Gjest gjest Skrevet 18. mars 2011 #41 Skrevet 18. mars 2011 Sikker på at det er ekte? Er jo mange falske naken bilder av kjendisene der ute. Åssen kan vi vite at dette bilde er ekte? Hna har fiksa på det selv. Manipulert lillemann lengre og lagt det ut selv for å få sjans, etter at alle damer snur han ryggen siden han skambanka dama...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #42 Skrevet 18. mars 2011 Kanskje lillemann mørbanka rihanna da han så henne naken, og den lange saken spratt opp i full stå? NEIDA. Men ja, nei han der er ikke min stil.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #43 Skrevet 18. mars 2011 Jeg syns han er en kvinne-mishandlende jævel... Du, det spiller vel ingen rolle så lenge han har penger og en lang slappkuk.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #44 Skrevet 20. mars 2011 Han gjorde det EN gang. Han ANGRER. Det er TO år siden. begge har gått videre med livet sitt. Han må leve med det resten av livet sitt, tror han har det fælt nok fra før av. Og hvis dere ser videoer av han skjønner dere at han er en ganske glad gutt og snill gutt, og jeg skjønner ikke hvordan han har slått Rihanna. Jeg vet han har gjort det, og det har vel noe med at moren hans ble slått i oppveksten. Men likevel, vi vet ikke alt som skjedde den kvelden for alt er ikke sagt og Rihanna må ha gjort han ganske sint for å gjøre det. Noe lignende har han ALDRI gjort før eller senere, i hvertfall ikke som vi vet. Det at han slo henne så mye var gærent, uansett om hun slo han først eller hisset han skikkelig opp. Det var helt FEIL og forferdelig, men han angrer og sånt skjer. Nå lever de begge videre, og jeg synes det er feil å kalle han forferdelig og kvinnemishandler? Han er jo ikke noe monster!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #46 Skrevet 20. mars 2011 Han gjorde det EN gang. Han ANGRER. Det er TO år siden. begge har gått videre med livet sitt. Han må leve med det resten av livet sitt, tror han har det fælt nok fra før av. Og hvis dere ser videoer av han skjønner dere at han er en ganske glad gutt og snill gutt, og jeg skjønner ikke hvordan han har slått Rihanna. Jeg vet han har gjort det, og det har vel noe med at moren hans ble slått i oppveksten. Men likevel, vi vet ikke alt som skjedde den kvelden for alt er ikke sagt og Rihanna må ha gjort han ganske sint for å gjøre det. Noe lignende har han ALDRI gjort før eller senere, i hvertfall ikke som vi vet. Det at han slo henne så mye var gærent, uansett om hun slo han først eller hisset han skikkelig opp. Det var helt FEIL og forferdelig, men han angrer og sånt skjer. Nå lever de begge videre, og jeg synes det er feil å kalle han forferdelig og kvinnemishandler? Han er jo ikke noe monster! God gutt? Han skambanket kjæresten sin! Ryktene sier at hun smittet ham med klamydia og det var derfor han mistet besinnelsen. Det finnes uansett ingen unnskyldning for å skade noen. Utrolig at du forsvarer en slik handling.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #47 Skrevet 20. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qkkalxXdDQI&feature=related
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #48 Skrevet 20. mars 2011 God gutt? Han skambanket kjæresten sin! Ryktene sier at hun smittet ham med klamydia og det var derfor han mistet besinnelsen. Det finnes uansett ingen unnskyldning for å skade noen. Utrolig at du forsvarer en slik handling. JEG FORSVARER IKKE DEN HANDLINGEN. Det var feil og utrolig utrolig forferdelig drlig gjort av Chris! Rykter sier mye, men Rihanna sier hun fant en melding på mobilen hans fra en eks og at hun maste på han om det og ikke ville la det ligge siden han løy. (de var i bilen) også er det det som har gjort han stanset bilen eller noe å slå henne så mye. Det er HELT feil. Jeg sier bare siden han er en så god gutt ellers må det ha vært en del som har fått han til å gjøre noe sånt, for han er ikke sånn. Men det var feil og jeg forsvarer ikke det, det var en stor feil. Men han vet det. Men det er 2 år siden og noe lignende har ikke vært i media før eller siden denne hendelsen så da skjønner jeg ikke vitsen i å ikke la han leve videre uten dette hengende etter seg hele tiden?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #49 Skrevet 20. mars 2011 JEG FORSVARER IKKE DEN HANDLINGEN. Det var feil og utrolig utrolig forferdelig drlig gjort av Chris! Rykter sier mye, men Rihanna sier hun fant en melding på mobilen hans fra en eks og at hun maste på han om det og ikke ville la det ligge siden han løy. (de var i bilen) også er det det som har gjort han stanset bilen eller noe å slå henne så mye. Det er HELT feil. Jeg sier bare siden han er en så god gutt ellers må det ha vært en del som har fått han til å gjøre noe sånt, for han er ikke sånn. Men det var feil og jeg forsvarer ikke det, det var en stor feil. Men han vet det. Men det er 2 år siden og noe lignende har ikke vært i media før eller siden denne hendelsen så da skjønner jeg ikke vitsen i å ikke la han leve videre uten dette hengende etter seg hele tiden? Men du holder jo på og forsvarer han. Med det du sier så ser det ut som du mener det var Rihanna sin egen feil. Men det er aldri greit å slå en annen person. Uansett hva den andre gjør så er det ditt eget ansvar å beherske deg. Når dama di provoserer deg så hiv henne ut av bilen og kjør avsted da. Så får hun komme seg videre på egen hånd. Fjern deg fra situasjonen og sett en grense. Men du stopper ikke og banker henne sønder og sammen til hun blir hoven kjøttkake, sånn som hun var på bildene etter arrestasjonen av han. Hvordan kan du forresten si at du vet han er en god og snill gutt, etter å ha sett noen utvalgte videoer med hans beste oppførsel? Han har tydelig har blitt skadet i oppveksten, så han ikke kan å oppføre seg. Å få en ny sjans er greit, men hva er sannsynligheten for at han ikke gjør det samme en gang til..Det er jo dette han har vist at han har lært av reaksjonsmønster, som barn. En offentlig person som gjør sånt som dette kan heller ikke forvente at det blir glemt. Jeg skjønner at du er forelsket i din egen fantasiversjon av Chris Brown. Men en opplysning til deg: Du kjenner han faktisk ikke. Du har bare sett han på bilde...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #50 Skrevet 20. mars 2011 Han gjorde det EN gang. Det vet vi ikke noe om. Han kan ha slått henne mange, mange ganger som ikke kom i avisen. Han ANGRER. Det sier alle som mishandler. De angrer og er såå stakkars dem, som ikke mente det... Helt til neste gang de går berserk på deg. Pluss at de alltid skylder på at det var damas feil...
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #51 Skrevet 20. mars 2011 God gutt? Han skambanket kjæresten sin! Ryktene sier at hun smittet ham med klamydia og det var derfor han mistet besinnelsen. Det finnes uansett ingen unnskyldning for å skade noen. Utrolig at du forsvarer en slik handling. Og når ble det greit å forsvare folk som bevisst smitter andre med sykdommer? 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #52 Skrevet 20. mars 2011 Og når ble det greit å forsvare folk som bevisst smitter andre med sykdommer? Hun har ikke bevisst smittet han med noen sykdo. Det var et tåpelig , usant rykte...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #53 Skrevet 20. mars 2011 Chris Brown prøver så godt han kan å komme ovenpå etter dette, med å bevisst slippe videoer når Rihanna slipper en, og sette ut positive rykter om seg selv. (Noe videoene over i tråden er et strålende eksempel på.) Men han har ødelagt for seg selv. Mulig han har lagt ut dette bildet selv i håp om publisitet på et tidspunkt da ingen egentlig vil høre om han mer. Da er det jo synd at det er så tydelig at bildet av han har datamanipulert kuk.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #54 Skrevet 20. mars 2011 Han hadde tynnere penis enn jeg trodde! Gikk du rundt og trodde noe om str hans på forhånd? Tror ikke bildet er ekte...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #55 Skrevet 20. mars 2011 Men du holder jo på og forsvarer han. Med det du sier så ser det ut som du mener det var Rihanna sin egen feil. Men det er aldri greit å slå en annen person. Uansett hva den andre gjør så er det ditt eget ansvar å beherske deg. Når dama di provoserer deg så hiv henne ut av bilen og kjør avsted da. Så får hun komme seg videre på egen hånd. Fjern deg fra situasjonen og sett en grense. Men du stopper ikke og banker henne sønder og sammen til hun blir hoven kjøttkake, sånn som hun var på bildene etter arrestasjonen av han. Hvordan kan du forresten si at du vet han er en god og snill gutt, etter å ha sett noen utvalgte videoer med hans beste oppførsel? Han har tydelig har blitt skadet i oppveksten, så han ikke kan å oppføre seg. Å få en ny sjans er greit, men hva er sannsynligheten for at han ikke gjør det samme en gang til..Det er jo dette han har vist at han har lært av reaksjonsmønster, som barn. En offentlig person som gjør sånt som dette kan heller ikke forvente at det blir glemt. Jeg skjønner at du er forelsket i din egen fantasiversjon av Chris Brown. Men en opplysning til deg: Du kjenner han faktisk ikke. Du har bare sett han på bilde... Du har også bare sett han på bilde Og jeg vet han burde gjort det, men det gjorde han ikke. Og det var en feil. Sånn er det! Tviler på at han gjør det igjen.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #56 Skrevet 20. mars 2011 Chris Brown prøver så godt han kan å komme ovenpå etter dette, med å bevisst slippe videoer når Rihanna slipper en, og sette ut positive rykter om seg selv. (Noe videoene over i tråden er et strålende eksempel på.) Men han har ødelagt for seg selv. Mulig han har lagt ut dette bildet selv i håp om publisitet på et tidspunkt da ingen egentlig vil høre om han mer. Da er det jo synd at det er så tydelig at bildet av han har datamanipulert kuk. Haha, tviler på at det bildet er manipulert.. Og tviler på at han lekket bildet. Og de videoene er fra ustream, når han har hatt liveshow og da er han bare seg selv? Du kan ikke si han oppførte seg sånn for å få positive rykter når han oppførte seg helt likt før han slo Rihanna og?
Gjest Consensio Skrevet 20. mars 2011 #57 Skrevet 20. mars 2011 WoW visste ikke at så mange på KG kjente han så godt at de kan skrike ut, skråsikre på at han er sånn og slik og aldri gjør ditt og alltid gjør datt! Woohoo, jeg er på et forum med folk som kjenner kjendiser........ ' 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #58 Skrevet 20. mars 2011 Jeg kjenner han ikke, jeg sier bare det jeg mener og det jeg har sett. Sier ikke at jeg vet, men siden noe lignende ikke har komme ut før eller etter hendelsen så er det bare å la folk gå videre...
smalls Skrevet 20. mars 2011 #59 Skrevet 20. mars 2011 Hun har ikke bevisst smittet han med noen sykdo. Det var et tåpelig , usant rykte... Åssen vet du at det er et usant rykte da? Rart åssen noen her tydeligvis vet ALT som skjedde mellom Chris og Rihanna
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #60 Skrevet 20. mars 2011 Ingen vet alt, derfor er det ikke noen vits i å dømme Chris 2 år etter det skjedde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå