pusilus Skrevet 5. september 2015 Forfatter #5561 Del Skrevet 5. september 2015 I uken som har vært har jeg ikke fått gjort noe synlig, men har holdt på med noe hele tiden når formen har vært grei. Har brukt nye tid på å rydde i skap og esker mtp tøyinnsamling til flyktninger og jeg har vasket alt som skal vaskes. Det står en del sortering igjen før det kommer seg i sekkene, men det kjennes godt å kunne hjelpe til med det jeg kan. Klær, ullpledd, og sengeklær. Det blir mest klær til barn, vi har i overflod i enkelte størrelser og for oss er det greit å kjøre en vaskemaskin ekstra i uken. Håper formen neste uke blir grei slik at jeg får gjort sensorstreik forberedelsene. Må vaske vuggen og soverommet ordentlig før den flyttes inn og blir redd opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. september 2015 #5562 Del Skrevet 6. september 2015 Veldig godt å kunne bidra med noe konkret i sånne situasjoner som flyktningekrisen! Også vet man jo at det blir satt pris på! Her arrangeres det marked hvor man kan stille seg opp og selge ting til inntekt for flyktninger, og det tenkte jeg at jeg skulle delta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. september 2015 #5563 Del Skrevet 8. september 2015 Så fint at du gir til flyktninger! Jeg hadde en skikkelig opprydding da vi flyttet for ca 1 år siden, så det vi har igjen nå har jeg tenkt å bruke til babyen. Når hun vokser ut av klærne kommer vi nok til å gi fra oss det aller meste, godt å kunne gi det vidre til noen som trenger det. Hvordan går det med formen og forberedelsene? Utrolig hvor travelt det er å vaske som høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2015 Forfatter #5564 Del Skrevet 8. september 2015 Så fint at du gir til flyktninger! Jeg hadde en skikkelig opprydding da vi flyttet for ca 1 år siden, så det vi har igjen nå har jeg tenkt å bruke til babyen. Når hun vokser ut av klærne kommer vi nok til å gi fra oss det aller meste, godt å kunne gi det vidre til noen som trenger det. Hvordan går det med formen og forberedelsene? Utrolig hvor travelt det er å vaske som høygravid Vel, i går ryddet jeg litt for mye på alt for kort tid. Ikke at det er så synlig i dag, det var generel huseydding og vår egen klesvask. I dag gikk jeg løs på bokhyllen på soverommet vårt og har fått flyttet mesteparten av bøkene til et annet rom slik at støvtørkingen blir lettere når det kommer en baby inn der Ellers har det vørt mest strikking i dag. Har mye igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. september 2015 Forfatter #5565 Del Skrevet 19. september 2015 Da er det meste klart Jeg fikk hjelp av ei god venninne til storvasken i går, så nå er det gjort Herlig. I dag har vi bare kost oss, Lita og jeg var på åpen brannstasjon og kjørte brannbil mens gubben var på jobb. Etter det så dro vi på kjøpesenteret alle tre for å kose oss med softis, stolt storjente som bestillte helt alene uten å være sjenert ovenfor han i kassen slik hun var tidligere i høst når hun og jeg hadde jentedag og shoppet til babyen. Strikkingen har stått på stedet hvil, men det skal gå helt greit, jeg har to pledd jeg har heklet til henne Jeg får bare bruke den tiden det tar med strikkingen og ikke stresse med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. september 2015 #5566 Del Skrevet 19. september 2015 Koselig med jentedag! Kan eg anbefala strikketøy med baby på ammepute? Det var slik eg kom meg gjennom dagane i starten med lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2015 Forfatter #5567 Del Skrevet 26. september 2015 Då e eg mamma te tre nydelige jenter, to hjemme og en ekstra i hjertet Ein ny epoke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 26. september 2015 #5568 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer så masse! Like vakre alle tre, kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. september 2015 #5569 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer så mye! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. september 2015 #5570 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Oi, har du blitt mamma igjen? Eg visste ikkje at du hadde termin enda. Gratulerer så utrulig mykje med veslejenta! Så fantastisk. Endret 26. september 2015 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2015 #5571 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 26. september 2015 #5572 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. september 2015 #5573 Del Skrevet 26. september 2015 Nok ein gong, gratulerer så mykje med den nydelige, vesle minstejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 26. september 2015 #5574 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulera med jento! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkRose Skrevet 26. september 2015 #5575 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer med minstejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. september 2015 #5576 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer nok en gang ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. september 2015 #5577 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. september 2015 #5578 Del Skrevet 27. september 2015 Gratulerer med minstejenten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. september 2015 Forfatter #5579 Del Skrevet 29. september 2015 Gratulerer så mye! :hjerte: Takker. Oi, har du blitt mamma igjen? Eg visste ikkje at du hadde termin enda. Gratulerer så utrulig mykje med veslejenta! Så fantastisk. takker. Termin var ikke før begynnelsen av oktober, men vi fikk oss en septemberjente. Gratulerer! takker. Gratulerer så masse! takker. Nok ein gong, gratulerer så mykje med den nydelige, vesle minstejenta! Takker. Og kjekt å støte på deg her om dagen Gratulera med jento! Gratulerer med minstejenta! Gratulerer nok en gang ja!!! Gratulerer så mye!! Gratulerer med minstejenten! Og en stor og takk til dere andre også, ei lita her som krever mamma'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. september 2015 #5580 Del Skrevet 30. september 2015 Har ikke gratulert deg her ser jeg! Håper dere koser dere med minstesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå