Gjest HunterLady Skrevet 23. mars 2011 #81 Skrevet 23. mars 2011 Ja de finnes nok, Hunterlady er visst en av dem. Mhm, intet tenner meg mer!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #82 Skrevet 23. mars 2011 Så fordi du er eldre enn meg så skal jeg vise respekt for deg, men du skal ikke respektere meg? Men ja, NRK Super står på hele dagen hos meg. Ja, det er tydelig. Du påstår ting i denne tråden og sier etterpå at det var spøk. Selv om det ikke er mulig å se at du mente det som spøk på noen som helst måte ut fra ditt første innlegg, med bruk av flagg eller noe. Det virker faktisk mest som du påstår det var en spøk etterpå, når du ble konfrontert med å si uintelligente ting og skjønte at du hadde dummet deg ut. Uansett er det virkelig dårlig humor å spøke med andres mareritt. Rihanna ble mishandlet og Chris Brown fikk ødelagt sin lovede karriære og sitt liv. Ha ha ha? Virkelig morsomt...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #83 Skrevet 23. mars 2011 Mhm, intet tenner meg mer! Du framstår så respektløs at det blir ufint.
Leonora8 Skrevet 24. mars 2011 #84 Skrevet 24. mars 2011 ja, du syns sikkert det er driit deilig å bli slått veggimellom også. Jeg syns bare han er stygg. Er det lov å si man syns han er spjælete, stygg og ekkel uten å bli beskyldt for å være rasist. Jeg syns nemlig han er alt annet enn tiltrekkende...Når han i tillegg er så barnslig skitunge at han slår vilt rundt seg når han ikke får viljen sin, kan han bare glemme å bli likt av meg. Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg mener bare at det å syns en person er deilig trenger ikke å avhenge av hvordan personligheten hans/hennes er. Vi fikk se et bilde og TS ville ha svar på om vi syns Chris Brown så bra ut eller ikke på det.. IKKE våres meninger om Rihanna situasjonen. Skal vi gå inn på det så mener jeg absolutt ikke at han er et kjærestetema og han er en drittsekk som jeg aldri ville hatt noe med å gjøre. Men at han rett og slett ser veldig bra ut, det syns jeg!
Gjest HunterLady Skrevet 24. mars 2011 #85 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Kanskje jeg også skal svare på det som HI egentlig handler om. Nei, Chris Brown finnes ikke deilig. Ikke er han atletisk, ikke er han trent, ikke har han pene trekk i ansiktet. Finnes ikke attraktiv. Men han har en del bra sanger. Edit: Googla nylig duden. Ser han er trent. Men likevel, ikke digg i mine øyne. Endret 24. mars 2011 av HunterLady
hulaboer Skrevet 24. mars 2011 #86 Skrevet 24. mars 2011 Mhm, intet tenner meg mer! Det virker som du sier ting du ikke egentlig mener bare for å skape reaksjoner. Dette er hva man kaller slikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
The Kitten Skrevet 24. mars 2011 #87 Skrevet 24. mars 2011 Synes ikke han er spesielt kjekk, men har sett verre.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2011 #88 Skrevet 24. mars 2011 Chris brown blir ansett som over gjennomsnittlig pen. Likevel sier de fleste her at han er stygg. Det at han har slått en dame er jo irrelevant. TS spurte ikke om hva dere syntes om han som person. Er det rart PUA opplegget funker så bra som det gjør? Er jo tydelig at dere kvinner ikke klarer å skille mellom følelser og logikk.
Gjest HunterLady Skrevet 25. mars 2011 #89 Skrevet 25. mars 2011 Det virker som du sier ting du ikke egentlig mener bare for å skape reaksjoner. Dette er hva man kaller slikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) Akkurat bak "Mhm, intet tenner meg mer!", skulle jeg hatt et slikt ironisk flagg ja. Men akkurat denne debatten orker jeg ikke lengre. Folk har allerede satt seg opp en mening om hvor jeg står, selv om jeg har sakt ifra flere ganger at det ikke var ment slik. Når de da fortsetter å angripe meg, etter at jeg har sakt at det ikke var ment på den måte de trodde, så gidder jeg ikke mer. Og da kan jeg skrive ting bare for at jeg ikke orker å være superdramatisk som folk her inne har en tendens til å være. Jeg er kanskje litt trollete, men ingen troll!
hulaboer Skrevet 27. mars 2011 #90 Skrevet 27. mars 2011 Det at han har slått en dame er jo irrelevant. TS spurte ikke om hva dere syntes om han som person. Er det rart PUA opplegget funker så bra som det gjør? Er jo tydelig at dere kvinner ikke klarer å skille mellom følelser og logikk. Nå er jeg hankjønn, og for meg blir en person mindre pen dersom det er noen jeg ikke liker (og omvendt). Siden vi diskuterer Chris Brown, kan jeg jo nevne Rihanna. I utgangspunktet burde jeg synes hun er fantastisk heit. Dessverre har jeg et særdeles dårlig inntrykk av henne, og jeg begynner å få det ekstreme behovet hennes for å fremstå som "edgy" og sexy opp i halsen. Hun fremstår som et dumt kjøtthue. Som et resultat av det synes jeg faktisk ikke hun er noe særlig pen, deilig eller sexy. Logikk? Hva man synes om en person er subjektivt. Du kan ikke bruke logikk til å tvinge noen andre til å plutselig synes at noe stygt er pent. For meg virker det som det er din logikk som er svært manglende. Snakk om å skyte deg selv i foten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå