KaDust Skrevet 13. mars 2012 #121 Del Skrevet 13. mars 2012 Håper det, han finnes nok,jeg må bare slutte å lete etter han Ja, det er nok lurt. Jeg traff tross alt Knut da jeg var 15 på en strand vi begge hadde lekt på hele livet. Og det hadde jeg ikke forventa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 13. mars 2012 Ja, det er nok lurt. Jeg traff tross alt Knut da jeg var 15 på en strand vi begge hadde lekt på hele livet. Og det hadde jeg ikke forventa. ååhh så kos Jeg traff det jeg trodde var min store kjærlighet da jeg også var 15, men ble brått slutt etter nesten 8 år sammen, TAKK GUD FOR DET! hehe Håper prince charming dukker opp snart, håper egentlig at han i morgen bare sier ok,vi blir sammen, det er deg jeg vil ha ingen andre *ønsketanke er vel lov å ha* Har helt glemt å spørre dere her inne hvor gamle dere er? litt nysgjerrig av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mars 2012 #123 Del Skrevet 13. mars 2012 Var det så ille? Vi ble ikke sammen da jeg var 15, vi da. Ble sammen først det året jeg skulle fylle 21. Ja, det er lov å håpe. Jeg er født i '90, så jeg fyller 22 i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 13. mars 2012 Var det så ille? Vi ble ikke sammen da jeg var 15, vi da. Ble sammen først det året jeg skulle fylle 21. Ja, det er lov å håpe. Jeg er født i '90, så jeg fyller 22 i år. Det var virkelig ille åååhh da misforto jeg. uansett søtt og kos da Da er du like gammel som han jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mars 2012 #125 Del Skrevet 13. mars 2012 Gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #126 Del Skrevet 13. mars 2012 Gammel er du da? Jeg blir dessverre 25 til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mars 2012 #127 Del Skrevet 13. mars 2012 Er en fin alder det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2012 #128 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg blir 24 om et par mnd Fant min rett etter 20 års dagen min, eller, vi hadde faktisk vært venner i 3 år før den tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg blir 24 om et par mnd Fant min rett etter 20 års dagen min, eller, vi hadde faktisk vært venner i 3 år før den tid da. Så gøy da Håper jeg også finner min prince charming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #130 Del Skrevet 14. mars 2012 I går var en dårlig dag i grunnen generelt sett, spiste ikke noe sunt, spiste lite... Jeg gikk på en 55 min spinningstime,men musikken var dårlig så klarte liksom ikke å gi alt, i følge pulsklokka mi så hadde jeg "max" puls på 175, som er rimelig lavt, i og med jeg ikke gadd å stå på,og jeg forbrant ca 400 kcal. Jeg klarte ikke helt å fullføre samtalen med han "typen" min, ble ikke klokere av å snakke sammen.... så vi ente med litt så forbrant vel litt kcal der og Merker at dette kjærlighetsforholdet tærer på humøret som igjen går ut over treningen min Han har invitert meg ut på date på fredag da, i min by, det burde jo telle for noe vel?! så kanskje jeg blir litt klokere da, og treningen vil bli på topp igjjen Jeg skal forresten på en 55 min spinning i dag også, den pleier som regel å være hard, og gøy, skal sammen med en venninne,pleier å forbrenne rundt 700 kcal på den timen,så får vi se hva pulsklokka sier senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 14. mars 2012 #131 Del Skrevet 14. mars 2012 I går var en dårlig dag i grunnen generelt sett, spiste ikke noe sunt, spiste lite... Jeg gikk på en 55 min spinningstime,men musikken var dårlig så klarte liksom ikke å gi alt, i følge pulsklokka mi så hadde jeg "max" puls på 175, som er rimelig lavt, i og med jeg ikke gadd å stå på,og jeg forbrant ca 400 kcal. Jeg klarte ikke helt å fullføre samtalen med han "typen" min, ble ikke klokere av å snakke sammen.... så vi ente med litt så forbrant vel litt kcal der og Merker at dette kjærlighetsforholdet tærer på humøret som igjen går ut over treningen min Ja men hallo du trente og det er det viktiske. så gjør du det enda betre i morga :gjeiper: skulle du ikkje gjøre det slutt?? eller prover dokke ? håper det ordner seg. Han har invitert meg ut på date på fredag da, i min by, det burde jo telle for noe vel?! så kanskje jeg blir litt klokere da, og treningen vil bli på topp igjjen Jeg skal forresten på en 55 min spinning i dag også, den pleier som regel å være hard, og gøy, skal sammen med en venninne,pleier å forbrenne rundt 700 kcal på den timen,så får vi se hva pulsklokka sier senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå