Gjest nicola Skrevet 8. april 2011 #41 Skrevet 8. april 2011 Helt enig. Gjelder også de som er helt alminnelig flinke. Som Marie på 9 år som var med i dag, javisst har hun grei stemme, men ikke bedre enn halvparten av alle andre barn. Likevel sender altså foreldrene henne på dette, pluss en diger heiagjeng i salen som hisser opp dommerne for å sende henne videre. Stakkars jenta blir jo innbilt til å tro at hun har et større talent enn hun faktisk har. Det er ikke riktig å gjøre mot barn! Oppmuntre dem heller til å fortsette og utvikle seg på området hvis de vil, og så kan de evt. delta om det viser seg at de har et virkelig eksepsjonelt talent. Alle må gjennom pre-cast så de har allerede vært det før de kom dit. Så dommerene på precasten sin feil. Noen ganger er det to precaster også før tv-audition.
Gjest nicola Skrevet 8. april 2011 #42 Skrevet 8. april 2011 (endret) Stakkars jenta på 9 år som overhode ikke hadde noe talent, men som synger som de fleste andre barn på hennes alder. Synes det blir helt feil å sende henne vidre. Skjønner at det er vanskelig for dommerene når det er heiagjeng og foreldre som står å forventer all verden i tillegg til at den stakkars jenta også TROR hun har et enormt talent :/ Endret 8. april 2011 av nicola 1
Gjest nicola Skrevet 8. april 2011 #43 Skrevet 8. april 2011 Herregud, jenta med prompelyder. Stakkars! Ser jo moren står der også! Hva er det egentlig foreldre tenker på? Idioter altså! 1
smalls Skrevet 8. april 2011 #44 Skrevet 8. april 2011 Stakkars jenta på 9 år som overhode ikke hadde noe talent, men som synger som de fleste andre barn på hennes alder. Synes det blir helt feil å sende henne vidre. Skjønner at det er vanskelig for dommerene når det er heiagjeng og foreldre som står å forventer all verden i tillegg til at den stakkars jenta også TROR hun har et enormt talent :/ Enig. Hun kunne IKKE synge! Ble for dumt å sende henne videre uansett. Men jeg skjønner selvsagt det er vanskelig å si nei til en liten 9 åring men allikavel.
Pjusk Skrevet 8. april 2011 #45 Skrevet 8. april 2011 Kan godt skjønne det er vanskelig å si nei til en liten 9-åring, men dommerene bør være forberedt på at de må si nei. Hvis de ikke klarer å si nei burde de takket nei til dommer-jobben (nå ble det mye "nei" her ). Også hun med prompelydene ja, hvordan kan moren la henne gjøre det? Stakkars. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #46 Skrevet 8. april 2011 Stakkars jenta på 9 år som overhode ikke hadde noe talent, men som synger som de fleste andre barn på hennes alder. Synes det blir helt feil å sende henne vidre. Skjønner at det er vanskelig for dommerene når det er heiagjeng og foreldre som står å forventer all verden i tillegg til at den stakkars jenta også TROR hun har et enormt talent :/ Det blir feil å si at hun overhodet ikke har noe talent, hun er tross alt 9 år. Jeg er for øvrig enig i at hun ikke burde gått videre. Herregud, jenta med prompelyder. Stakkars! Ser jo moren står der også! Hva er det egentlig foreldre tenker på? Idioter altså! Jeg ville tro at hun deltok "for skøy", men da jeg så at moren hennes også var der, ble jeg mildt sagt overrasket... Kanskje moren ikke er helt "100 %"...
Trillrund Skrevet 9. april 2011 #48 Skrevet 9. april 2011 Har gruet meg hele uken til jenta med prompelydene. Så jo såvidt noen sekunder etter forrige program. Og det var verre enn forventet!!!!!!!! Noen burde gripe inn og skjerme barna mot seg selv og foreldrene... Og det blir helt tåpelig å sende den 9 årige sangeren videre når det har vært så mange virkelig gode sangere... Det er nesten utpressing av dommerne! Her burde noen også gripe inn!!!
Lillemeg25 Skrevet 9. april 2011 #49 Skrevet 9. april 2011 Hvis man ikke klarer å si nei til en 9 åring, så burde man kanskje ikke være dommer? Jeg synes det blir teit å sende de videre bare for å være snill liksom. Det er en konkurranse og hun var ikke flink til å synge. 1
karolinn Skrevet 15. april 2011 #51 Skrevet 15. april 2011 WoW! Kari hadde mye stemme for å være så yndig og liten
Timseh Skrevet 15. april 2011 #52 Skrevet 15. april 2011 Synes Kari var kjempepen jeg, også bare tolv år
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #53 Skrevet 15. april 2011 WoW! Kari hadde mye stemme for å være så yndig og liten Mye stemme ja, og treffer tonene fantastisk bra. Men hun trenger kanskje en som kan lære henne å synge.
MissStiles Skrevet 15. april 2011 #54 Skrevet 15. april 2011 (endret) Endelig begynner utvelgelsen av semifinalistene Endret 15. april 2011 av MissStiles
Sol79 Skrevet 15. april 2011 #55 Skrevet 15. april 2011 De to fjompene som står backstage burde vært skutt. Jeg vrir meg i krampe hver gang de åpner munnen sin eller de kommer på skjemen med tidenes teiteste ansiktsutrykk. Jeg syntes Solveig Kloppen og Ingrid Gjessing var krampe da de hadde samme rolle i Idol, men de to nissene her tar virkelig kaka. 1
Linnea Adriana Skrevet 16. april 2011 #56 Skrevet 16. april 2011 De to fjompene som står backstage burde vært skutt. Jeg vrir meg i krampe hver gang de åpner munnen sin eller de kommer på skjemen med tidenes teiteste ansiktsutrykk. Jeg syntes Solveig Kloppen og Ingrid Gjessing var krampe da de hadde samme rolle i Idol, men de to nissene her tar virkelig kaka. Enig bortsett fra at jeg likte Solveig og syntes ikke de var krampe. Men er helt enig i at de som er der nå er krampe, en krymper seg nesten i stolen det er så fælt!
Tingo Skrevet 17. april 2011 #57 Skrevet 17. april 2011 Hva er poenget med å rette kamera mot dommerne halvparten av tiden, særlig når det er virkelig gode innslag? Så utrolig elendig redigering. Vi får jo deres reaksjoner etterpå, la oss heller få se hva de ser! 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #59 Skrevet 29. april 2011 Huff synes flere synger litt falskt jeg.
Gjest Canis lupus Skrevet 29. april 2011 #60 Skrevet 29. april 2011 (endret) Heier på Piano-mannen jeg!! Får frysninger over hele ryggen hver gang han spiller, det er så vakkert å høre på! Syntes han har det største talentet!! Endret 29. april 2011 av Canis lupus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå