Gå til innhold

Chris Brown naken !

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Han gjorde det EN gang. Han ANGRER. Det er TO år siden. begge har gått videre med livet sitt. Han må leve med det resten av livet sitt, tror han har det fælt nok fra før av. Og hvis dere ser videoer av han skjønner dere at han er en ganske glad gutt og snill gutt, og jeg skjønner ikke hvordan han har slått Rihanna. Jeg vet han har gjort det, og det har vel noe med at moren hans ble slått i oppveksten. Men likevel, vi vet ikke alt som skjedde den kvelden for alt er ikke sagt og Rihanna må ha gjort han ganske sint for å gjøre det. Noe lignende har han ALDRI gjort før eller senere, i hvertfall ikke som vi vet. Det at han slo henne så mye var gærent, uansett om hun slo han først eller hisset han skikkelig opp. Det var helt FEIL og forferdelig, men han angrer og sånt skjer. Nå lever de begge videre, og jeg synes det er feil å kalle han forferdelig og kvinnemishandler? Han er jo ikke noe monster!

Ganske utrolig hvor villige mange er til å unnskylde voldelig oppførsel bare vedkommende har stor tiss og ser noenlunde bra ut...

Og når ble det greit å forsvare folk som bevisst smitter andre med sykdommer?

Når begynte man å referere til løse rykter som om de var fakta?

Åssen vet du at det er et usant rykte da? Rart åssen noen her tydeligvis vet ALT som skjedde mellom Chris og Rihanna :filer:

I en bil etter fest er da et merkelig sted å klikke pga. kjønnssykdom. Historien henger ikke sammen.

Nå må jeg få påpeke at Rihanna virker som et dumt naut, og hun hadde sikkert klart å provosere vettet av meg med sin påtatte "edgy-ness" og alt det der. Men å gå fysisk til angrep..? Nei, du... Der går grensen.

Endret av hulaboer
Videoannonse
Annonse
Gjest Arvid
Skrevet

Han hadde tynnere penis enn jeg trodde!

Dere som sier han er kvinnemishandler. Hvordan vet dere egentlig dette?

Rihanna er jo tydeligvis en sucker for S&M. Kanskje hun bad om det?

Er det morsomt? Om du har en datter som blir voldtatt og banket av en gutt, skal vi snakke slik om henne på nettet da? Kanskje hun ba om det? Skjerp deg.

Når det gjelder staken til gutten, så vil jeg tippe den blir betraktelig tykkere i erigert tilstand. Hadde ikke hatt noe imot å sett kona mi blitt satt på plass av et slikt "økseskaft".

Gjest HunterLady
Skrevet

Er det morsomt? Om du har en datter som blir voldtatt og banket av en gutt, skal vi snakke slik om henne på nettet da? Kanskje hun ba om det? Skjerp deg.

Når det gjelder staken til gutten, så vil jeg tippe den blir betraktelig tykkere i erigert tilstand. Hadde ikke hatt noe imot å sett kona mi blitt satt på plass av et slikt "økseskaft".

Hørt om svart humor? Av og til kan man tulle med seriøse ting også, selv om man ikke nødvendigvis er fan av de tingene. Hørt om dead baby jokes? Ikke at jeg synes de er spesielt morsomme, men noen synes det, men det betyr da for faen ikke at de ønsker sine egne babyr død. Vennligst ikke bland inn mine eventuelle barn i denne debatten.

Har du forresten hørt om de som mener at kvinner selv er skyld i voldtekt fordi de går kledd som horer? Folk vil alltid snakke slik om andre. Det vil aldri endre seg. Du bør skjerpe deg om du tror at vi alltid skal rosenmale alle situasjoner.

Til siste meningen din: WOW! Du får prøve å kontakte Chris på Twitter! ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Har hørt om svart humor, men det er ikke alle settinger det passer seg ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Ganske utrolig hvor villige mange er til å unnskylde voldelig oppførsel bare vedkommende har stor tiss og ser noenlunde bra ut...

Når begynte man å referere til løse rykter som om de var fakta?

Jeg har ikke gjort det, men flere andre som gjør det i denne tråden. Virker som noen er personlige venner av de.

Noen skrev at det ikke er greit å slå andre. Jeg skrev at det heller ikke er greit å smitte andre med sykdommer. Betyr ikke at jeg bevisst mener det er fakta. Men noe må man jo diskutere!

Gjest HunterLady
Skrevet

Har hørt om svart humor, men det er ikke alle settinger det passer seg ;)

Nei, men jeg synes denne debatten er såpass latterlig at det passer seg. Hallo?! HI inneholder en naken Chris Brown. ;)

Har forresten blitt utsatt for vold selv, og tar ikke lett på det. Men for meg hjelper det faktisk av og til å spøke om slike ting. Så lenge man ikke går rundt å mener det på alvor.

Gjest Consensio
Skrevet

Debatten er latterlig ja, men situasjonen mellom Rihanna og Chris som ble kjent er ikke latterlig.

Gjest Arvid
Skrevet

Hørt om svart humor? Av og til kan man tulle med seriøse ting også, selv om man ikke nødvendigvis er fan av de tingene. Hørt om dead baby jokes? Ikke at jeg synes de er spesielt morsomme, men noen synes det, men det betyr da for faen ikke at de ønsker sine egne babyr død. Vennligst ikke bland inn mine eventuelle barn i denne debatten.

Har du forresten hørt om de som mener at kvinner selv er skyld i voldtekt fordi de går kledd som horer? Folk vil alltid snakke slik om andre. Det vil aldri endre seg. Du bør skjerpe deg om du tror at vi alltid skal rosenmale alle situasjoner.

Til siste meningen din: WOW! Du får prøve å kontakte Chris på Twitter! ;)

Jeg har hørt om svart humor, og det at mange bruker den, selv om jeg holder meg for god til å spøke om andres hudfarge. Det blir for simpelt i min bok.

Dead baby jokes har jeg ikke hørt om, men det er ikke vanskelig å skjønne hva det går ut på.

Skjønner ikke hvorfor du kommer med det siste spørsmålet en gang, jeg har adri spøkt med voldtekt, men jeg vet det ikke er så "big deal" for din aldersgruppe.

Hadde vært spennende å kontaktet ham ja, men det er nok håpløst. Han velger nok å "drille sitt afrikanske betongborr" i yngre kvinner enn min kone. Men vi har noen favoritter her i byen, så hun klarer seg noen måneder til får vi håpe.

Skrevet

Jøsses. Hva skjer med damene her? Regner med at de som har svart på tråden din er LITT I DET ELDSTE LAGET! Jeg syns Chris Brown er drit deilig uavhengi om han er konemisshandler eller ikke.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har hørt om svart humor, og det at mange bruker den, selv om jeg holder meg for god til å spøke om andres hudfarge. Det blir for simpelt i min bok.

Dead baby jokes har jeg ikke hørt om, men det er ikke vanskelig å skjønne hva det går ut på.

Skjønner ikke hvorfor du kommer med det siste spørsmålet en gang, jeg har adri spøkt med voldtekt, men jeg vet det ikke er så "big deal" for din aldersgruppe.

Hadde vært spennende å kontaktet ham ja, men det er nok håpløst. Han velger nok å "drille sitt afrikanske betongborr" i yngre kvinner enn min kone. Men vi har noen favoritter her i byen, så hun klarer seg noen måneder til får vi håpe.

Svart humor har da ingenting med hudfarge å gjøre. Hvor gammel er du egentlig?

Voldtekt er en veldig big deal for min aldersgruppe.

Poenget med voldtekseksempelet er det samme som i denne tråden, nemlig at mange ganger får kvinnen skylda selv om det egentlig er mannens. Hvis du ikke tok den, så lurer jeg altså..

Skrevet

Jøsses. Hva skjer med damene her? Regner med at de som har svart på tråden din er LITT I DET ELDSTE LAGET! Jeg syns Chris Brown er drit deilig uavhengi om han er konemisshandler eller ikke.

Hvorfor regner du med at vi er litt i det eldste laget? Dersom du vil si at 20 år er litt i det eldste laget, så helt okei for meg. Er det fordi alle har så forskjellig smak, og de færreste synes han er en skikkelig godbit?

• Liker 1
Gjest Arvid
Skrevet

Svart humor har da ingenting med hudfarge å gjøre. Hvor gammel er du egentlig?

Voldtekt er en veldig big deal for min aldersgruppe.

Poenget med voldtekseksempelet er det samme som i denne tråden, nemlig at mange ganger får kvinnen skylda selv om det egentlig er mannens. Hvis du ikke tok den, så lurer jeg altså..

Nå skal du passe munnen din! Jeg er gammel nok til å være faren din, så vis litt respekt for andre...

Det lett å omformulere poenget sitt i ettertid, nå som du har malt deg inn i et hjørne. Nei, du får heller klikke deg inn på http://nrksuper.no/ og komme tilbake når du er voksen nok til å stå for det du skriver.

Skrevet (endret)

Ja, så de jeg å. Grusomme greier. Og bare så det er klart, så forsvarer jeg ikke Chris Brown eller menn som slår kvinner.

Høres da jammen sånn ut når du vrir det at hun ble banket opp i bilen på vei til Grammy utdelingen som noe hun "kanskje ba om". Hvor fucked up er du egentlig???

Jeg har sett bildene som ble tatt av Rihanna på sykehuset av politiet, de ligger på TMZ.com, leppen til Rihanna er splittet opp ned til beinet. Men nei, hun ble nok bare kåt av det. Jeez!

Endret av Antoinette
AnonymBruker
Skrevet

Høres da jammen sånn ut når du vrir det at hun ble banket opp i bilen på vei til Grammy utdelingen som noe hun "kanskje ba om". Hvor fucked up er du egentlig???

Jeg har sett bildene som ble tatt av Rihanna på sykehuset av politiet, de ligger på TMZ.com, leppen til Rihanna er splittet opp ned til beinet. Men nei, hun ble nok bare kåt av det. Jeez!

Men det virker som om en del kvinner blir kåte av å vite at gutta de liker kan gjøre noe tilsvarende med dem. Intet som tanken på et kjevebrudd to get the juices flowing!

Skrevet

Men det virker som om en del kvinner blir kåte av å vite at gutta de liker kan gjøre noe tilsvarende med dem. Intet som tanken på et kjevebrudd to get the juices flowing!

Ja de finnes nok, Hunterlady er visst en av dem.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, du syns sikkert det er driit deilig å bli slått veggimellom også.

Jeg syns bare han er stygg. Er det lov å si man syns han er spjælete, stygg og ekkel uten å bli beskyldt for å være rasist. Jeg syns nemlig han er alt annet enn tiltrekkende...Når han i tillegg er så barnslig skitunge at han slår vilt rundt seg når han ikke får viljen sin, kan han bare glemme å bli likt av meg.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, du syns sikkert det er driit deilig å bli slått veggimellom også.

Jeg syns bare han er stygg. Er det lov å si man syns han er spjælete, stygg og ekkel uten å bli beskyldt for å være rasist. Jeg syns nemlig han er alt annet enn tiltrekkende...Når han i tillegg er så barnslig skitunge at han slår vilt rundt seg når han ikke får viljen sin, kan han bare glemme å bli likt av meg.

Kvisete er han og. Usj.

Skrevet

http://www.kjendis.no/2011/03/22/kjendis/tv_og_medier/chris_brown/rihanna/vold/15912764/

Han ble så sint at han knuste et vindu og raserte rommet.

Beklager, men jeg har vanskelig for å tro at han ikke er en voldsmann når han er dømt for vold og i tillegg blir så rasende fordi han, som en kjent person, får spørsmål om hendelsen i et intervju.

Enkelt og greit kan man bare skrinlegge at "han angrer og kommer ikke til å gjøre no sånt igjen". Han har bevist at han er en voldelig jævel.

Gjest HunterLady
Skrevet

Nå skal du passe munnen din! Jeg er gammel nok til å være faren din, så vis litt respekt for andre...

Det lett å omformulere poenget sitt i ettertid, nå som du har malt deg inn i et hjørne. Nei, du får heller klikke deg inn på http://nrksuper.no/ og komme tilbake når du er voksen nok til å stå for det du skriver.

Så fordi du er eldre enn meg så skal jeg vise respekt for deg, men du skal ikke respektere meg?

Men ja, NRK Super står på hele dagen hos meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...