Gå til innhold

Veien til ett sunnere liv :-)


Usikker23

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig tatt med tid og lese gjennom dagboka di. siste tall så jo kjempe bra ut ! :gjeiper: Gratulerer med resutalt.

Trur at kjæresten din vil gjerne ha tid med deg barre ikkje alltid like lett å få til :tristbla:

Skal være aktiv her på dagboka di, sa nå må os stå på :gjeiper:

Så kjekt at du har lest dagboka mi :) Jeg blir flinkere for hver dag å skrive :sjenert:

Ja, skjønner han jo, han er jo nettopp kommet hjem, og han var jo med meg første kvelden sin hjemme, kan jo ikke forvente at han skal være med meg hver dag, er bare jeg som har savnet han så fælt :rodmer:

Har ikke blitt trening siden torsdag, siden jeg har vært syk, og har tilbragt mye tid i :sengekos::fnise: Fristet litt mer med kos og kjærlighet enn trening denne helgen :rodmer::fnise:

Har også blitt mye dårlig matvaner, siden jeg har vært med gutten min, og jeg har jobbet, og ikke hatt penger :fnise:

men ny uke, nye muligheter, og skal bli en bra uke med en del spinning, og med lønn blir det bra mat også :) håper min "kjære" vil hjelpe meg :rodmer:

Tenker det blir spinning i morgen, onsdag og torsdag, og fredag blir det trening med pt og i helgen blir det vel en spinningstime + litt :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en fin treningsuke det. Er ikke noe fan av spinning selv, er innom kanskje en gang i mnd :ler:

Likte spesielt :sengekos: delen, kanskje jeg skal få til litt sånt i min treningsuke også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Ja sengekos er bra trim det :sengekos:

Sjå her

http://www.c4vct.com/kym/humor/csex.htm

Anbefaller at dokke har sex i phoneboth i liggende stilling, der brenner du masse calorier :skratte: HAHAHAHAHA

Jeg skjønner veldig godt at matvanene blir litt verre nar hann er hjemme i helga. blir barre extra flink i uken a trimme.

Jeg tar juksedag fredagskveldene og lørdagenne.. ellers er jeg veldig streng.

jeg veit jeg gir op hvis jeg ikkje gjør det. Og det vil oss ikkje :popcorn: Man må jo leve litt oxo :danse:

Ja du må være flink å skrive du. fordy jeg følger med :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sengekos er bra trim det :sengekos:

Sjå her

http://www.c4vct.com/kym/humor/csex.htm

Anbefaller at dokke har sex i phoneboth i liggende stilling, der brenner du masse calorier :skratte: HAHAHAHAHA

Jeg skjønner veldig godt at matvanene blir litt verre nar hann er hjemme i helga. blir barre extra flink i uken a trimme.

Jeg tar juksedag fredagskveldene og lørdagenne.. ellers er jeg veldig streng.

jeg veit jeg gir op hvis jeg ikkje gjør det. Og det vil oss ikkje :popcorn: Man må jo leve litt oxo :danse:

Ja du må være flink å skrive du. fordy jeg følger med :sjarmor:

Hahaha vet ikke helt hvordan man skal klare det da.... :fnise:

Ja lett for at det blir mye usunn mat når han e heme i helgene.... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin treningsuke det. Er ikke noe fan av spinning selv, er innom kanskje en gang i mnd :ler:

Likte spesielt :sengekos: delen, kanskje jeg skal få til litt sånt i min treningsuke også :lur:

Hehe ja helt okeis treningsuke, når man varierer litt :fnise::sengekos: haha neida :)

liker ikke spinning så godt jeg heller,men jeg merker at lårene og rompen har blitt mye mer stram etter at jeg begynte på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dessverre ut som om denne uken ikke bli bra verken treningsmessig eller mat messig.... :sjenert:

Jeg har bestemt meg for å gjøre det "slutt" med "typen" i morgen, gruer meg.... og ser for meg alle depresjonene det medfører meg... :sjenert:

Så kan ikke se for meg at jeg skal være på treningsstudioet grinende denne uken,bedre med beina på bordet, en trist film, og mye snop :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ta deg en sørgeuke, slik vi gjorde, og så komme deg til hektende igjen etterpå. :) Men trening kan faktisk hjelpe deg med å få ut masse frustrasjon og følelser, så det kan hjelpe deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en sørgeuke, slik vi gjorde, og så komme deg til hektende igjen etterpå. :) Men trening kan faktisk hjelpe deg med å få ut masse frustrasjon og følelser, så det kan hjelpe deg og!

Ja, trenger nok en sørgeuke, så er det bare å ta seg selv i nakken,og gjøre ting bedre for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

ser dessverre ut som om denne uken ikke bli bra verken treningsmessig eller mat messig.... :sjenert:

Jeg har bestemt meg for å gjøre det "slutt" med "typen" i morgen, gruer meg.... og ser for meg alle depresjonene det medfører meg... :sjenert:

Så kan ikke se for meg at jeg skal være på treningsstudioet grinende denne uken,bedre med beina på bordet, en trist film, og mye snop :tristbla:

Uff det var trist da. hørtes ut som du hadde koset deg sann nar hann har vært hjemme.

Jeg anbefaler at du tar deg en uke. med is og film.. så kjem du sterk tilbake. KOOOS :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Lykke til da. Hvorfor skal du dumpe han forresten?

Takk trenger det :)

For vi kommer ingen vei, vi har styrt på siden sommeren, og vi er enda ikke sammen, og selv om alt er kjempe fint når vi er med hverandre, og kjemien er der, så er han ikke klar for å binde seg, og jeg vil ikke kaste bort mer tid på en som ikke vil ha meg for annet enn :sengekos: ett par ganger i uka, og sånn ... :sjenert:

Jeg er alvorlig glad i gutten, og han er min aller bestevenn blitt, og jeg vil nødig miste han som venn, men jeg må skjerme hjertet mitt føler jeg.... Hvor lang tid skal jeg gi han liksom? Han har aldri vært i ett forhold før,jeg er den lengste han har holdt på med uten andre jenter innblandet, han sier alt det riktige... men han er bare 21 år, og vil samtidig leve livet noen år, reise, oppleve verden uten å ha dame.... :tristbla:

Men han sier han kan se for seg det å være sammen med meg, og at han skulle ønske han hadde truffet meg heller om 2 år... Han spurte meg hindagen hvis vi ble sammen om jeg hadde ville vært det livet ut, så sa jeg at det er jo ingen garanti,men i utgangspunktet ja. Så spurte jeg han om nesten det samme, om han ble sammen med noen om det var fordi han ville livet ut, det ville han :sukk:

Sorry det ble langt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. :troest: Men høres ut som du gjør det riktige og at du bør skjerme hjertet ditt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :troest:

Ja det kan du si :sukk: men finnes vel flere fisker i havet som dem sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. :troest: Men høres ut som du gjør det riktige og at du bør skjerme hjertet ditt, ja.

ja må skjerme det, var igjennom ett stygt brudd i fjor, trenger ikke ett til i år... :)

Kanskje hvis han skjønner hva han mister at han ser at han vil ha meg :sjenert: lov å håpe hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vil finne din mann og din plass her i livet. :) Jeg trodde ikke noe på sann kjærlighet etter masse kaos i kjærlighetslivet mitt + oppveksten min. Men da jeg ble sammen med Knut så snudde hele livet mitt seg rundt. Du vil finne en som gjør det samme med ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil finne din mann og din plass her i livet. :) Jeg trodde ikke noe på sann kjærlighet etter masse kaos i kjærlighetslivet mitt + oppveksten min. Men da jeg ble sammen med Knut så snudde hele livet mitt seg rundt. Du vil finne en som gjør det samme med ditt.

Håper det, han finnes nok,jeg må bare slutte å lete etter han :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...