Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med Odin-prinsen :rodmer: Sitter her og er kjemperørt uten å engang ha hørt fødselshistorien :trist: For en lykkelig følelse det må være! :kgbaby: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle sammen! Utrolig hyggelig å se hva dere har skrevet! Takk for alle gratulasjoner. Sitter på mobil så ingen smilefjes eller avsnitt. Det var en tøff fødsel, mye værre enn forventet, men er stolt over å ha klart det. Lille odin har vært en tur på intensiven, men ble utskrevet i ettermiddag. Forteller om det senere. Han er flink til å ta pupp og jeg har godt med melk. Veldig nydelig liten gutt jeg og min kjære har laget. Nå skal jeg sove en time før det blir amming og veiing igjen. Oppdaterer mer når jeg kommer hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hei alle sammen! Utrolig hyggelig å se hva dere har skrevet! Takk for alle gratulasjoner. Sitter på mobil så ingen smilefjes eller avsnitt. Det var en tøff fødsel, mye værre enn forventet, men er stolt over å ha klart det. Lille odin har vært en tur på intensiven, men ble utskrevet i ettermiddag. Forteller om det senere. Han er flink til å ta pupp og jeg har godt med melk. Veldig nydelig liten gutt jeg og min kjære har laget. Nå skal jeg sove en time før det blir amming og veiing igjen. Oppdaterer mer når jeg kommer hjem.

Oi! :klemmer:

Håper alt står bra til med dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...