nima Skrevet 28. april 2011 #101 Del Skrevet 28. april 2011 Huff, allergi er noe herk! Så gøy med synlig mage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. april 2011 #102 Del Skrevet 28. april 2011 Må være slitsomt å ha allergi. Men er jo gøy magen begynner å vises! Jeg får enda igjen knappen på buksene mine, men et par av de begynner å bli ubehagelig stram! Gleder meg til magen min blir synlig og mer definert, nå ser det jo bare ut som jeg har lagt på meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. april 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 29. april 2011 Ja, jeg har kjøpt en treggings (bukse) fra Boob, som jeg går med så ofte som mulig. Kjempe behagelig, men finner dessverre så lite mammaklær som jeg syntes er fint.. I dag måtte jeg dra hjem fra jobben på grunn av sterke magesmerter. Det var IKKE noe behagelig, og jeg klarte rett og slett ikke å være der lenger. Jeg har ikke hatt noen blødninger, så det kan ikke ha vært noe alvorlig, men smertene er der litt fremdeles. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 29. april 2011 #104 Del Skrevet 29. april 2011 Huff, det hørtes skummelt ut Men som du sier, ingen blødninger så er nok ikke noe farlig. Håper du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2011 #105 Del Skrevet 1. mai 2011 Innom og klemmer litt:) Håper smertene gikk fort over og at alt er vel nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 2. mai 2011 Heisann! Da er det mandag, og ny uke og jeg er tilbake på jobb. Har ligget rett ut i hele helgen og ikke hatt energi til å gjøre noe som helst. Var deilig å ha samboeren min hjemme da, for da kunne jeg slappe av sammen med han, uten å kjede meg. Hehe. Magesmertene gikk over natt til søndag. Har ingen peiling på hva det var fornoe, men det kan vel være så mangt. Fikk svar fra jordmor i dag, at det ikke var noe galt med den vaginale bakterieprøven jeg tok. Så det er jo bra. Håper denne uken går fort. Er veldig klar for helg (allerede, jeg vet:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 3. mai 2011 FOR 16 UKER I DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 3. mai 2011 #108 Del Skrevet 3. mai 2011 Hurra for 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. mai 2011 #109 Del Skrevet 3. mai 2011 Hurra for 16 uker! Er vel ikke lenge til du kan kjenne spart nå! :hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. mai 2011 #110 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) 16 uker! Håper du har det bra etter magevondten. Kan godt ha vært en strukket muskel som slo seg vrang (denne setningen var uheldig, men jeg skylder på at jeg er trøtt. Det jeg mente er at du sikkert har strukket en muskel, og at den lot seg merke veldig godt). Og det er bra alt var bra på den vaginale bakterieprøven, alltids en god ting. Helg hadde vært fint nå. Endret 3. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mai 2011 #111 Del Skrevet 3. mai 2011 Weeeee!!! 16 uker gitt!! At det går an! Tiden flyr jo fort som fy! Helg blir herrrlich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 5. mai 2011 Takk til alle som for 16 uker. Magen er litt bedre, men jeg kjenner ingen spark enda.. Nå er jeg tilbake på jobb, etter 3 dager borte pga kramper. Er bedre nå, og håper det holder seg sånn. For jeg er satt opp mye på jobb fremover. NÅÅ er det ikke så lenge til helg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 6. mai 2011 God morgen alle frøkener her på KG Nå har jeg allerede vært våken i to timer. Yesda! Tidligvakt på jobben! Men det som er deilig er at jeg da slutter tidlig også. Så nå er det litt over syv timer til jeg tar helg. I kveld skal jeg og forloveden på grillfest til en gammel venninne av meg, som har kommet tilbake til hjembyen for helgen. Det blir koselig. Resten av helgen skal jeg bruke på å slappe av, og kose meg sammen med kjæresten min. Vi har det så bra om dagen Endelig. Jeg har blitt satt opp mye på jobb fremover, og det tror jeg er grunnet at sjefen min er utrolig snill og vil at jeg skal komme best mulig ut av foreldrepengene. Men likevel så føler jeg ikke at kroppen min orker det. Altså, for all del, jeg kan ikke klage, jeg har sluppet unna MYE graviditetsplager, men likevel så er kroppen min så redusert, og det skyldes jo også endel pollen. Men, jeg får bare stå på og henge i så godt det lar seg gjøre. Nå er det kun 10 dager til ordinær UL. Gleder meg utrolig mye til det! Da skal vi få vite kjønn, og kjenner jeg meg selv rett (og den vordende mormor) så kommer vi til å dra rett på babyavdelingen på H&M for å kjøpe noe klær som passer det kjønnet. Sånn. Da har jeg skrevet et dagbokinnlegg Nå skal jeg "kose" meg videre på jobb, frem til klokken slår tre. Ha en super duper helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 6. mai 2011 Forresten så hadde det vært utrolig koselig om noen vil gjette på kjønn Tippeliste! ? ? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. mai 2011 #115 Del Skrevet 6. mai 2011 Håper dagen ikke blir for slitsom for deg Teita. Du sliter med allergi, og det er ikke akkurat bare bare, siden du stort sett ikke kan ta medisiner for det nå. Så koselig at dere skal på grillfest! Alltids koselig det. Ja, nå nærmer det seg UL for oss begge, 6 dager igjen for meg og 10 dager igjen for deg. Her er de litt senere i å ta meg inn på UL enn det de er i Norge, rett og slett fordi deres ordinære UL er i uke 20, ikke 17-19 som i Norge. Blir artig å se hva vi får. Kjenner jeg gleder meg til å finne ut. Tror vi begge kommer til å løpe og kjøpe noe som passer barnet. Jeg gjetter at du får en liten frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mai 2011 #116 Del Skrevet 6. mai 2011 Tittei! Nattens dronning her:) Så godt å høre at dere har det bra nå <3 LOVE <3 Gosj, du skal snart på UL ja!! Spennende!! Hmmmm.... Tippe ja.... Tror jeg tipper..... Gutt! Men aner ikke hvorfor, hehe:) Kos dere masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. mai 2011 #117 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg tipper jente! Akkurat som jeg gjør med det fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Ny uke. Nye muligheter. 17 uker i morgen, og en uke til UL i dag. Blir spennende! Har hatt en koselig helg med min kjære Slappet av, spist ute, gått en lang tur sammen som ble etterfulgt av en softis Da er det vel på tide å oppdatere gjettelisten: Delphina Skytte Teriyaki Arven1 Bare å slenge seg på Vi er veldig spente på å få vite resultatet førstkommende mandag. Ha en fin uke, alle sammen Endret 9. mai 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. mai 2011 #119 Del Skrevet 9. mai 2011 Hurra for 17 uker i morgen Så bra at magesmertene forsvant, blir jo alltid ekstra bekymret for sånt når man er gravid. Så spennende med UL snart, håper dere får vite kjønnet når dere ønsker det Jeg tipper på en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 9. mai 2011 Så koselig at du ville være med å tippe:) Da skal jeg føre deg opp på lista. Magesmertene kommer og går litt egentlig, men det er helt sikkert bare de ettertraktede livmorutvidelsessmertene. Hehe. Ja, gleder oss veldig til UL:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå