AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #121 Skrevet 28. mai 2011 I usa så er premien på 1 million dollar. Det er rundt 6 millioner kroner. Synes den burde vært det her i Norge også. 500 000 er ikke akkurat mye, men 6 millioner er og da tror jeg underholdningverdien i dette programmet vil bli 6 millioner ganger bedre. Hvem vil vel ikke ha 6 millioner og noen er jo villig til å gjøre alt for det. 1
Gjest Consensio Skrevet 28. mai 2011 #122 Skrevet 28. mai 2011 I usa så er premien på 1 million dollar. Det er rundt 6 millioner kroner. Synes den burde vært det her i Norge også. 500 000 er ikke akkurat mye, men 6 millioner er og da tror jeg underholdningverdien i dette programmet vil bli 6 millioner ganger bedre. Hvem vil vel ikke ha 6 millioner og noen er jo villig til å gjøre alt for det. Ja, for du tror at Norske Talenter drar inn like mye penger som America Got Talent? Du tror ikke at de har noen flere seere, stemmere osv i USA? 2
Chiyo Skrevet 28. mai 2011 #123 Skrevet 28. mai 2011 I usa så er premien på 1 million dollar. Det er rundt 6 millioner kroner. Synes den burde vært det her i Norge også. 500 000 er ikke akkurat mye, men 6 millioner er og da tror jeg underholdningverdien i dette programmet vil bli 6 millioner ganger bedre. Hvem vil vel ikke ha 6 millioner og noen er jo villig til å gjøre alt for det. De koster penge med TV kjære deg. Tror du ikke de tjener litt mer på USA's befolkning på rundt 300 millioner mennesker enn de lusne 5 (gjette-tall) millioner mennesker som bor i Norge?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #124 Skrevet 28. mai 2011 Vel, det var jo mer en drøm da. Vet jo at det ikke er mulig. Men hadde jo vært så bra om det var mulig. Kanskje jeg skulle meldt meg på selv.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #125 Skrevet 28. mai 2011 Daniel var flink, men ikke den beste. Syns Bogdan var flink, t.o.m jeg som ikke eier gehør hørte at han var god Kings Wings crew var også gode!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #126 Skrevet 30. mai 2011 Tror Daniel ble hjulpet av at Adil sa han skulle vinne. Daniel var vel ikke blant de deltakerne som fikk mest TV-tid på forhånd, og han hadde sent startnummer (man kunne stemme under hele sendinga), men man så jo at Adil nesten svimte av. Kombinasjonen ung alder og høflig fremtreden er nok heller ikke dum. Nå synes jeg at flere andre deltakere var dårligere i finalen enn på audition/semifinale. Kingwings Crew spilte ut mye tidligere i rundene, virket ikke like spektakulært som før. Cheer-crewet var synkrone, men manglet de store høydepunktene. Tord hadde ikke utviklet seg så mye fra audition, Gro Marits stemme var dessverre ikke så fantastisk som man håpet på, og 3 generasjoner hadde strengt tatt ikke noe i en finale å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå