Skytte Skrevet 5. mars 2012 #2781 Del Skrevet 5. mars 2012 Heia du:) Nå har j endelig fått lest meg litt opp i bøkene deres:) Tydeligvis har det gjort meg veldig sulten for nå ser jeg tydelig for meg et herlig koldtbord, hehe:) Men det er genial mat! Skal ha det vi også i dåpen! Sukk.. Skulle ønske det fantes babysvømming her... Håper trenden med litt senere morgener fortsetter, og gode netter<3 Uten nok søvn og en god dusj i ny og ne stopper jeg i allefall... Klem<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #2782 Del Skrevet 7. mars 2012 Heia du:) Nå har j endelig fått lest meg litt opp i bøkene deres:) Tydeligvis har det gjort meg veldig sulten for nå ser jeg tydelig for meg et herlig koldtbord, hehe:) Men det er genial mat! Skal ha det vi også i dåpen! Sukk.. Skulle ønske det fantes babysvømming her... Håper trenden med litt senere morgener fortsetter, og gode netter<3 Uten nok søvn og en god dusj i ny og ne stopper jeg i allefall... Klem<3 Hehe, godt med koldtbord! __ I dag stod han opp halv syv! Fire morgener på rad hvor han har stått opp mellom halv seks og kvart på syv, så jeg begynner sånn smått å tørre å håpe på at de grytidlige morgenene er over for denne gang. Så får jeg bare nyte det mens det varer! Så..Det er utrolig hva energi gjør med humøret. Har ikke hatt disse mørke og triste tankene de siste par dagene hvor jeg har følt meg så mye bedre med tanke på søvnen. Alt er jo så klart ikke fryd og gammen, men jeg koser meg mye mer nå når ting er litt lettere. Han blir bare lettere og lettere til å få til å le, så det er jo gøy! De sier jo man skal nyte alderen og alt det der, men må innrømme at jeg gleder meg til han blir smårolling. Tror det blir kjempeartig! I dag har jeg vært på joggetur, hvor jeg brukte han som vekt da jeg gjorde styrketrening etterpå. Nå er han i seng, og jeg har stekt meg grove pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 7. mars 2012 #2783 Del Skrevet 7. mars 2012 Så godt å lese at det har blitt bedre med disse altfor tidlige morgenene! Flinke lille O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. mars 2012 #2784 Del Skrevet 7. mars 2012 Så bra at ting har blitt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #2785 Del Skrevet 8. mars 2012 Så godt å lese at det har blitt bedre med disse altfor tidlige morgenene! Flinke lille O Så bra at ting har blitt bedre! Ja de sier jo at det begynner å bli et mønster etter tre-fire netter, men..Klokken fem stod han opp i dag.. Og ikke nok med det, han har fortsatt ikke vært villig til å legge seg igjen!! Jeg som var så glad for å få sove litt lenger.. I dag er det kvinnedagen jenter! Mon tro om jeg skal få kjæresten til å stå opp og ta ungen, slik at jeg kan sove litt Bare at det er ikke vits, for han må ha mat før han skal legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 8. mars 2012 #2786 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei Teri! Nå er jeg tilbake fra et par måneders dvale, og har lest gjennom de 15 sidene jeg manglet Skjønner godt du blir fryktelig sliten av søvnmangel. Jeg takler søvnmangel dårlig. Og da blir dagene fryktelig slitsomme. Nå skal jeg stikke innom deg og alle andre her litt oftere altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #2787 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei Teri! Nå er jeg tilbake fra et par måneders dvale, og har lest gjennom de 15 sidene jeg manglet Skjønner godt du blir fryktelig sliten av søvnmangel. Jeg takler søvnmangel dårlig. Og da blir dagene fryktelig slitsomme. Nå skal jeg stikke innom deg og alle andre her litt oftere altså. Hei du! Så koselig å se deg her igjen. Gleder meg til å lese oppdatering i dagboken din! Dersom det er noen da.. Ja det er helt forferdelig med søvnmangel. Man blir en helt annen person. Jeg blir en person jeg ikke liker. Får dårlig samvittighet for sønnen min, som har en mor som tidvis direkte har misstrivdes. Men etter å ha fått noen dager hvor jeg var mer uthvilt, så vet jeg nå at det er ikke depresjon, det er rett og slett søvnmangel som gjorde det. Da blir ting litt lettere i alle fall! __ Sitter og spiser middag snart, og etter det skal jeg til venninne! Tar med meg O sin nattdrakt, slik at jeg bare løfter han fra stolen og over i senga si når vi kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 9. mars 2012 #2788 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei hei Lenge siden, håper alt er bra med deg og lille O? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 9. mars 2012 #2789 Del Skrevet 9. mars 2012 Håper, håper, håper at han ikke begynner med de grytidlige morgenene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #2790 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei hei Lenge siden, håper alt er bra med deg og lille O? Hei benni! Så trivelig å se deg igjen! Joda det går bare bra med meg. Går litt opp og ned så klart, men det har det i grunn gjort helt siden jeg var 10 år gammel, så.. O går det bare bra med. Han vokser og trives. Alle som møter han sier at han er en skikkelig gladgutt, og han smiler hele tiden. Prater masse gjør han også! Så utviklingen går i høygir! Håper, håper, håper at han ikke begynner med de grytidlige morgenene igjen Får se hvordan neste natt blir. I dag våknet han halv seks, også lå han og plundret til klokken seks, også stod vi opp. Fortsatt tidlig, men helt overkommelig. Det ideelle er syvtiden, så vi får se da. __ I dag er det nøyaktig ett år siden jeg stod med positiv test i handa. Og dermed også ettårsdagen til denne dagboken. Jeg var nok ganske glad for det, selv om det ikke var planlagt, men som jeg skrev i åpningsinnlegget, så var det ikke bra på hjemmebane. Det ble ikke tatt godt i mot for å si det sånn, og vi sov ikke på samme soverom den dagen. Men mye har skjedd siden da, og vi har det etter forholdene bra. Nå begynner jeg å få en del oversikt i forhold til dåpen. Finklær er klar til alle tre, jeg har bestemt meg for kake (har også prøvebakt den i dag, den ble god), bestilt dåpskaken, bestilt frisørtime til i morgen, rundstykkene ligger i fryseren og vi har en liste på kvem som skal lage hva. Jaaa også har vi en viss ide om hvordan pyntingen skal være. Tipper jeg er litt småstresset om en uke. Men nå gleeeder jeg meg til dagen. Tror det blir en flott dag. Nå blir det middag på a mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #2791 Del Skrevet 10. mars 2012 Herlige dagen! Stod opp halv seks, noe som er helt greit. Så har jeg vært hos frisøren! Både klipt og stripet håret. For første gang på tre (!!!) år har jeg gått fra frisøren fornøyd!! Så endelig har jeg funnet frisøren jeg kommer til å fortsette å bruke. Ikke minst er det myye billigere! Jeg bor jo litt avsides fra byen, så frisørsalongen her jeg bor er mye billigere enn i byen. Nå ligger ungen og sover, så da slapper jeg av fram til han våkner. Og i kveld blir det taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #2792 Del Skrevet 10. mars 2012 Forresten så har jeg handlet inn litt nye leker til O i dag. Lekebutikken er jeg bor skal dessverre legges ned, så det er opphørssalg. Så mye som O gnager på alt, så har jeg nå kjøpt inn biteringer til han. Tror nok det er tenner som irriterer han. Men det kan jo likevell være lenge til førset tanna dukker opp. Også veie jeg han i dag. 7,6 kg! Har ikke målt han, men regner med han er ca. 68 cm lang, med tanke på at han var 66 for tre uker siden. Lange gode gutten min! Han begynner å få litt søte babyvalker nå, og det er så søtt Ikke så mye da, men nok til at det kommer en og annen valk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. mars 2012 #2793 Del Skrevet 10. mars 2012 Så herlig å kunne gå fornøyd fra frisøren er dessverre ikke alltid man gjør det, så da er det godt når man finner noen man er fornøyd med Babyvalker er søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 10. mars 2012 #2794 Del Skrevet 10. mars 2012 Herlige dagen! Stod opp halv seks, noe som er helt greit. Så har jeg vært hos frisøren! Både klipt og stripet håret. For første gang på tre (!!!) år har jeg gått fra frisøren fornøyd!! Så endelig har jeg funnet frisøren jeg kommer til å fortsette å bruke. Ikke minst er det myye billigere! Jeg bor jo litt avsides fra byen, så frisørsalongen her jeg bor er mye billigere enn i byen. Nå ligger ungen og sover, så da slapper jeg av fram til han våkner. Og i kveld blir det taco! Min lille bolle ser ut som et trekkspill han, haha søte valkene Han ser ikke så veldig bomsete ut, utad - men valker, dobbelthake og bollekinn er godt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. mars 2012 #2795 Del Skrevet 10. mars 2012 Så deilig med frisørtime Gleder meg til jeg får kommet meg til frisør også. Håret mitt er helt krise nå. Jeg har kjøpt en leke til O som heter Skwish og han elsker den! Har visst vunnet masse priser og slik. Deilig med opphørsalg da Valker er bare søtt Babyer skal ha litt valker og min har plenty Syns han er akkurat passe jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. mars 2012 #2796 Del Skrevet 10. mars 2012 Høres ut som en herlig dag - det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #2797 Del Skrevet 11. mars 2012 Så herlig å kunne gå fornøyd fra frisøren er dessverre ikke alltid man gjør det, så da er det godt når man finner noen man er fornøyd med Babyvalker er søtt Jaa det var godt! Hihi, ja det er det. Babyer skal jo være litt gode og runde! Min lille bolle ser ut som et trekkspill han, haha søte valkene Han ser ikke så veldig bomsete ut, utad - men valker, dobbelthake og bollekinn er godt på plass Hihi, han er nok kjempesøt med valkene sine Så deilig med frisørtime Gleder meg til jeg får kommet meg til frisør også. Håret mitt er helt krise nå. Jeg har kjøpt en leke til O som heter Skwish og han elsker den! Har visst vunnet masse priser og slik. Deilig med opphørsalg da Valker er bare søtt Babyer skal ha litt valker og min har plenty Syns han er akkurat passe jeg da. Den har jeg sett på åpen barnehage! Kanskje jeg også skal kjøpe den da! O prøver veldig hardt å få til dette med biteringer, men han sliter med å holde dem i riktig vinkel, slik at han ikke får tygd skikkelig, så da blir han frustrert. Høres ut som en herlig dag - det fortjener du __ Det var en flott dag, og jeg VAR fornøyd. Men så klarte kjæresten å lire ut av seg at han syntes jeg ble fin, men han likte meg bedre med langt hår.. Så da er jeg ikke helt fornøyd lenger liekvell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. mars 2012 #2798 Del Skrevet 11. mars 2012 Her har vi samme problem. Han får ikke helt til å styre lekene inn i munnen og holde den ordentlig, men med Skwish får han godt tak og klarer å få den inn i munnen. Veldig fornøyd med den Gutter liker nesten alltid langt hår best virker det som. Men så tenker jeg at om du selv føler deg bra i den nye frisyren så blir du automatisk penere med den frisyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #2799 Del Skrevet 11. mars 2012 Joda, Men tror jeg velger en ny frisyre neste gang. Håret er ikke direkte kort. Det er som en slags bob, bare at det ikke er kortere bake, og at håret er gradert. Neste gang stusser og graderer jeg bare. For jeg vil at han skal synes jeg er finest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2012 #2800 Del Skrevet 11. mars 2012 Du ble jo kjempefin på håret! Synes det kledde deg veldig godt, jeg. Og den gutten deres blir bare finere og finere. Skikkelig deiligkosegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå