Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 http://2.bp.blogspot.com/-L33Y1mESLLE/TXfdKvLCg-I/AAAAAAAABPY/LiQNMCtkj4w/s1600/110305-chris-brown-naked-uncensored.jpg Hva synes dere ? Jeg synes han er helt syyykt deilig
Gjest a Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg syns han er en kvinne-mishandlende jævel... 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Han suger til å ta bilder, det går an å se INN i speilet og ikke i telefonen.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Hva er gærent med dere jenter da? Hvis dere ser bort i fra kvinnemishandlingen, jeg snakker om utseendet og kroppen hans. Synes dere seriøst ikke at han er sexy?
Gjest a Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Hva er gærent med dere jenter da? Hvis dere ser bort i fra kvinnemishandlingen, jeg snakker om utseendet og kroppen hans. Synes dere seriøst ikke at han er sexy? Kvinnemishandlende jævler er turn-off og ikke sexy. Når jeg vet hva han har gjort ser jeg bare en kvinne-mishandlende jævel, og ikke en sexy mann.. 7
Gjest Canis lupus Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg syntes ikke han er pen, overhode. Og det at han banker opp kvinner gjør han ikke så mye penere. Men skulle jeg sett bort ifra det, er han ikke spesielt pen da heller.. Endret 17. mars 2011 av Canis lupus 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Litt for tynn både her og der. Ellers må jeg si meg enig med de andre, vold er ikke sexy. 5
Gjest Cerridwen Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hva er gærent med dere jenter da? Hvis dere ser bort i fra kvinnemishandlingen, jeg snakker om utseendet og kroppen hans. Synes dere seriøst ikke at han er sexy? Lillemann var jo litt i tynnaste laget då... I tillegg osar det drittsekk av han, og han er rett og slett ingen godbit. Endret 17. mars 2011 av Cerridwen 4
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Javel, jeg synes han er en godbit og pikken hans er ikke i tynneste laget for meg, synes de er best sånn
Timseh Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Er enig med de fleste her. Synes ikke det var noen godbit. 2
Gjest Mann Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Lillemann var jo litt i tynnaste laget då... I tillegg osar det drittsekk av han, og han er rett og slett ingen godbit. Kuken hans er jo avbildet i slapp tilstand. Den karen har sikkert et monster mellom beina. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Kuken hans er jo avbildet i slapp tilstand. Den karen har sikkert et monster mellom beina. Ikke sikkert. Kan jo hende han er mer en show'er enn en grow'er og at den bare reiser seg uten å vokse noe mer. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 Men er vi sikker på at bilde er ekte? Det kryr av fakes der ute.
Gjest Raindrops Skrevet 18. mars 2011 #17 Skrevet 18. mars 2011 Ser egentlig ut som en helt gjennomsnittlig dog litt kortvokst fyr. Ser ikke det helt store av verken "wow" eller "æsj". 4
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #18 Skrevet 18. mars 2011 I helvete for en kuk. Ikke rart Rihanna har fult av blåveiser etter en runde med ham. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #19 Skrevet 18. mars 2011 Hva er gærent med dere jenter da? Hvis dere ser bort i fra kvinnemishandlingen, jeg snakker om utseendet og kroppen hans. Synes dere seriøst ikke at han er sexy? Det er da ikke noe galt med oss selv om vi ikke har samme smak som deg? Jeg ser mange menn som utseendemessig (snakker da ikke om penis, da jeg ikke ser den på de aller fleste) er tusen ganger mer min type en han der er. Ang pikk, hva slags pikk jeg finner sexy kommer ikke an på utseendet, men er en kombinasjon av følelse og mannen den sitter på. når man da i tillegg vet at han er en badboy av dimensjoner, så er det faktisk litt greit synes jeg, at jeg ikke tenner på ham. Min kjære er snill uten å være dørmatte, har en deilig kropp og en pikk som er vanvittig digg, og han likner ikke en flekk på Chris Brown. Ei heller ville han noensinne avbildet seg selv slik og lagt det ut for alle å se (det er nemlig heller ikke veldig turn-on for min del), og han ville aldri lagt hånd på meg. 2
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #20 Skrevet 18. mars 2011 Han hadde tynnere penis enn jeg trodde! Dere som sier han er kvinnemishandler. Hvordan vet dere egentlig dette? Rihanna er jo tydeligvis en sucker for S&M. Kanskje hun bad om det? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå