Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Herregud, å åpne østers er jo ikke noe norsk talent!!! Enkelte, altså... HVOR er underholdningen??

Endret av pantora
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forkjølet og brukket armen? Også synger, munnspill og piano. WOW!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye i dette programmet er det egentlig som er "timet og tilrettelagt"?

Man ser ofte noen som kommer på scenen som man lurer på hva gjør der egentlig, dårlig er de også, og så blir de stemt ut, for så å komme på en ny en som har mye til felles med dem i gjen. Sånn i dag var det noen var syk og som ble stemt ut, og så kom det en ny i gjen som også var syk og kom videre.

Er det ren tilfeldighet eller er gjort til?

Gjest Consensio
Skrevet

Noen som vet hva den låten heter, som ble spilt når han Mark David røk ut (speed stacking/han med koppene)?

Irriterer meg grønn, for jeg elsker den låta, men husker ikke hva artisten heter :kjefte:

Gjest Consensio
Skrevet

Hvor mye i dette programmet er det egentlig som er "timet og tilrettelagt"?

Man ser ofte noen som kommer på scenen som man lurer på hva gjør der egentlig, dårlig er de også, og så blir de stemt ut, for så å komme på en ny en som har mye til felles med dem i gjen. Sånn i dag var det noen var syk og som ble stemt ut, og så kom det en ny i gjen som også var syk og kom videre.

Er det ren tilfeldighet eller er gjort til?

Helt sikkert redigert i etterkant.

Tror ikke de har gått å spurt hvordan formen til alle er, eller sett alle showene de skal gjøre for så å finne ut hvilken rekkefølge de skal opptre i ;)

Skrevet

Flott avslutning i Bergen:)

Skrevet

Bare en ting til....... Sukk... De skuldrene og armene til Adil sukk....;)

• Liker 1
Skrevet

Ååå likte så godt hun siste. Hun med den grønne genseren. :klappe:

Skrevet

Syns det er så ille med foreldre som sender små unger på talentshow når de åpenbart ikke har det helt store talentet om man ser bort i fra sjarmen, jfr. Halleluja bestemor-sangen.

Uff ja, nå har jeg ikke sett noen halleluja-bestemor, men mange barn som foreldrene burde hatt litt mer gangsyn og skjønt at de burde spart ungene for å gå på trynet på landsdekkende TV...

Skrevet

Herregud for en fantastisk stemme på hun siste der. Jeg ble helt blown away. :rodmer:

Gjest Alfred
Skrevet

Herregud, å åpne østers er jo ikke noe norsk talent!!! Enkelte, altså... HVOR er underholdningen??

Er det ikke et norsk talent? Programmet heter jo ikke norske underholdningstalenter.

Skrevet

Er det ikke et norsk talent? Programmet heter jo ikke norske underholdningstalenter.

Ne-hei, vil ikke si det!

Skrevet

Uff ja, nå har jeg ikke sett noen halleluja-bestemor, men mange barn som foreldrene burde hatt litt mer gangsyn og skjønt at de burde spart ungene for å gå på trynet på landsdekkende TV...

Alle under f eks 12 år burde vært på en "pre-casting", slik at man fikk plukket ut de dårlige! Skremmende dårlig dømmekraft hos foreldre som kaster barna sine til "løvene"!

Hvs skal dommerne gjøre, liksom. De må jo knuse de små hjertene deres!

Her burde både TV2 og foreldrene være mye mer kritiske og skjerme de minste!

Skrevet

Alle under f eks 12 år burde vært på en "pre-casting", slik at man fikk plukket ut de dårlige! Skremmende dårlig dømmekraft hos foreldre som kaster barna sine til "løvene"!

Enig,det burde være aldersgrense og en test for å se om barnet faktisk er modent nok for slikt

Den siste deltager på fredag hadde flott stemme. Nydelig å høre på

Skrevet

Alle som opptrer foran dommerne har faktisk vært gjennom pre-casting...

Skrevet

Alle som opptrer foran dommerne har faktisk vært gjennom pre-casting...

Virkelig? Der lærte jeg noe nytt.Men en aldersgrense synes jeg fortsatt skulle vært påbudt.

Skrevet

"Idiotene" blir jo gjerne head-huntet.. Morsommere å se på da, vøtt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som reager på redigeringen av dette programmet? De viser jo mange ganger folk opptre i 5 sekunder, ikke det en gang. Og det på folk som også kommer videre til og med. Man rekker jo ikke en gang med å bli "kjent" med dem. Men å filme at de gråter, med kamera opp i ansiktet, ja det gjør dem.

Og se ansiktet til dommerene under en opptreden er jo litt greit, men jeg synes det blir for mye, spesielt programlederene. Jeg vil jo se opptreden.

TV2 er jo samme kanal som sendte 24 i Norge så de burde lært litt der med delt skjerm og slikt.

Og kunne dem ikke sendt det en halvtime før så man slapp nyheter, være og sporten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig.

Gjelder også de som er helt alminnelig flinke. Som Marie på 9 år som var med i dag, javisst har hun grei stemme, men ikke bedre enn halvparten av alle andre barn. Likevel sender altså foreldrene henne på dette, pluss en diger heiagjeng i salen som hisser opp dommerne for å sende henne videre. Stakkars jenta blir jo innbilt til å tro at hun har et større talent enn hun faktisk har. Det er ikke riktig å gjøre mot barn! Oppmuntre dem heller til å fortsette og utvikle seg på området hvis de vil, og så kan de evt. delta om det viser seg at de har et virkelig eksepsjonelt talent.

• Liker 3
Skrevet

Så langt har ikke trønderne gitt meg noe særlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...