Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #21 Skrevet 18. mars 2011 Han hadde tynnere penis enn jeg trodde! Dere som sier han er kvinnemishandler. Hvordan vet dere egentlig dette? Rihanna er jo tydeligvis en sucker for S&M. Kanskje hun bad om det? Fordi han ble arrestert for det, og etter hva jeg leste så tilsto han også til slutt (leser så og si aldri kjendisnyheter, men så dette på et TV program når fjernkontrollen lå for langt unna ) Hvorfor gjøre narr av kvinnemishandling forresten? 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #22 Skrevet 18. mars 2011 Fordi han ble arrestert for det, og etter hva jeg leste så tilsto han også til slutt (leser så og si aldri kjendisnyheter, men så dette på et TV program når fjernkontrollen lå for langt unna ) Hvorfor gjøre narr av kvinnemishandling forresten? Å huff, nå så jeg bare Han hadde tynnere penis enn jeg trodde! Og så Fordi han ble arrestert for det, og etter hva jeg leste så tilsto han også til slutt Og skjønte ikke noe plutselig 2
Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #23 Skrevet 18. mars 2011 Haha, glemte å fjerne den første setningen i quoten
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #24 Skrevet 18. mars 2011 Fordi han ble arrestert for det, og etter hva jeg leste så tilsto han også til slutt (leser så og si aldri kjendisnyheter, men så dette på et TV program når fjernkontrollen lå for langt unna ) Hvorfor gjøre narr av kvinnemishandling forresten? Jeg gjør overhodet ikke narr av det. Men jeg mener det også finnes mye vold mot menn, men det blir aldri snakket like mye om. Det finnes også de kvinner som er noen reale rasshøl, og hvis de blir dytta litt i, så sier de plutselig at de fikk juling for å ta hevn mot typen/eksen. Er utrolig trist at noen kvinner er slike drittkjerringer, fordi det ødelegger for de som faktisk blir mishandla (samme med voldtekter). Finnes også de som lager blåmerker på seg selv for å finne på voldshistorier (oppmerksomhet, hevn, etc.). Jeg er fullt klar over at mange kvinner blir mishandla, og det er overhodet ikke okey, men det er også viktig å huske på at noen mennesker er utspekulerte jævler. Sorry for rotete innlegg, men Enter-knappen min har streika pga babyfingrer på tastaturet som har fucka hele pc'en min.
Stefan Skrevet 18. mars 2011 #25 Skrevet 18. mars 2011 Ikke rart mange menn blir usikre når man her snakker om en tynn penis. Den er nok over snittet der og, den bare ser tynnere ut siden han har såpass lang. At han er en komplett tulling er en helt annen sak. 4
Gjest MikeWaters Skrevet 18. mars 2011 #26 Skrevet 18. mars 2011 Rihanna er jo tydeligvis en sucker for S&M. Er hun det? Låten er vel skrevet av noen andre, og har så vidt hva jeg har forstått en litt dypere mening om forholdet mellom artist og media.
Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #27 Skrevet 18. mars 2011 Jeg gjør overhodet ikke narr av det. Men jeg mener det også finnes mye vold mot menn, men det blir aldri snakket like mye om. Det finnes også de kvinner som er noen reale rasshøl, og hvis de blir dytta litt i, så sier de plutselig at de fikk juling for å ta hevn mot typen/eksen. Er utrolig trist at noen kvinner er slike drittkjerringer, fordi det ødelegger for de som faktisk blir mishandla (samme med voldtekter). Finnes også de som lager blåmerker på seg selv for å finne på voldshistorier (oppmerksomhet, hevn, etc.). Jeg er fullt klar over at mange kvinner blir mishandla, og det er overhodet ikke okey, men det er også viktig å huske på at noen mennesker er utspekulerte jævler. Sorry for rotete innlegg, men Enter-knappen min har streika pga babyfingrer på tastaturet som har fucka hele pc'en min. Skjønner hva du mener og jeg vet det er mye vold mot menn også, men saken er den at menn ofte er sterkere enn kvinner (fysisk og ofte psykisk) og har en tendens til å ha mer makt over kvinner enn hva kvinner har over menn når det gjelder denne problematikken. Om det er slik at hun har slått han, så burde han holde seg for god til å slå tilbake, nettopp pga fysisk overlegenhet.
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #28 Skrevet 18. mars 2011 Er hun det? Låten er vel skrevet av noen andre, og har så vidt hva jeg har forstått en litt dypere mening om forholdet mellom artist og media. "Sticks and stones might breake my bones, but chains and whippes excites me!" Hun må vel mene det når hun synger det? Ikke ta alt for seriøst da. Men hva meninga egentlig er, er det vel ingen fasit på?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #29 Skrevet 18. mars 2011 Javel, jeg synes han er en godbit og pikken hans er ikke i tynneste laget for meg, synes de er best sånn Det at han er kvinnemishandler betyr ikke noe for deg, kanskje? Eller er det slik at du blir en anelse mer klam i hakket når du vet at han slår? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #30 Skrevet 18. mars 2011 Det er ikke noe galt med verken utseendet på penisen eller utseendet på mannen generelt, men jeg tenner ikke på ham. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2011 #31 Skrevet 18. mars 2011 Var dette her et skjult forsøk på å lage en pikk-tråd, eller?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2011 #32 Skrevet 18. mars 2011 "Sticks and stones might breake my bones, but chains and whippes excites me!" Hun må vel mene det når hun synger det? Ikke ta alt for seriøst da. Men hva meninga egentlig er, er det vel ingen fasit på? Hun har også sunget "So just pull the trigger", uten at jeg tror hun gjerne vil bli skutt... Rett før det sier hun "I'm terrified, but I'm not leaving." Sånn føles det for mange kvinner i voldelige forhold. S&M par har somregel et stopp-ord. Chris dengte løs på Rihanna i en bil fordi han var misfornøyd med henne. Det tror jeg neppe hun hadde bedt om. Selv om hun kansje liker røff sex med naugty undertoner der begge er enige om hvor grensene går. Så han der har jeg ikkeno til overs for. Over hode. Føler jeg noe som helst så er det at han har blitt skada i oppveksten sin. Men det unnskylder ikke hva han har gjort.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. mars 2011 #33 Skrevet 18. mars 2011 Han er helt ok. Men som flere skriver - det faktum at han banker damer gjør at han synker helt til bunns.
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #34 Skrevet 18. mars 2011 Hun har også sunget "So just pull the trigger", uten at jeg tror hun gjerne vil bli skutt... Rett før det sier hun "I'm terrified, but I'm not leaving." Sånn føles det for mange kvinner i voldelige forhold. S&M par har somregel et stopp-ord. Chris dengte løs på Rihanna i en bil fordi han var misfornøyd med henne. Det tror jeg neppe hun hadde bedt om. Selv om hun kansje liker røff sex med naugty undertoner der begge er enige om hvor grensene går. Så han der har jeg ikkeno til overs for. Over hode. Føler jeg noe som helst så er det at han har blitt skada i oppveksten sin. Men det unnskylder ikke hva han har gjort. Jeg vet veldig godt hvordan SM-par funker Jeg har da aldri sakt heller, at det er greit å banke damer, men akkurat når det kommer til kjendiser og sladderaviser, så skal man ikke ta alt man hører for å være sannheten.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #35 Skrevet 18. mars 2011 Han hadde tynnere penis enn jeg trodde! Dere som sier han er kvinnemishandler. Hvordan vet dere egentlig dette? Rihanna er jo tydeligvis en sucker for S&M. Kanskje hun bad om det? Jeg har null respekt for en som er villig til å denge løs på en kvinne, enten hun "vil" det selv eller ikke. Not hot.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2011 #36 Skrevet 18. mars 2011 Jeg vet veldig godt hvordan SM-par funker Jeg har da aldri sakt heller, at det er greit å banke damer, men akkurat når det kommer til kjendiser og sladderaviser, så skal man ikke ta alt man hører for å være sannheten. Jeg så bildene av henne og det holder lenge...
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #37 Skrevet 18. mars 2011 Jeg så bildene av henne og det holder lenge... Ja, så de jeg å. Grusomme greier. Og bare så det er klart, så forsvarer jeg ikke Chris Brown eller menn som slår kvinner.
Gjest a Skrevet 18. mars 2011 #38 Skrevet 18. mars 2011 Jeg vet veldig godt hvordan SM-par funker Så hvorfor bruker du SM som eksempel når dama åpenbart han blitt banka sønder og sammen mot sin vilje. .. Du prøver å vri deg unna,men her har du dumma deg ut. 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #39 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Så hvorfor bruker du SM som eksempel når dama åpenbart han blitt banka sønder og sammen mot sin vilje. .. Du prøver å vri deg unna,men her har du dumma deg ut. Problemet på slike nettforum som dette, er at det er veldig vanskelig å skille mellom spøk og alvor. Greit nok at det kanskje ikke var det beste temaet å spøke med, men av og til må man slutte å ta alt så blodig seriøst, spesielt når tråden starter med en naken Chris Brown. Grunnen til SM-greia, er fordi en av hennes nyeste sanger heter "S&M". Jeg synes det var litt morsomt, men for all del, du/dere trenger jo ikke være enig. Men at jeg har dummet meg ut, er bare tøv. Endret 18. mars 2011 av HunterLady 1
smalls Skrevet 18. mars 2011 #40 Skrevet 18. mars 2011 Sikker på at det er ekte? Er jo mange falske naken bilder av kjendisene der ute. Åssen kan vi vite at dette bilde er ekte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå