å forbrenne rundt 700 kcal på den timen,så får vi se hva pulsklokka sier senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...