Sushi Skrevet 26. mars 2011 #181 Del Skrevet 26. mars 2011 Fint å lese om hunden din, Teriyaki Jeg er så glad i hunder, og har kjempelyst på en engang... Men da må vi bo litt mer landlig til, tenker jeg. Ellers er jeg veldig kattemenneske da, så jeg har pus (verdens fineste ). Rart å tenke på alle tvillingene som "faller av" under svangerskapene. Men jeg er jammen glad jeg ikke er gravid med tvillinger - det kan ikke være noe særlig på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. mars 2011 #182 Del Skrevet 26. mars 2011 WHAT? Å herregud så kult! Gikk inn på mine innlegg også sto det: Lille spire i magen min =) Da skjønte jeg ingenting, men gud så glad jeg er på dine vegne! :D Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. mars 2011 #183 Del Skrevet 26. mars 2011 Ooooioioioi!!!! Skjønte ingen ting jeg nå Så bra at lille frøbel er sta og vil klamre seg fast!!! Nå må du bare kose deg og la ukene gå. Krysser alt for at du har har hatt din dose uflaks nå! Blir spennende å følge med! Jeg blir visst hengende i graviddagbøkene.. Har bedt om å bli flyttet men intet har skjedd så.. Men nuh skal j på flyplassen og hente mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #184 Del Skrevet 26. mars 2011 Snikleser litt her, jeg, og måtte bare kommentere når jeg så at lille spire var okei allikevel. Det er så utrolig fint at det finnes solskinnshistorier der ute også. (Jeg også hadde en stor blødning rundt uke 5 og jeg regner med at det var en tvilling som falt fra, siden jeg fikk satt inn to befruktede egg.) Heihei!! Koselig med sniklesere som titter fram! Ja det er utrolig deilig at det ikke var SA på gang likevel. Det gjør jo også at jeg tenker frøet er en liten fighter, så kanskje roer det meg ned i forhold til å miste i det hele og det store? Frykten er jo så klart der, men tror det kommer til å gå fint jeg! sønnen til "stefaren" min sin kone var gravid med tvillinger. Da hun hadde spontanabort trodde alle at begge var falt fra, så gleden var nok stor for dem da det viste seg at den ene jenta hadde klamret seg fast! Fint å lese om hunden din, Teriyaki Jeg er så glad i hunder, og har kjempelyst på en engang... Men da må vi bo litt mer landlig til, tenker jeg. Ellers er jeg veldig kattemenneske da, så jeg har pus (verdens fineste ). Rart å tenke på alle tvillingene som "faller av" under svangerskapene. Men jeg er jammen glad jeg ikke er gravid med tvillinger - det kan ikke være noe særlig på slutten... Ja hunder er så fantastiske!! Jeg har en blandingshund på snart seks år, som dessverre bor hos mamma fordi han har vokst opp der og trives best der. Også hadde vi jo pinscheren, og nå har vi en rhodesian ridgeback på seks måneder! Jeg elsker katter og, men er allergisk! ¨ Huff ja tenk så stor man skal bli med tvillinger da!! Men de fleste med tvillinger føder vel en stund før? WHAT? Å herregud så kult! Gikk inn på mine innlegg også sto det: Lille spire i magen min =) Da skjønte jeg ingenting, men gud så glad jeg er på dine vegne! :D Hvor langt er du på vei? Tuuusen takk!! Jeg tror jeg er ca. 6+1 nå. Me får vel vite mer nøyaktig den 18 april! Da skal vi på UL. Ooooioioioi!!!! Skjønte ingen ting jeg nå Så bra at lille frøbel er sta og vil klamre seg fast!!! Nå må du bare kose deg og la ukene gå. Krysser alt for at du har har hatt din dose uflaks nå! Blir spennende å følge med! Jeg blir visst hengende i graviddagbøkene.. Har bedt om å bli flyttet men intet har skjedd så.. Men nuh skal j på flyplassen og hente mannen!!! Jaaah det er deilig!! Men du skal bli gravid så fort igjen at det er ikke noe poeng i å flytte over til prøvedelen av forumet! Og kos deg masse med mannen. Så bra at han endelig kommer hjem! Nå må jeg komme et tips til de som er glad i grøt! Jeg gidder ikke alltid å koke grøt når jeg får lyst på det, så har hendt jeg har kjøpt fjordland. Men den er så sausete, så synes vel egentlig ikke den er så bra. I dag kjøpte jeg nordfjord sin som de har på rema 1000, og den var MYE bedre! Og billigere!! I dag skal jeg og samboeren på China Garden og spise. Gleder meg masse! Det er så god mat der, og god stemning. Bruker å bestille treretters. Første er vårrull (kan jeg spise det?), hovedrett som jeg ikke husker hva heter, men det er med ris, noe sausgreier med grønnsaker og noe kjøttgreier, og til slutt dessert som er frityrstekt banan med is! 229 kr per person. I dag har jeg vondt i eggstokkene/livmoren. har til tider vært litt småkvalm, men klarer ikke å kjenne om det er graviditetskvalme eller den vanlige kvalmen jeg til tider har uten at jeg noensinne har funnet ut hvorfor. Dere kan tro jeg mange ganger har lurt på om jeg er gravid pga. jeg har sånne perioder med masse kvalme. Og litt ømme bryster. De har forresten forandret seg mye! Aolene (?) har blitt litt større og mørkere, og "prikkene" er blitt større. I tillegg føles/ser puppene mer tung ut også. Morsomt å se hva som endres etter hvert som tiden går. Ha en fin lørdagskveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. mars 2011 #185 Del Skrevet 26. mars 2011 Nam, nå fikk jeg også lyst på kinamat Vårruller er trygt å spise. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 26. mars 2011 #186 Del Skrevet 26. mars 2011 Så kjekt å lese at frøbel har klart seg alikevel! En tøffing du har i magen Håper du slipper unna den verste kvalmen, selv er jeg kvalm konstant :S Men kaster heldigvis ikke opp og klarer å fungere. Trist å høre om hunden deres som gikk bort så tidlig. Er utrolig hvor mye personlighet en hund kan ha. Håper dere er mer heldig med den nye valpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 26. mars 2011 #187 Del Skrevet 26. mars 2011 Måtte bare innom å si hei, siden tickeren din viser at vi er ca. like langt på vei. Fremdeles ganske uvirkelig, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. mars 2011 #188 Del Skrevet 26. mars 2011 Så bra at lille frøbel lever! Håper du og samboeren din koste dere masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 26. mars 2011 #189 Del Skrevet 26. mars 2011 Oi oi oi!!!! Så moro lesing!! Virkelig en tøffing du har i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Nam, nå fikk jeg også lyst på kinamat Vårruller er trygt å spise. Kos dere! Ja det er godt! Vi endte opp med å være hjemme og spise taco i går da. Blir China garden i dag i stedet! Så kjekt å lese at frøbel har klart seg alikevel! En tøffing du har i magen Håper du slipper unna den verste kvalmen, selv er jeg kvalm konstant :S Men kaster heldigvis ikke opp og klarer å fungere. Trist å høre om hunden deres som gikk bort så tidlig. Er utrolig hvor mye personlighet en hund kan ha. Håper dere er mer heldig med den nye valpen Ja jeg har kjempelite symptomer. Og det er litt irriterende egentlig. Man vil jo kjenne at man er gravid når man vet at man er det. Men bør vel egentlig bare nyte det i og med at sypmtomene kommer vel tidsnok! Måtte bare innom å si hei, siden tickeren din viser at vi er ca. like langt på vei. Fremdeles ganske uvirkelig, ikke sant? Heihei! Ja det er utroolig uvirkelig! Vet ikke om det kommer til å få opp for meg før om tre uker når jeg skal ha UL igjen..Kanskje går det ikke opp for meg før jeg kjenner liv i magen heller. Hvem vet! Så bra at lille frøbel lever! Håper du og samboeren din koste dere masse i kveld. Jada vi hadde en fin kveld vi!! Lille frøbel er i live ja! Det er heeeerlig! Oi oi oi!!!! Så moro lesing!! Virkelig en tøffing du har i magen!! Ja frøbel er en fighter!! Håper den klamrer seg godt fast! Om seks uker kan jeg slappe av! Men seks uker er leeenge.. Skjer fint lite i dag egentlig. Irriterer meg over lite smptomer. Har et eneste konstant symptom, og det er litt ømme pupper, men ikke så ille som det virker som andre har det. Og aaav og til litt menssmerter. Jaja!! Er faktisk ikke så trøtt lenger heller. Men det kan så klart ha noe med at jeg har vært sofagris de siste dagene Endret 27. mars 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mars 2011 #191 Del Skrevet 27. mars 2011 Vær glad for alle symptomer du slipper! Jeg lover deg, det er ingenting å trakte etter Jeg skjønner deg også, for man vil jo gjerne vite at alt er bra. Men det er jo så individuelt hvor mye man merker, jeg har f.eks ikke hatt ømme pupper i det hele tatt. Og det virker det som alle andre har? Tenker det går bra uansett jeg. Du har jo allerede blitt skremt én gang nå, og det får vel holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2011 #192 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg signerer sushi, vær glad for de få du har Husk også at du er tidlig i graviditeten, og at hormonene snart kommer til å skyte i været, og da kan det skje ting og tang. 6 uker går treeeeegt, men når de først er over, begynner dagene å rulle. Synes det ikke er så lenge siden jeg var til UL, men det er allerede 5 dager siden Håper du hadde en fin lørdag med sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. mars 2011 #193 Del Skrevet 27. mars 2011 Her har det skjedd mye! Så flott at frøbel lever! Og i forhold til symptomer, jeg har ikke akkurat vært plaga med dét, for å si det sånn. I løpet av de tolv første ukene var jeg kvalm bare et par ganger. Ikke hadde jeg ømme pupper, og ingen stikninger i magen eller noen ting. Hørte om alle som var plaga med både det ene og det andre, og bekymret meg nok endel for det ... Jeg har hatt et utrolig enkelt svangerskap, nå begynner det å bli tungt å snu seg i senga (og knyte sko!), og samme tempo som før på jobb er ikke mulig, ellers merker jeg knapt noe til magen. Så alle er ikke like, og du skal bare prise deg lykkelig hvis du slipper like lett unna som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Vær glad for alle symptomer du slipper! Jeg lover deg, det er ingenting å trakte etter Jeg skjønner deg også, for man vil jo gjerne vite at alt er bra. Men det er jo så individuelt hvor mye man merker, jeg har f.eks ikke hatt ømme pupper i det hele tatt. Og det virker det som alle andre har? Tenker det går bra uansett jeg. Du har jo allerede blitt skremt én gang nå, og det får vel holde. Joda. Eeeegentlig er jeg jo glad for det! Men jeg skal bli glad når jeg begynner å kjenne mer at jeg er gravid! Enten det kommer i løpet av uken eller jeg har null indikasjoner på det før magen popper fram. Jeg signerer sushi, vær glad for de få du har Husk også at du er tidlig i graviditeten, og at hormonene snart kommer til å skyte i været, og da kan det skje ting og tang. 6 uker går treeeeegt, men når de først er over, begynner dagene å rulle. Synes det ikke er så lenge siden jeg var til UL, men det er allerede 5 dager siden Håper du hadde en fin lørdag med sambo. Snart blir jeg vel DET hormontrollet! Oi, stakkars sambo. Jeg tror nok også at disse ukene gjerne kommer til å gå sakte. Så blir man for det første vant til tanken på at man er gravid, og man slapper mer av, dermed går tiden fortere. Her har det skjedd mye! Så flott at frøbel lever! Og i forhold til symptomer, jeg har ikke akkurat vært plaga med dét, for å si det sånn. I løpet av de tolv første ukene var jeg kvalm bare et par ganger. Ikke hadde jeg ømme pupper, og ingen stikninger i magen eller noen ting. Hørte om alle som var plaga med både det ene og det andre, og bekymret meg nok endel for det ... Jeg har hatt et utrolig enkelt svangerskap, nå begynner det å bli tungt å snu seg i senga (og knyte sko!), og samme tempo som før på jobb er ikke mulig, ellers merker jeg knapt noe til magen. Så alle er ikke like, og du skal bare prise deg lykkelig hvis du slipper like lett unna som meg. Oh, så deilig for deg da! Må være kjempekos å bare se den runde magen og den sparkende babyen!! I stedet for å kombinere det med masse vondter. Det ble ingen ut i kveld Men i morgen sa han at vi skulle få det til. Han var ikke i form og sånt. Så nå er han hos en kompis og spiller. Jeg tenker på å dra på butikken og kjøpe ingridienser til chicken tandori! Må forresten si at sidene har flydd i denne dagboken. 10 sider på litt over to uker. Hehe..Kommer til å bli laaaang innen lille frøbel kommer til verden. Endret 27. mars 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 27. mars 2011 Åååh jeg blir rett og slett provosert av den "keisersnitt vs vaginal fødsel"-tråden!!! Så klart som jeg gir uttrykk for at jeg har full forståelse for fødselsangst og hele pakka, så klarer noen å vri det om til at jeg har fordommer og nedlatende holdninger mot dem som ikke er i psykisk stand til å føde???? Hvor i F får de det i fra?? Phu...Var godt å få fra seg litt frustrasjon. Av og til er det rett og slett umulig å diskutere med folk. Skjønner ikke hvordan det går an å trekke en sånn konklusjon som er så langt i fra virkeligheten som det kommer til. Menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. mars 2011 #196 Del Skrevet 27. mars 2011 Åååh jeg blir rett og slett provosert av den "keisersnitt vs vaginal fødsel"-tråden!!! Så klart som jeg gir uttrykk for at jeg har full forståelse for fødselsangst og hele pakka, så klarer noen å vri det om til at jeg har fordommer og nedlatende holdninger mot dem som ikke er i psykisk stand til å føde???? Hvor i F får de det i fra?? Phu...Var godt å få fra seg litt frustrasjon. Av og til er det rett og slett umulig å diskutere med folk. Skjønner ikke hvordan det går an å trekke en sånn konklusjon som er så langt i fra virkeligheten som det kommer til. Menmen. Har du det bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 27. mars 2011 Har du det bra ellers? Takk!! Ja, det har jeg. Ligger og slapper av på sofa (bombe!! ). Må virkelig skjerpe meg der. Har vært en skikkelig sofagris i det siste. Men har blitt så giddalaus og umotivert til absoultt alt. Selv skole sliter jeg med å bruke tid på. Men skal bli flinkere fra og med i morgen. Bare å komme seg ut av den onde sirkelen så begynner vel ting å gå på skinner igjen! Har du det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2011 #198 Del Skrevet 27. mars 2011 Åååh jeg blir rett og slett provosert av den "keisersnitt vs vaginal fødsel"-tråden!!! Så klart som jeg gir uttrykk for at jeg har full forståelse for fødselsangst og hele pakka, så klarer noen å vri det om til at jeg har fordommer og nedlatende holdninger mot dem som ikke er i psykisk stand til å føde???? Hvor i F får de det i fra?? Phu...Var godt å få fra seg litt frustrasjon. Av og til er det rett og slett umulig å diskutere med folk. Skjønner ikke hvordan det går an å trekke en sånn konklusjon som er så langt i fra virkeligheten som det kommer til. Menmen. Folk greier å vri og vende på ting, sånn er enkelte. Om du har en annen mening, så er du nedlatende.. Håper du ellers har det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mars 2011 #199 Del Skrevet 27. mars 2011 Åååh jeg blir rett og slett provosert av den "keisersnitt vs vaginal fødsel"-tråden!!! Så klart som jeg gir uttrykk for at jeg har full forståelse for fødselsangst og hele pakka, så klarer noen å vri det om til at jeg har fordommer og nedlatende holdninger mot dem som ikke er i psykisk stand til å føde???? Hvor i F får de det i fra?? Kjenner meg igjen! Blir av og til så provosert av enkelte tråder at jeg må gå ut av KG for en stund. Er alltid noen som liker å vri på det folk sier... Men tror alle andre i den tråden fikk med seg hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. mars 2011 #200 Del Skrevet 27. mars 2011 Takk!! Ja, det har jeg. Ligger og slapper av på sofa (bombe!! ). Må virkelig skjerpe meg der. Har vært en skikkelig sofagris i det siste. Men har blitt så giddalaus og umotivert til absoultt alt. Selv skole sliter jeg med å bruke tid på. Men skal bli flinkere fra og med i morgen. Bare å komme seg ut av den onde sirkelen så begynner vel ting å gå på skinner igjen! Har du det bra da? Ja, jeg har det bra. Baker hveteboller nå, skal jeg sende en over? Det er forståelig at du har vært giddalaus og umotivert i det siste. Tror kanskje det kan være godt å komme seg inn i en rutine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå