Gå til innhold

Veien til ett sunnere liv :-)


Usikker23

Anbefalte innlegg

Ja, drit. :ler:

Ja, gjør det, da skal du få mer riktig vekt å se på.

Haha.. Drit skal vært fall ut av mitt kosthold til slutt nesten helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var dagens 60 min trening med pt over, tok den ikke helt hardt ut i dag, ettersom jeg har sovet ekstremt dårlig i natt :sjenert:

I kveld blir det forsatt som planlagt 30 days shred! :)

og en god kveldsmat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, missunner deg PT. Det skal jeg spandere på meg selv når økonomien tillater det også :)

Du er veldig flink med treninga :jepp: er 30 days shred bra? Hvor lenge trener du hver gang? Hadde kanskje vært noe de dagene jeg ikke rekker sats..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, missunner deg PT. Det skal jeg spandere på meg selv når økonomien tillater det også :)

Du er veldig flink med treninga :jepp: er 30 days shred bra? Hvor lenge trener du hver gang? Hadde kanskje vært noe de dagene jeg ikke rekker sats..

hehe ja, pt er veldig greit, men jeg kjøpte jo pakken for over ett år siden :fnise: så var kanskje påtide å bruke timene jeg har betalt for, har ca 18 timer igjen med han så det er litt greit :)

30 days shred er veldig greit, det er ca 25 min trening hver dag, med oppvarming og "cooldown" :) Du skal liksom ta step 1 i 10 dager så step 2 de neste ti dagene, deretter step 3 de siste ti dagene... Men jeg har ikke kommet meg til step 2 noen gang :fnise: kanskje denne gangen :)

Er på dag 4/30 av den i dag, men da har jeg ikke tatt dagene sammenhengende, siden jeg trener en del utenom, sånn som spinningen, og pt timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer? :hakeslepp: Det må jo ha vært svindyrt!

Er det styrke eller kardio da, 30-days shred altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer? :hakeslepp: Det må jo ha vært svindyrt!

Er det styrke eller kardio da, 30-days shred altså?

Jepp :jepp::) Hadde 22 timer igjen når jeg flyttet medlemskapet mitt, så har hatt 3 timer de siste to ukene med pt :) Men ja var svindyrt, kostet ca 14000 for 30 timer med pt :)

Det er både styrke og kardio, 25 min hvor du trener alle musklene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Mye å lese gjennom. tar meg en dagboklesning i morga :kaffekopp:

Gleder meg å følge med din dagbok og at vi kan støtte hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days shred frister litt, men jeg er så dårlig på å trene hjemme.. Liker liksom å dra et sted for å trene :) Ikke det at jeg drar langt altså, treningssenteret er rett over gata :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days shred frister litt, men jeg er så dårlig på å trene hjemme.. Liker liksom å dra et sted for å trene :) Ikke det at jeg drar langt altså, treningssenteret er rett over gata :ler:

Hehe det er hvertfall effektivt og er bare 25 min hjemme ;) Og i 30 dager, du kan jo tenke på det som en kickstart for å motivere seg til treningssenteret :)

Jeg også har treningssenteret rett over gata, men likevel tungt å dra ræven sin dit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Latinger! Tar meg 20 minutter å gå til treningssenteret her, men jeg gjør det hver dag likevel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Latinger! Tar meg 20 minutter å gå til treningssenteret her, men jeg gjør det hver dag likevel.

Hehe jepp er litt lat, men har dratt den feite ræven min dit nesten hver dag de siste ukene :fnise: så er blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet mitt er ikke latskap. Jeg er der hver dag jeg har tid jeg, men når jeg på dra hjemmefra i 12-13 tiden og ikke er hjemme før sats er stengt blir det vanskelig :sukk: ikke orker jeg å stå opp før 9 de dagene jeg ikke er ferdig før sent eller..

Jaja sats i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. ;) Flink du er blitt!

Blitt flinkere enn hva jeg har vært ;) men dårlig samvittighet i dag da, fikk bare trent 30 days shred, skulle på spinning, men skal ha jente kveld, så hadde ikke rekket å stelle meg i tide om jeg hadde gått, får heller stå opp i morra tidlig å ta en spinningsøkt og 30 days shred :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet mitt er ikke latskap. Jeg er der hver dag jeg har tid jeg, men når jeg på dra hjemmefra i 12-13 tiden og ikke er hjemme før sats er stengt blir det vanskelig :sukk: ikke orker jeg å stå opp før 9 de dagene jeg ikke er ferdig før sent eller..

Jaja sats i morgen :)

Syns du er kjempe flink jeg :) viktigste er å komme seg opp av sofaen ett par ganger i uken, man må begynne i det små vettu ;)

Og skjønner godt du ikke gidder å stå opp før 9 for å gå å trene når du har lange dager, det hadde ikke jeg heller giddet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, gjør ingenting. Man må jo få kose seg iblant, trening kan ikke ta ALL tiden vår. Og du kompenserer jo for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink jo :jepp:

Her i gården blir aldri trening prioritert før venner, prøver å jobbe meg rundt det da, og trene før jeg møter folk, men går det ikke så går det ikke :) Venner er viktigst uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg overraskende tidlig, var ute av senga før klokka 10 til tross for at jeg har fri. så jeg tok turen på butikken kjøpte noe pålegg og grove rundstykker. Dette spiste jeg til både til frokost og lunsj, men har dårlig samvittighet for at det ble så mange kalorier, hele 674 kcal på de to måltidene, og da var det bare ett rundtstykke til frokost og ett til lunsj, jeg ble selvsagt veldig mett, siden jeg ikke spiser frokost til vanlig :sjenert:

Senere skal jeg gå på en spinningstime, 55 min, også skal jeg ta 30 days shred etterpå, det blir da dag 6/30 av shreden. Mulig jeg skal gå på cardi express 30 min også, får se, ser ikke for meg at det er noe for meg, kommer nok til å dø om jeg prøver meg på en slik time :fnise:

Ellers tenker jeg det blir svinebiff, grønnsaker, ris og fløtesaus til middag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...