Zia Skrevet 25. mai 2011 #521 Del Skrevet 25. mai 2011 Så koselig med den klassiske lista fra pusilus Du bør ha copyright på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. mai 2011 #522 Del Skrevet 25. mai 2011 Innom og oppdaterer meg litt Blir stadig så imponert over all den gode maten du lager jeg... du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mai 2011 #523 Del Skrevet 26. mai 2011 Så koselig med pusilusliste igjen Bare en dag igjen til helg, heldig du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mai 2011 #524 Del Skrevet 26. mai 2011 I dag er det heeeeeeelgestart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #525 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Åååå, fine pusilus-lista. Veldig godt å sjå! Hehe, eg elskar te, men er eit vanedyr, dessverre Går i 3-4 ulike smakar Noko å anbefale, pusilus (eller andre)? Akkurat nå går det i * Peiskos (grønn løsvekt) * Pacific sun (hvit løsvekt) * Revitalising, kanel kardemomme og ingefær (urte, pose) Witthard * Herbal mint (urte, pose) Witthard Jeg har også en god svar løsvektste som jeg ikke husker navnet på Har fått den i gave og puttet den rett over i te-holderen Så koselig med den klassiske lista fra pusilus Du bør ha copyright på den Skal se hva jeg kan gjøre med den saken Innom og oppdaterer meg litt Blir stadig så imponert over all den gode maten du lager jeg... du er flink! Imponert over min matlaging Takk, takk. Så koselig med pusilusliste igjen Bare en dag igjen til helg, heldig du! Nå er det helg I dag er det heeeeeeelgestart! Endret 26. mai 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. mai 2011 #526 Del Skrevet 26. mai 2011 God helg søte du Håper den blir superbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 26. mai 2011 #527 Del Skrevet 26. mai 2011 God helg! Så mange spennende teer du drikker a! Kanskje jeg må oppgradere teboksen min Selv om det vel i praksis blir til at jeg fortsatt drikker lakrisrot-te, uavhengig av hva teboksen har å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 26. mai 2011 #528 Del Skrevet 26. mai 2011 Sweet Chili til Yogi er deilig, da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mai 2011 #529 Del Skrevet 26. mai 2011 Sweet Chili til Yogi er deilig, da . Kvar sin lyst... :gjeiper: Men derimot Jamaica og rooibosteen til Yogi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #530 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Lakrisrot-te, hvordan kunne jeg glemme den? Sweet chili evt, sweet chili/mango, har jeg drukket min mengde av (overdose). Litt små lei den Roibooste har jeg ikke helt fått taket på enda, de havner ofte bakerst på listen gitt. Endret 29. mai 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. mai 2011 #531 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Føler meg litt på amatørstadiet jeg, her jeg sitter og nyter en kopp Twinings Fire Røde Frukter! :skratte: Endret 29. mai 2011 av Nilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mai 2011 #532 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker ikke te, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. mai 2011 #533 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker ikke te, jeg. Går det an? Sjølv er eg ikkje så avansert som pusilus og dreia, då. Litt for vanedyr til å tørre å prøve meg på lakrisrot og chili(!!!)-te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #534 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Føler meg litt på amatørstadiet jeg, her jeg sitter og nyter en kopp Twinings Fire Røde Frukter! :skratte: Den er god den også Jeg liker ikke te, jeg. Jeg skjønner den, men jeg har ei venninne som faktisk ikke liker varme drikker i det hele tatt Det klarer jeg ikke å skjønne Går det an? Sjølv er eg ikkje så avansert som pusilus og dreia, då. Litt for vanedyr til å tørre å prøve meg på lakrisrot og chili(!!!)-te Det er aldri for sent imli, jeg tok ikke av selv før for en fire år siden Endret 29. mai 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. mai 2011 #535 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg skjønner den, men jeg har ei venninne som faktisk ikke liker varme drikker i det hele tatt Det klarer jeg ikke å skjønne Hmm, kjenner jeg deg på ordentlig tro Jeg liker nemlig heller ikke varme drikker - føles utrolig sært, men har alltid vært sånn Likte ikke varm kakao en gang som liten *føler seg rar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. mai 2011 #536 Del Skrevet 29. mai 2011 Vil gjerne følge deg! Jeg er også te-elsker Favoritten min er Frisk Sommar, men jeg aner ikke hva som er i den Den ble kjøpt i hui og hast i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #537 Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm, kjenner jeg deg på ordentlig tro Jeg liker nemlig heller ikke varme drikker - føles utrolig sært, men har alltid vært sånn Likte ikke varm kakao en gang som liten *føler seg rar* Kanskje det ja Nope vi gjør nok ikke det, det er nok flere av de som ikke liker varme drikker Du er ikke alene Vil gjerne følge deg! Jeg er også te-elsker Favoritten min er Frisk Sommar, men jeg aner ikke hva som er i den Den ble kjøpt i hui og hast i Sverige! Hei GUNS, koselig med nytt besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 30. mai 2011 #538 Del Skrevet 30. mai 2011 Ohoiii, her er det te-pary Slenger meg på! Jeg er også glad i te, men ikke så mye peiling på selve te-sorter, hehe! Har fått så mye te i gaver både til jul og bursdger, så drikker for harde livet jeg nå. Drikker mye grønn te jeg da. Ellers da, pusi? Hvordan har du det? Innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #539 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er bare å slenge seg med på te-partyet boobla Jeg både får mye og kjøper mye, det tyter ut sv skap og skuffer her Dagene de går da Hadde en flott helg og tankene var på helt andre plasser enn jobb og den lille som egentlig skulle ha kommet nå i begynnelsen av juni. Jeg kan ikke si at omgang med de høygravide på jobb kommer til å gjøre det så veldig lett denne uken, tårene kom nesten da jeg var for meg selv en liten stund etter lunch. Slik er det nå bare. Fikk en god klapp på skulderen av ei kollega rett før vi skulle gå, omtanke uten ord var det beste i dag kjente jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mai 2011 #540 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå