Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Bogdan vinner! :flagg: Heier også på King Wings Crew (?) :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe så bedrøvelig- lol :fnise:

Skrevet (endret)

Liker king wings crew, men håper vel egentlig at gro marit gjør det bra og vinner! Litt overrasketover at tre generasjoner kom til finalen, men de er jo sjamerende;)

Endret av Jay
Skrevet

Bogdan er flink! må nesten heie på han.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg skjønner faderikke hva 3 generasjoner gjør i finalen........................... :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Så på reprisen nå, og synes han piske-mannen burde gått videre jeg...

Han hiphip-dansegutten var jo utrolig søt da, men koreogrfi er han ikke så god på. Men men, han var jo søt!

Tre generasjoner ja... er det noen som har fått bekreftet at det var en russespøk eller? Jeg tror og HÅPER virkelig det, ellers er det noe galt et sted...

Seriøst? Stakars.. Syns ikke det er en morsom spøk isåfall når den går på andres bekostning..

Gjest NozMonster
Skrevet

Liker king wings crew, men håper vel egentlig at gro marit gjør det bra og vinner! Litt overrasketover at tre generasjoner kom til finalen, men de er jo sjamerende;)

jeg synes desverre opptreden til gro marit bare var hakke over tre generasjoner i dag jeg...

Skrevet

Han danse-gutten bør vinne syns jeg :) ikke han poping-locking duden,men han som Adil mente var den nye MJ.

Skrevet

Og det gjorde han også gitt..!

Skrevet

Jeg syntes ikke det var fortjent.. Nei, nå ble jeg sur. Minst 3 andre som var mye flinkere enn han.

Fysj!

Skrevet

Bogdan burde vunnet. :sukk:

Skrevet

Verdig vinner!

• Liker 2
Skrevet

Daniel :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde en utlending i norske talenter?

Skrevet

Han er da norsk borger - ergo norsk.

AnonymBruker
Skrevet

Er verken fan av dans eller han gutten som vant, men jeg så jo helt klart at han er talentfull. Bedre at en med fremtredende talent vinner, enn en av de som har kommet videre pga. sympati og sjarm...

Selv om jeg helst hadde sett at Bogdan vant.

Skrevet

Han er da norsk borger - ergo norsk.

Tja, han har bodd her siden september i fjor og snakker ikke norsk. Han er rumener, ikke nordmann. Dog talentfull det er han.

Skrevet

Man må jo være norsk borger for å være med på norske talenter i det hele tatt? :klo:

Uansett så jobber han og sliter mer i Norge enn mange nordmenn. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...