Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ikke noe soving på meg, og jeg kjenner at det blir tidlig kveld på meg ettersom menshelvetet er tilbake.

Håper lita sovner snart, kjære får svi for at jeg ikke klarte å vekke henne før i dag :(

Jeg har blitt hektet på trines matblogg, har prøvd tre retter der fra den siste uken og har slått bra an :sikle:

I dag hadde vi lammegryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sovnet her i ettermiddag også, snufsete og sur. Blir vel syk han også... Resultatet ble uansett at jeg nå har brukt 1,5 time lå leggingen... Trines matblogg er genial, særlig det at hun har ukesmenyer! Mangler man inspirasjon så er det bare å hente noe derfra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sovnet her i ettermiddag også, snufsete og sur. Blir vel syk han også... Resultatet ble uansett at jeg nå har brukt 1,5 time lå leggingen... Trines matblogg er genial, særlig det at hun har ukesmenyer! Mangler man inspirasjon så er det bare å hente noe derfra. :)

Inspirasjon er det jeg mangler for tiden, så derfor er matblogger og kokebøker flittig i bruk. Kjære er glad for nye retter og lita spiser da hun også :)

I morgen tenkte jeg muligens kyllingfrikasé, hvis jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille er kjempedårlig på middager, spiser nesten ingenting og vil bare ha brødskive. I dag skal vi ha sparetiltak og kjøttsaus, og det bruker å gå ned.. Kyllingfrikase høres ut som en god ide! Aldri prøvd det jeg.. Er det mye jobb...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er trøst som et lite barns armer rundt halsen eller egne armer rundt en liten kropp :) Samtidig kan det gjøre vondt det også, for det fremkaller så mange følelser. Men distraksjon er det de små er best på. Det er tøft å måtte ta vare på et barn i perioder i livet der man ellers bare ville ha gitt seg over til sorgen, men i det lange løp tror jeg en har best av å måtte fokusere på en annen en seg selv. Sånn er det i alle fall for meg.

Godt at dere har fått svar på hva som skjedde med lillesøster. Det vanskeligste er å ikke vite.

Jeg vet ikke om jeg noengang har hatt tilgang til bloggen din, men hvis det er greit for deg, ville jeg gjerne hatt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me hadde fiskemiddag i går, og den anbefales på det sterkaste! Me er altfor dårlige på fisk, men den gryta slo an. Og sjølv EG klarte å laga den. ;)

Sjekk godfisk.no og søk på torskepanne. :sikle:

Det var riktignok husets to eldste som åt. Og minsten smaka nå i det minste på torsken. Men nå har nå me ikkje akkurat fått altetande gutar, då, for å seia det litt forsiktig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille er kjempedårlig på middager, spiser nesten ingenting og vil bare ha brødskive. I dag skal vi ha sparetiltak og kjøttsaus, og det bruker å gå ned.. Kyllingfrikase høres ut som en god ide! Aldri prøvd det jeg.. Er det mye jobb...? :sjenert:

Har aldri laget det jeg heller, men min far er en racer på det. Det ble ikke i dag for tiden gikk litt fra meg. I morgen skal jeg prøve igjen ;) Det tar vel en times tid, men det meste av arbeidet er koking av kyllingen. Det går godt an å bruke kylingfileter også og da går det raskere :)

Ingenting er trøst som et lite barns armer rundt halsen eller egne armer rundt en liten kropp :) Samtidig kan det gjøre vondt det også, for det fremkaller så mange følelser. Men distraksjon er det de små er best på. Det er tøft å måtte ta vare på et barn i perioder i livet der man ellers bare ville ha gitt seg over til sorgen, men i det lange løp tror jeg en har best av å måtte fokusere på en annen en seg selv. Sånn er det i alle fall for meg.

Godt at dere har fått svar på hva som skjedde med lillesøster. Det vanskeligste er å ikke vite.

Jeg vet ikke om jeg noengang har hatt tilgang til bloggen din, men hvis det er greit for deg, ville jeg gjerne hatt det :)

Jeg har veldig godt av litas armer rundt meg :)

Det er veldig godt at vi har fått svar på hva som skjedde, og når jeg får svar på prøvene som ble tatt får vi satt litt mer strek over alt som hendte på sykehuset sånn rent utenom at lillesøster ble født.

I dag kom bildene jeg har bestilt i posten. Hun er så nydelig :hjerte:

Me hadde fiskemiddag i går, og den anbefales på det sterkaste! Me er altfor dårlige på fisk, men den gryta slo an. Og sjølv EG klarte å laga den. ;)

Sjekk godfisk.no og søk på torskepanne. :sikle:

Det var riktignok husets to eldste som åt. Og minsten smaka nå i det minste på torsken. Men nå har nå me ikkje akkurat fått altetande gutar, då, for å seia det litt forsiktig. :P

Det skal jeg gjøre, vi er alt for dårlig på fisk vi også. Kjære nekter jo å spise "kjøpefisk", men gjør han noe for at vi skal få fisk... Nei. Så da blir det jaggu kjøpefisk til torskepanne i neste uke!

Godt minsten smakte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det lettvindt middag, kjære kjøper med seg litt junkfood etter jobb :sjenert: Tiden gikk rfa meg i dag og nå er jeg skikkelig sliten her jeg sitter og koser meg med litt te før jeg skal hente lita i barnehagen.

Tredje dagen på rad med tur, i dag baset jeg i marken her igjen og var helt gele da beina møtte fast grunn (asfalt) igjen og da jeg kom hjem ble det litt lett styrketrening også :) Sov ikke noe særlig i natt og har heller ikke sovet i dag, regner med tidlig kveld i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er trøst som et lite barns armer rundt halsen eller egne armer rundt en liten kropp :) Samtidig kan det gjøre vondt det også, for det fremkaller så mange følelser. Men distraksjon er det de små er best på. Det er tøft å måtte ta vare på et barn i perioder i livet der man ellers bare ville ha gitt seg over til sorgen, men i det lange løp tror jeg en har best av å måtte fokusere på en annen en seg selv. Sånn er det i alle fall for meg.

Godt at dere har fått svar på hva som skjedde med lillesøster. Det vanskeligste er å ikke vite.

Jeg vet ikke om jeg noengang har hatt tilgang til bloggen din, men hvis det er greit for deg, ville jeg gjerne hatt det :)

Har lagt deg til i bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den torskepannen står på menyen her imorgen også! :Nikke: Mannen her er like bastant mot kjøpefisk, men han gjlr henldigvks en innsats for å få tak i fersk! Fordeler med å bo så nær sjøen og masse folk med båt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den torskepannen står på menyen her imorgen også! :Nikke: Mannen her er like bastant mot kjøpefisk, men han gjlr henldigvks en innsats for å få tak i fersk! Fordeler med å bo så nær sjøen og masse folk med båt! ;)

Så bra :)

Vi bor nære sjøen vi også, så ressursene mangler man ikke.

------

Kvalm i dag, for lite søvn de to siste døgnene :(

Skal ta meg en lur når lita er levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den torskegryta såg utrolig god ut, den må noteres her også, og kanskje prøve en dag neste uke :) Trines matblogg er utrolig bra ja, godt at jeg ble påminna på den nå, for jeg glemmer den av i perioder ;)

Håper at du får sove godt og lenge nå på dagen i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 min!!! OMG.. skal si dere er standhaftige foreldre! 45 min på å få slippe til?? eller 45 minutts pussing on/off? Bra dere ikke ga dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 min!!! OMG.. skal si dere er standhaftige foreldre! 45 min på å få slippe til?? eller 45 minutts pussing on/off? Bra dere ikke ga dere da!

Underkjeven ble pusset med en gang, og fra da tok det 45 min til jeg har ferdig med å pusse i overkjeven.

Jeg gir meg ikke så lett på tannpuss, i dag var det kjæres sove lenge/hvile morgen så det var jeg som holdt på. Han kommer raskere til.. Lita prøver meg noe voldsomt for tiden og det er slitsomt. Har hatt fin helg, men er glad hun skal i bhg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter står det respekt av ja! Kjempeslitsomt med sånn testing og grensesetting, uansett hvor søte og sjarmerende de kan være... Takk og lov for barnehager! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt! :takke:

Skjønner godt at det er greit med mandag igjen. Jeg syntes det var veldig godt å gå på jobb i helga etter to uker med mye sykdom... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...