pusilus Skrevet 8. september 2014 Forfatter #5201 Del Skrevet 8. september 2014 Hverdagen in your face, det var ikke måte på heller. Glad for sol og mørke solbriller. Sitter i bilen og samler meg etter å ha levert kopi av lønnsslipper på NAV til permisjonssøknaden, nå blir det IKEA tur. Helt utslitt etter å ha levert i bhg og vært på NAV. Hvordan kommer resten av dagen til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2014 Forfatter #5202 Del Skrevet 8. september 2014 Håper du fikk sove til slutt, og at dagen i dag går greit. Og lykke til på Ikea - det kan jo være et interessant prosjekt i disse studiestart-dager. Huff, studiestart ja :-I Det har ikke jeg tenkt på.. Sovnet som en stein, og sov veldig tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. september 2014 #5203 Del Skrevet 8. september 2014 Legger igjen et spor her, pusilus - vil bare si at jeg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2014 Forfatter #5204 Del Skrevet 8. september 2014 Legger igjen et spor her, pusilus - vil bare si at jeg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5205 Del Skrevet 9. september 2014 Sovet dårlig i natt Veldig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 9. september 2014 #5206 Del Skrevet 9. september 2014 Sovet dårlig i natt Veldig dårlig. Kan du gjøre noe kjekt i dag? Se på en koselig serie / film i sofaen med te eller noe annet og pledd rundt deg? Og så døser du når du kan? Er forresten mannen din hjemme med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. september 2014 #5207 Del Skrevet 9. september 2014 Får du sove på dagtid når du ikke får sove på natta? Håper som Harlekin at du kan finne en hyggelig aktivitet (hobbyrommet ditt?), få tankene over på noe annet en stakket stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. september 2014 #5208 Del Skrevet 9. september 2014 Håper dagen din ikke blir så verst til tross for lite søvn. Enig med Harlekin og Joyce om å finne på noe avslappende og lystbetont. Masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5209 Del Skrevet 9. september 2014 Hadde en god samtale med ei venninne på morgenen etter hun hadde skysset ut resten av familien sin. Var en tur i byen og kjøpte noe smått til lita før jeg vendte nesen hjem . Akkurat kommet innomhus til kaoset, det ser ut som en tornado har sluppet løs Det er rett i hverdagen nå gitt, middagslaging og rydding. Hobbyrommet mitt er bomba også, der drev jeg med sortering av arveklær før lillesøster døde. Symaskinen står fremme også, hadde akkurat blitt ferdig med babyredet Garn/stoffkisten har lokket på seg og der ligger prosjektet mamma og jeg holdt på med for 4,5 uke siden. Lilla stoff med stjerner i alle farger, forblir ubrukt og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med den. Har så liten lagringsplass her i huset og etterhvert så mange klær etter lita som ikke skal brukes på senåret like vel. Det er så forbaska meningsløst og urettferdig at jeg ikke får sagt det. Vonde følelser fra rett etter isrosen dukker også opp nå, det var ventet at de skulle komme men jeg ble tatt litt på sengen fordi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2014 #5210 Del Skrevet 9. september 2014 Uff... Dette er jo alle de tingene med hverdagen du må lære å leve med nå... Må være fryktelig tøft å se alt det som ikke ble sånn som det var tenkt på grunn av noe helt meningsløst og så urettferdig. Snakk om å få hverdagen brutalt smelt i trynet. til deg i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5211 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Da tok jeg krise ryddingen litt bakfra, startet i vaskekjelleren, banet veien gjennom bod, kjellergang, bad, musikkrom og hobbyrommet. Etter det var det litt brannslukking på kjøkkenet og stuen. Har fjernet brystpumpedeler, ja jeg måtte frem med den da jeg hadde spreng etter vi kom fra sykehuset, men nå er det vasket og ryddet bort. Hva skal jeg gjøre med den da? Må snakke med venninnen min jeg har "kjøpt" den fra, hun har ikke fått penger enda. Kanskje jeg kan selge til andre jeg kjenner som er gravid. Vet rett og slett ikke om jeg orker å lagre på alt mulig nå. Så mange planer og håp i alt som ikke ble noe av. Endret 9. september 2014 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5212 Del Skrevet 9. september 2014 Sitter i gangen med skoene på klar til å hente lita, men kommer meg ikke av flekken. Så gjennomsliten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Er vel bare å ta seg i nakkeskinnet og få det unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2014 #5213 Del Skrevet 9. september 2014 Skulle ønske jeg kunne hente Lita for deg i dag... Og lage middag, og ta leggingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5214 Del Skrevet 9. september 2014 Det er så mye praktisk som må ordnes at jeg ikke vet hvor jeg skal snu meg, mange telefoner. Blæ. Kiromannen min gjorde underverker i dag forresten, det var fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5215 Del Skrevet 9. september 2014 Du er god du mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5216 Del Skrevet 9. september 2014 Det ble både henting og middag, lita lekte så fint og harmonisk alene i stuen når jeg lagde middag. Ikke noe trøbbel med middagsbordet, spiste fint og satt stille lenge. Tydelig fornøyd med å være hjemme igjen og fornøyd med å være i barnehagen med venner og ansatte også. Ny ped. leder, spennende å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. september 2014 #5217 Del Skrevet 9. september 2014 Så mange minner og spor etter alt som skulle bli. Eg skjønner så godt at det er vanskelig, samtidig som eg likevel ikkje klarer å forstå heilt kor ille det faktisk må vera. Men alt det praktiske - er det ting DU må gjera, eller kan du delegera? Om det er noko eg kan bidra med, må du berre gi lyd frå deg. Eg klarer ikkje ta bort sorga, men vil gjerne hjelpa med ting som kan ordnast av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2014 #5218 Del Skrevet 9. september 2014 Så bra at Lita er harmonisk nå som dere er hjemme igjen! Det letter vel en del at hun ikke er trassig og rampete hele tiden, tenker jeg. Lille fikk også ny pedleder, og det likte han ikke i det hele tatt. Var veldig knyttet til hun forrige, så det ble litt savn tror jeg! Men må har han tatt hun nye inn i varmen, heldigvis! Som Dreia sier, bruk folk rundt deg til å lette de praktiske tingene. Er sikker på at folk gjerne vil gjøre hva de kan, men det er kanskje vanskelig for mange å spørre... Skulle gjerne stilt opp jeg også, hadde det ikke vært så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5219 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke så lett å spørre, men mye jeg faktisk må gjøre selv. Kan liksom ikke be andre ringe sosionom med spm jeg har, ikke IVF klinikken eller forsikringsselskap heller. I utgangspunktet er det ikke mye, men nå er det fullt i hodet mitt. Bestille tur til dåp må gjøres også, men det skal kjære få gjøre og jeg må fikse gave Jeg er jo ubesluttsom i utgangspunktet og nå er jeg verre enn noen sinne. Helt i svime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2014 Forfatter #5220 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Dreia og mayami Skal gi en lyd om det er noe du kan gjøre Dreia Endret 9. september 2014 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå