Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

God klem til alle.

Pasjonsnsblomst, kloke ord, men vanskelig å tenke på den måten akkurat nå. Det blir vel med tiden.

Synne-Marie :hug:

Jeg har fremdeles noen på listen min som må få beskjed, det er vel bare å ta seg i nakkeskinnet og få det unnagjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lita har desverre hatt seg noen sene dupper i bilen de siste dagene, og er da en mare å legge igjen :sukk:

Hun har fine dager, ser hvor hun trives og fort knytter seg til mennesker rundt seg hun aldri før har møtt. Herlige lille vesenet vårt som passer på å sjarmere alle i senk med å være så tillitsfull :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille har begynt å duppe igjen han også, og det er heller ikke bra.. Brukte nesten 2 timer på å få han til å legge seg i kveld... Utrolig slitsomt, uakuelt å duppe igjen noen gang heretter!! Snuppelura høres fantastisk ut - sjarmtroll! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag løp hun rundt i sengen og hyyyylte :( det tok to timer med henne også i kveld. Prøvde alt jeg kunne å holde henne våken i bilen, men hun falt bare i dyp søvn i det jeg snudde meg for å se ut vinduet på min side :hakeslepp: Det var fra full aktivitet til brå slutt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sovner også i bil, bare han settes inn... Veldig dumt, men det vlir heldigvis ikke så lange turer (og dermed dupper) her. Men i dag skal det aktiviseres, for noe 2 timer med legging skal vi ikke ha i kveld!! Håper det går bedre hos dere også i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ikke fullt så lang tid men hun var en makk og hylte og grein.. Ikke soving i bil i dag, men hun var hinsides trøtt etter tidlig opp og mange inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få tilgang til bloggen din, Pusilus? :klemmer:

Det skal være ordnet nå.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ha en sånn vilje?!? Little miss "Jeg vil ha det på min måte men jeg vet ikke let hvordan den er" :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... trøsten er at jeg leste et sted at trassen er viktig for barna, for å bygge identitet osv. Så tell til 10 og tenk at barnet ditt utvikler seg til et eget individ ;) et fantastisk et- med egen vilje tenk!!!

*sukk* skal bli spennende å se hvordan de blir når de kommer utav trassen...*glede oss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer de ut av trassen igjen også??!! ;) Mellomtassen her er minst like ille som lille er om dagen, bare at han er 4 ganger eldre.. Storetass er rolig som en sommerdag, så det er bare å glede seg til de blir ti år! :fnise: Sterke personer blir det i alle fall av det, og ikke noen som lar seg pille på nesen! Og godt er det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaarg. Vi er på 'an igjen med trass. Hjelper det eller? Å vite at det kommer igjen? :fnise: Absolutt alt vi sier protesterer hun på, uansett. Men 1-0 til meg i kveld. Tisselaken skulle være PÅ sengen, ja. Bare synd at "kampen" gjorde at M våknet og jeg måtte bruke nye 30 minutter på å legge henne. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav opp leggingen i dag, eier ikke tålmodighet nå og føler meg som en dårlig mor. Kjære tok over og lita sovnet på to minutter, jeg fikk ikke henne til å legge seg ned en gang :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke en dårlig mor, kjære Pusilus, du er en god mor som merker når sorgen gjør at du ikke orker å være tålmodig og som tar ansvar for å sørge for at det ikke går utover Lita ved å overlate leggingen til pappaen. Det er en god ting ❤️

Og når det er sagt så pleier vi å avløse hverandre når leggingen tar tid selv om vi ikke har noen sorg å bearbeide, bare fordi det er forferdelig slitsomt og vi mister tålmodigheten. Det må være lov.

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten bestandig sånn på slike dager at jeg sliter ut lille (og meg selv) på å legge i timesvis, og så kommer kjære inn fra sidelinjen og får han til å sove med det samme... Utrolig frustrerende!! Håper hun sover godt og lenge nå da, snuppa di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det er forferdelig kjedelig med den trassingen og spesielt når det er leggetid. Her i huset har vi også delt på leggingen for i perioder er det kun mamma som hjelper, og andre perioder er det kun pappa. Litt frustrerende for den som "står i det" for deretter å bli avløst av en som får frøkna til å sovne på et blunk.

Leste litt om 2 års-trassen her om dagen og det stod at den kunne vare i 6-12 måneder... Hurra! :ironi: Og så er det en ny trassalder i 6-7 årsalderen og når man blir fjortis.. :sprettoy:

Og ellers veldig kloke ord fra Kommode! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist å høyra om lillesøster. :-( Kan ikkje forestilla meg kor grusomt det må vera å oppleva noko slikt. Du som var på ordinær ultralyd, og alt såg fint ut. Heilt uforståelig at noko sånt skal skje. Tenker på deg, og ønskjer deg alt det beste! Så må du, lita og mannen din ta godt vare på kvarandre. <3

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav opp leggingen i dag, eier ikke tålmodighet nå og føler meg som en dårlig mor. Kjære tok over og lita sovnet på to minutter, jeg fikk ikke henne til å legge seg ned en gang :-/

Du, dette skal du ikke føle på :) samme skjer her, stadig, pappa har nå tatt over leggingen. Jeg får det ikke til og det blir bare surr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en dårlig mor, kjære Pusilus, du er en god mor som merker når sorgen gjør at du ikke orker å være tålmodig og som tar ansvar for å sørge for at det ikke går utover Lita ved å overlate leggingen til pappaen. Det er en god ting ❤️

Og når det er sagt så pleier vi å avløse hverandre når leggingen tar tid selv om vi ikke har noen sorg å bearbeide, bare fordi det er forferdelig slitsomt og vi mister tålmodigheten. Det må være lov.

:klem:

:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...