Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Så fint å feire bursdagen til mellomsøster også! Hun er jo en del av familien og en søster til de to andre, selv om det er på en annen måte enn "vanlig". Flott at barnehagen er så flinke til å høre på lita og snakke med henne om mellomsøster, det gjør nok at det blir mer naturlig for henne videre i livet også, når andre enn familien også kan snakke om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var glad for å høre at hun snakket om henne i bhg, og at de tok seg tid til å høre. Jeg har nemlig hatt det tøft  siden desember da hovedkontakten ble sykemeldt, jeg følte nemlig da at lita ikke ble sett på det punktet da det ikle noen der med førstehåndserfaring. Nå der i mot er jeg roligere ifht lita, hun blir ivaretatt. 

 

Det er godt å feire mellomsøster, selv om det ikke er en feiring som alle andres. Jeg ble glad da jeg satt og så på bhg kalenderen at bursdagen hennes er en planleggingsdag, det betyr at planene jeg har kan holdes :) jeg var redd det ble tilvenning på minsten da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 timer siden, Nilla skrev:

:goodbye:

Innom og legger igjen en sjelden :klem:

 

Ikke meningen å kuppe tråden her men: Nilla, det var lenge siden og ser at det har dukket opp en mini til. Hurra! Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 10. juni 2016 at 14.43, Nilla skrev:

:goodbye:

Innom og legger igjen en sjelden :klem:

 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. juni 2016 at 19.33, Blondie65 skrev:

Ikke meningen å kuppe tråden her men: Nilla, det var lenge siden og ser at det har dukket opp en mini til. Hurra! Gratulerer.

Går så bra så :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag morges fikk jeg spørsmål fra Lita om vi kunne besøke mellomsøster. Det gjorde vi etter barnehagen. 

Mellom gravsteinen og vasen som vi fylte med tusenfryd var det vokst opp en forglemmegei :hjerte: a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ferietid og god tid til hverandre :hjerte:, men også utfordrende med en fireåring som skrur av ørene når det minst passer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fireåringene kan driv en til vanvidd!! Lille er helt håpløs om dagen (har ferie fra barnehagen i 2 mnd), og hører ikke etter noe som helst. Og yndlingsaktiviteten er å få lillesøster til å hyle... Neste sommer skal de nok få være mer i barnehagen ja!! Han er jo veldig søt og snill også, men når han er trollete, hadde det ikke gjort noe om noen ville låne han en stund! ;) Kos dere med ferie! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper litt å vite at det ikke bare er hos oss, men jeg blir sprø snart. Det var litt godt å sende henne i bhg i dag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August 

alt 

Det

siste

med

mellomsøster

hører

august 

til. 

 

Nå har august kommet igjen, på ny. Hun skulle blitt to om et par uker.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...