Gå til innhold

Veien til ett sunnere liv :-)

Usikker23

Anbefalte innlegg

Det bør det nok gjøre. :) Men det er lurt å variere kondisjonstreningen din. For om du trener bare spinning, så er det bare spinning du får god kondisjon på. Jogger du, er det bare jogging du får god kondisjon på. Så ja, er lurt å variere. Jeg trener både spinning, intervall og jogging. Merker at det hjelper på hverdagsformen.

Men husk at du får svakere resultater på formen om du bare trener og fortsetter å spise dritt (kroppen får nemlig da ikke nok næring å bygge seg opp igjen på, så det kan faktisk gjøre deg verre enn bedre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør det nok gjøre. :) Men det er lurt å variere kondisjonstreningen din. For om du trener bare spinning, så er det bare spinning du får god kondisjon på. Jogger du, er det bare jogging du får god kondisjon på. Så ja, er lurt å variere. Jeg trener både spinning, intervall og jogging. Merker at det hjelper på hverdagsformen.

Men husk at du får svakere resultater på formen om du bare trener og fortsetter å spise dritt (kroppen får nemlig da ikke nok næring å bygge seg opp igjen på, så det kan faktisk gjøre deg verre enn bedre.)

Jeg trener jo med personlig trener 2 ganger i uken nå, og da får jeg kondisjon samt styrke :) Så blir jo litt variert... men tenker at det er en start med spinningen, så begynne å jogge mer mot våren når den har tatt seg opp :)

Ja prøver å ikke spise drit, og spiser mer mat med næring,men er vanskelig.... :sjenert:

Sånn som i dag har jeg ikke fått i meg noe mat, og skal jobbe til 19.00 så blir ikke noe før da, huff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er jo ikke bra å ikke spise da! Og på lørdager er det lov å spise møkk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er jo ikke bra å ikke spise da! Og på lørdager er det lov å spise møkk. :)

Nei nettopp det :( bare er ikke sulten... :( Håper å spise noe senere når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det dårlig mat og drikke,og lite trening,tenkte å ta med en runde med 30days shred etter jobb, så jeg ikke får SÅÅÅ dårlig samvittigher :sjenert:

Har vurdert å gå inn på sånn som gina tricot i det siste og kjøpe meg en bukse som er ALTFOR liten, for å kunne fokusere på at det er DEN størrelsen jeg vil bli, og skal jeg bli det MÅ jeg skjerpe meg på matrutinene mine + treningen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det er jo en god idé!

Tror faktisk jeg må gjøre det, har sett en bukse der jeg vil ha, men jeg har for FEITE lår, så kanskje det gir meg den lille ekstra dytten for å bytte ut sofakosen :popcorn: med :trene::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne dagen over også :) Ikke så verst dag ang trening, gikk på en hard 55 min spinningstime og level 1 på 30 days shred :)

Men maten der i mot var det verre med... :sjenert:

Men det er helg tenker jeg så får det bli bedre neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg er helg! Her var det burgere med ost og bacon i dag :sjenert:

Godt jeg ikke er den eneste som mener det :sjenert:

Jeg hadde en SKIKKELIG dårlig dag i går, deprimert og greier, så ble chips og dip og smågodt på meg i går :sjenert: (ikke så mye dip da, bare litt, og så tok jeg den i vasken så jeg ikke skulle spise den i dag :fnise: )

Og i dag ble det litt smågodt, litt bacongull, og til middag var det ris, kalkunpølser og ost :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg :hjerte: Man må unne seg litt en gang i blandt, ellers går det ikke :informerer:

Din helg så forsåvidt ikke like ille ut som min, til en liten trøst. Her var det pastaputer med baconsaus på fredag, kyllingpølser i lompe i går og som sagt burger med bacon i dag. I tillegg til 2 påskeegg, litt ben and jerrys og en halv flaske rødvin :ler:

Men nå er det uke igjen, og da får man være flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg :hjerte: Man må unne seg litt en gang i blandt, ellers går det ikke :informerer:

Din helg så forsåvidt ikke like ille ut som min, til en liten trøst. Her var det pastaputer med baconsaus på fredag, kyllingpølser i lompe i går og som sagt burger med bacon i dag. I tillegg til 2 påskeegg, litt ben and jerrys og en halv flaske rødvin :ler:

Men nå er det uke igjen, og da får man være flink :)

Helgen din var da ikke så altfor ille den heller da ;) lov å unne seg litt ekstra i helgene :enig:

Ja sant det nå er det uke igjen, og man skal være flink igjen :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det veie tid igjen, og jeg har gått ned 1.2 kilo siden forrige mandag :sjenert:

Føler det er så lite, men kanskje det fordi jeg gikk opp 1 kilo før jeg startet :(:sukk:

Så nå veier jeg 86.8 kilo og er ett kilo mindre og nærmere målet mitt :)

Nå blir det en tur å trene med personlig trener, før jobb, og tenker å ta 30 days shred etter jobb :)

I morgen regner jeg med det blir spinning intervall, 55 min og 30days shred.

Onsdag blir det ingen trening dessverre siden "kjæresten" min kommer hjem.

Torsdag tenker jeg det blir trening med personlig trener, og 30days shred.

Fredag mest sannsynlig ingenting siden jeg ikke har sett "kjæresten" på over 4 uker nå. Men skal prøve å få inn 30 days shred. Samme med lørdag og søndag, håper å få inn en spinningstime en av de dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det er lite fordi du veier deg såppass tidlig etter spisedagene også. Man vil få mer riktig vekt om man veier seg 3-4 dager etter spisedagene (altså de usunne dagene som lørdager), det stakker nemlig litt når det er så kort tid siden du stappet i deg dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være det er lite fordi du veier deg såppass tidlig etter spisedagene også. Man vil få mer riktig vekt om man veier seg 3-4 dager etter spisedagene (altså de usunne dagene som lørdager), det stakker nemlig litt når det er så kort tid siden du stappet i deg dritt :)

hihihi :fnise:

Må bare le litt, stappet i meg drit faktisk :fnise:

Får veie meg på onsdag igjen da... og skal IKKE spise så mye drit neste helg det er sikkert og visst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er fin veiedag. Noe som minner meg på at jeg må få kjøpt meg en vekt.. Enn så lenge får målebåndet holde da vi ikke har råd til noen nytt akkurat nå.

Kan jo hende det blir høyt aktivitetsnivå når "kjæresten" din kommer hjem uansett da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er fin veiedag. Noe som minner meg på at jeg må få kjøpt meg en vekt.. Enn så lenge får målebåndet holde da vi ikke har råd til noen nytt akkurat nå.

Kan jo hende det blir høyt aktivitetsnivå når "kjæresten" din kommer hjem uansett da :fnise:

Fredag var ikke så dum ide å veie seg på, hvis man da har gått ned så vil man ikke trøkke i seg så mye drit kanskje i helgen :fnise:

Det blir nok VELDIG høyt aktivitetsnivå når han kommer hjem :rodmer: Det er vel bra trening det og vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...