Gjest Pzzt Skrevet 27. mai 2011 #101 Skrevet 27. mai 2011 Jeg håper uansett virkelig at noen har sett Bogdan sitt talent og kontakter han. Og at han får oppfylt drømmen sin. Et slikt talent bør ikke gå til spille, Norsk eller ikke. Bøyer meg i støvet for den fyren. 1
Gjest Consensio Skrevet 27. mai 2011 #102 Skrevet 27. mai 2011 Tragisk..... Nå gir jeg opp Norske Talenter og holder meg til Talang eller britiske versjonen.... En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer? Jaja, heller han enn disse 3 generasjonene som jeg ikke fatter hvorfor kom til semifinalen engang... Skulle ikke forundre meg om stemmene har blitt fikset her altså...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #104 Skrevet 27. mai 2011 Nei, nå ble jeg skuffa, dette var ikke verdig vinner... og da mener jeg at det var flinkere enn ham. Feks King Wings Crew, og Bogdan.
Gjest Nanette Skrevet 27. mai 2011 #105 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Bogdan var dyktig. Jeg stemte på han. Endret 27. mai 2011 av Nanette
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2011 #107 Skrevet 27. mai 2011 Tragisk..... Nå gir jeg opp Norske Talenter og holder meg til Talang eller britiske versjonen.... En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer? Jaja, heller han enn disse 3 generasjonene som jeg ikke fatter hvorfor kom til semifinalen engang... Skulle ikke forundre meg om stemmene har blitt fikset her altså... mimer??
Envy Skrevet 27. mai 2011 #108 Skrevet 27. mai 2011 Hva skjedde med at Daniel vant? Seriøst? Har ikke fått sett kveldens program, og dermed ikke stemt, men ble megaskuffet da jeg nå fant ut hvem som vant. Trodde virkelig det norske folk ville være tilstedeværende nok til å stemme frem Bogdan eller King Wings Crew, de virkelige talentene i denne konkurransen. Jeg for min del skjønte ikke hvorfor Daniel kom forbi audition en gang, han er jo gørrkjedelig!
Gjest Thefainter Skrevet 27. mai 2011 #109 Skrevet 27. mai 2011 En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer? Han deltok som danser, ikke sanger.
KaDust Skrevet 27. mai 2011 #110 Skrevet 27. mai 2011 Han deltok som danser, ikke sanger. Når hun ikke skjønte det engang, så sier vel det sitt om Daniel sin fremtreden? 1
Envy Skrevet 27. mai 2011 #111 Skrevet 27. mai 2011 Når hun ikke skjønte det engang, så sier vel det sitt om Daniel sin fremtreden?
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2011 #112 Skrevet 27. mai 2011 Han deltok som danser, ikke sanger. reagerte på det samme sjæl! tror hun blander daniel og brage!
Gjest Consensio Skrevet 27. mai 2011 #113 Skrevet 27. mai 2011 Han deltok som danser, ikke sanger. Ja nettopp, så hvorfor mimer han etter musikken? En danser skal ikke mime etter musikken, danseren skal danse! Og nei, jeg blander ikke han med andre.
Gjest Consensio Skrevet 27. mai 2011 #114 Skrevet 27. mai 2011 mimer?? Ja jeg vet ikke om du så det, men han mimet etter musikken. Enten så synger man, eller så holder man munnen lukket og danser. Ikke mimer.
Envy Skrevet 27. mai 2011 #115 Skrevet 27. mai 2011 Ja jeg vet ikke om du så det, men han mimet etter musikken. Enten så synger man, eller så holder man munnen lukket og danser. Ikke mimer. Har lagt merke til det jeg også. Ser bare rart ut!
Gjest Nanette Skrevet 27. mai 2011 #116 Skrevet 27. mai 2011 Ja jeg vet ikke om du så det, men han mimet etter musikken. Enten så synger man, eller så holder man munnen lukket og danser. Ikke mimer. Bra noen har skjønt det! Verste jeg ser, er "dansere" som mimer når de danser. Det ødelegger 50% av forestillingen. En danser skal danse og holde munnen lukket eller bare smile. La merke til at cheerleaderjentene også mimet. Ser bare teit ut. 1
Gjest Gaby Skrevet 28. mai 2011 #117 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde Bogdan på 1. plass, men egentlig ingen på 2. plass. Jeg syns Daniel hadde en bedre koreografi forrige gang, men det er jo ingen tvil om at gutten kan danse! Det som ødelegger litt for ham, er for det første denne idiotiske mimingen! For det andre var kameraføringen under finalen helt håpløs. Nummeret hans er ment å skulle ses forfra, ikke rundt og rundt eller gjennom dansejentene i bakgrunnen. ...og 3 generasjoner i finalen?! 2
MarianneE Skrevet 28. mai 2011 #118 Skrevet 28. mai 2011 Nei, nå ble jeg skuffa, dette var ikke verdig vinner... og da mener jeg at det var flinkere enn ham. Feks King Wings Crew, og Bogdan.
frøken gurine:) Skrevet 28. mai 2011 #119 Skrevet 28. mai 2011 syntes Daniel var en fortjent vinner.. han danser sinnsykt bra.. men jeg syntes det var utrolig mange flinke med i år, og mange som hadde fortjent å vinne..
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #120 Skrevet 28. mai 2011 Daniel fortjente absolutt å vinne! Jeg ble så glad på hans vegne i går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå