Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper uansett virkelig at noen har sett Bogdan sitt talent og kontakter han. Og at han får oppfylt drømmen sin. Et slikt talent bør ikke gå til spille, Norsk eller ikke.

Bøyer meg i støvet for den fyren. :blomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Tragisk..... Nå gir jeg opp Norske Talenter og holder meg til Talang eller britiske versjonen....

En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer? Jaja, heller han enn disse 3 generasjonene som jeg ikke fatter hvorfor kom til semifinalen engang...

Skulle ikke forundre meg om stemmene har blitt fikset her altså...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå ble jeg skuffa, dette var ikke verdig vinner... og da mener jeg at det var flinkere enn ham. Feks King Wings Crew, og Bogdan.

Gjest Nanette
Skrevet (endret)

Bogdan var dyktig. Jeg stemte på han.

Endret av Nanette
Skrevet

Jeg og stemte på Bogdan.

Gjest NozMonster
Skrevet

Tragisk..... Nå gir jeg opp Norske Talenter og holder meg til Talang eller britiske versjonen....

En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer? Jaja, heller han enn disse 3 generasjonene som jeg ikke fatter hvorfor kom til semifinalen engang...

Skulle ikke forundre meg om stemmene har blitt fikset her altså...

mimer?? :klo:

Skrevet

Hva skjedde med at Daniel vant? Seriøst? Har ikke fått sett kveldens program, og dermed ikke stemt, men ble megaskuffet da jeg nå fant ut hvem som vant.

Trodde virkelig det norske folk ville være tilstedeværende nok til å stemme frem Bogdan eller King Wings Crew, de virkelige talentene i denne konkurransen. Jeg for min del skjønte ikke hvorfor Daniel kom forbi audition en gang, han er jo gørrkjedelig!

Gjest Thefainter
Skrevet

En vinner som joda, hadde rytme i kroppen, men som mimer?

Han deltok som danser, ikke sanger.

Skrevet

Når hun ikke skjønte det engang, så sier vel det sitt om Daniel sin fremtreden? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når hun ikke skjønte det engang, så sier vel det sitt om Daniel sin fremtreden? :fnise:

:jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet

reagerte på det samme sjæl!

tror hun blander daniel og brage! :goodbye:

Gjest Consensio
Skrevet

Ja nettopp, så hvorfor mimer han etter musikken?

En danser skal ikke mime etter musikken, danseren skal danse!

Og nei, jeg blander ikke han med andre.

Gjest Consensio
Skrevet

mimer?? :klo:

Ja jeg vet ikke om du så det, men han mimet etter musikken.

Enten så synger man, eller så holder man munnen lukket og danser. Ikke mimer.

Skrevet

Har lagt merke til det jeg også. Ser bare rart ut!

Gjest Nanette
Skrevet

Bra noen har skjønt det! Verste jeg ser, er "dansere" som mimer når de danser. Det ødelegger 50% av forestillingen. En danser skal danse og holde munnen lukket eller bare smile. La merke til at cheerleaderjentene også mimet. Ser bare teit ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde Bogdan på 1. plass, men egentlig ingen på 2. plass.

Jeg syns Daniel hadde en bedre koreografi forrige gang, men det er jo ingen tvil om at gutten kan danse! Det som ødelegger litt for ham, er for det første denne idiotiske mimingen! For det andre var kameraføringen under finalen helt håpløs. Nummeret hans er ment å skulle ses forfra, ikke rundt og rundt eller gjennom dansejentene i bakgrunnen.

...og 3 generasjoner i finalen?! :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Nei, nå ble jeg skuffa, dette var ikke verdig vinner... og da mener jeg at det var flinkere enn ham. Feks King Wings Crew, og Bogdan.

:enig:

Skrevet

syntes Daniel var en fortjent vinner.. han danser sinnsykt bra.. men jeg syntes det var utrolig mange flinke med i år, og mange som hadde fortjent å vinne..

AnonymBruker
Skrevet

Daniel fortjente absolutt å vinne!

Jeg ble så glad på hans vegne i går :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...