Gå til innhold

Norske talenter i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klokken 20 i dag begynner norske talenter.

Noen som skal se?

Tror du det blir noe bra i år da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sett idag. Får se på reprisen.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg skal se, og jeg håper det blir bra :)

Skrevet

Utrooolig gøy å se på! Sinnsykt flink og skjønn han første lille gutten som dansa! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så ille med foreldre som sender små unger på talentshow når de åpenbart ikke har det helt store talentet om man ser bort i fra sjarmen, jfr. Halleluja bestemor-sangen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Audition i Bergen ikveld :popcorn:

Skrevet

Den siste gutten (Tord?) på 10 år var vanvittig flink, jeg begynte å grine. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tord var helt rå! Fy søren. Fikk tårer i øynene. Min fremtidige sønn skal begynne å danse sånn :Hehe:

Skrevet

Tord var fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske at mora til til han mannlige programlederene kunne lære seg å ta ut pizzaen selv.

Da hadde vi sluppet pausen :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tord var fantastisk!

Han var kjempeflink!! Jeg satt og klappet!!

Skrevet

Jeg skulle ønske at mora til til han mannlige programlederene kunne lære seg å ta ut pizzaen selv.

Da hadde vi sluppet pausen :gjeiper:

Nåh HALLO, hun tok den jo ut selv men ville jo ikke gå bra tv-en mens det var på! Måtte vente til pausen!

AnonymBruker
Skrevet

Nåh HALLO, hun tok den jo ut selv men ville jo ikke gå bra tv-en mens det var på! Måtte vente til pausen!

Vel, da hørte jeg feil da :sjenert:

Forby pizza da, men ikke før fra og med søndag av da :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Vel, da hørte jeg feil da :sjenert:

Forby pizza da, men ikke før fra og med søndag av da :gjeiper:

Good boy...

Skrevet

Er det noen som kan se dette klippet og fortelle meg hvilken sang som spilles i bakgrunnen når dommerne snakker med Tord?

Jeg hører bare at de sier fire og desire, resten klarer jeg ikke å oppfatte. :lete:

Skrevet

Er det noen som kan se dette klippet og fortelle meg hvilken sang som spilles i bakgrunnen når dommerne snakker med Tord?

Jeg hører bare at de sier fire og desire, resten klarer jeg ikke å oppfatte. :lete:

Fire with fire av Scissor Sisters

Gjest Naenia
Skrevet (endret)

Kan det være

Ja, da fikk du navn og video :P

Endret av Naenia
Skrevet

Fire with fire av Scissor Sisters

Kan det være

Ja, da fikk du navn og video :P

Tusen hjertelig takk til dere begge! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Åhh nå har jeg sett reprisen, jøss Tord da, å klare noe så bra etter bare 7 mnd. trening og være så ung! Tenk så utrolig fantastisk han kommer til å bli hvis han fortsetter med det :popcorn:

Sjelden jeg blir imponert, men satt bare å gapa nå :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...