Gjest gjest Skrevet 3. mars 2011 #21 Skrevet 3. mars 2011 Rekelukten/skalldyrslukten sitter sterkt i, og det er ikke mulig å vaske bort lukten, sliter mange jenter med. Har du fått skalldyrlukt, så trenger du medisin. Du kan ikke vaske det bort, siden såpevask skaper de beste vekstbetingelsene for bakteriene som gir rekelukta..Klart du ikke får vasket det bort når vaskingen bare gjør det mer trivelig for bakteriene... Kjøp deg intimsåpe og få deg resept på flagyl hvis det river i nesa av rekelukt.
Gjest Footloose Skrevet 3. mars 2011 #22 Skrevet 3. mars 2011 Jeg vasker utenpå med intimsåpe, og inni, men ikke inni skjeden, men mellom flipfloppene med kun vann.
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #23 Skrevet 3. mars 2011 Jeg vasker utenpå med intimsåpe, og inni, men ikke inni skjeden, men mellom flipfloppene med kun vann. Flipfloppene?! 6
Gjest Heloise Skrevet 3. mars 2011 #24 Skrevet 3. mars 2011 Hvis en jente har rekelukt nedentil er det noe galt, har aldri luktet sjømat av meg. Samme her, aldri luktet sjømat. Husker i de spede tenårene at hver gang man leste et ungdomsblad, stod det alltid at gutter og jenter smakte og luktet "reker" der nede. Det har jeg aldri hverken luktet eller smakt, så hvor den myten kommer fra skulle jeg (ikke) likt å visst 2
Antlers Skrevet 3. mars 2011 #25 Skrevet 3. mars 2011 Samme her, aldri luktet sjømat. Husker i de spede tenårene at hver gang man leste et ungdomsblad, stod det alltid at gutter og jenter smakte og luktet "reker" der nede. Det har jeg aldri hverken luktet eller smakt, så hvor den myten kommer fra skulle jeg (ikke) likt å visst Sperm lukter litt som skalldyr (sterkere jo lenger det går før man vasker det vekk) - sperm i vagina = vagina lukter skalldyr 2
Gjest gjest Skrevet 3. mars 2011 #26 Skrevet 3. mars 2011 Selv bruker jeg bomullspads som jeg dynker i vann fra krana.Jeg sitter på toalettet og tørker mellom kjønnsleppene med bomullen, og kaster dem i søpla. Enkelt og greit. Tre pads hver gang, en på hver side, og en i midten. Tørker selvsagt bakover. Bakenden min vasker jeg med såpe i dusjen. Skyller ikke mellom kjønnsleppene med dusjen annet enn etter mens, siden gynekologen min sier det er for kraftig rensing med dusj-stråler der nede. Bruker av og til lactal etter sex.
PecanPie Skrevet 3. mars 2011 #27 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Skyller bare med vann. Bruker hånden for å "lede" vannet riktig vei, skyller ikke med dusjhodet i hånden. Lukter ikke surt, og jeg føler meg freshere enn om jeg bruker intimsåpe. Da er jeg bare redd for at jeg ikke har fått skylt vekk alt. Diskuterte dette med ei venninne, hun brukte intimsåpe hver dag og var mye plaget med soppinfeksjon. Jeg fortalte at jeg bare skylte med vann, og var ikke plaget i det hele tatt. Hun sluttet da å bruke intimsåpe, og resultatet var at hun ikke fikk soppinfeksjon! Men, hun var nok ekstrem med intimsåpebruken. Om man er måteholden går det vel greit. Endret 3. mars 2011 av PecanPie
Gjest Heloise Skrevet 3. mars 2011 #28 Skrevet 3. mars 2011 Hmm da må det ha vært noe rart med de mannebeina jeg har hatt sex med for det var ikke noe reke der Oki jeg skal slutte å off-topic'e nå!
Gjest gjest Skrevet 3. mars 2011 #29 Skrevet 3. mars 2011 Sperm lukter litt som skalldyr (sterkere jo lenger det går før man vasker det vekk) - sperm i vagina = vagina lukter skalldyr I følge min gynekolog så lukter det skalldyr av å få spermier i vagina, dersom jenta har bakteriell vaginose men uten å vite om det selv. Lukta forsterkes av at bakteriene kommer i kontakt med sæd. Er miljøet i sjeden sunt , vil det ikke lukte reke.
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2011 #30 Skrevet 3. mars 2011 Leste om ei i en annen trå om samme tema (det finnes MANGE tråder om dette temaet, skulle tro det var NASA-vitenskap!) hun vasket seg innvendig med asan, og mente at alle andre som ikke gjorde det var uhygieniske mennesker.
Antlers Skrevet 3. mars 2011 #31 Skrevet 3. mars 2011 Hmm da må det ha vært noe rart med de mannebeina jeg har hatt sex med for det var ikke noe reke der Oki jeg skal slutte å off-topic'e nå! Noen lukter mer enn andre, pluss at vi har litt varierende luktesans. Kan jo også hende at du har hatt veldig flaks
Gjest Heloise Skrevet 3. mars 2011 #32 Skrevet 3. mars 2011 Noen lukter mer enn andre, pluss at vi har litt varierende luktesans. Kan jo også hende at du har hatt veldig flaks Eller ytters dårlig luktesans Hihi! Ok jeg skal holde opp nå...
Xaphan Skrevet 3. mars 2011 #33 Skrevet 3. mars 2011 Jeg vasker meg med vann, og med såpe om jeg føler meg ekstra skitten.
Gjest Footloose Skrevet 3. mars 2011 #34 Skrevet 3. mars 2011 Flipfloppene?! Haha jeg kom ikke på hva det het i farta, fikk nok en liten hjernefis mens jeg skrev:D 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #35 Skrevet 3. mars 2011 Flippfloppene er den beste beskrivelsen jeg har hørt på lenge! :D 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #36 Skrevet 3. mars 2011 Jeg vasker med litt intimskum fra dr.greve + skyller med vann. Skyller ikke inni,nei. Noen ganger bruker jeg bare vann.
Gjest gjest Skrevet 3. mars 2011 #37 Skrevet 3. mars 2011 Leste om ei i en annen trå om samme tema (det finnes MANGE tråder om dette temaet, skulle tro det var NASA-vitenskap!) hun vasket seg innvendig med asan, og mente at alle andre som ikke gjorde det var uhygieniske mennesker. Hun må jo ha ment at innvendig var mellom kjønnsleppene. Det falt henne sikkert ikke inn å prøve å få såpe inn der penis dyttes...Det er jo ikke mulig å få asan inn i sjeden uten å bruke en sprøytepose... Det er ikke alle som vet hva anatomien der nede kalles, så de bruker feil navn på ting.
Antlers Skrevet 3. mars 2011 #38 Skrevet 3. mars 2011 I følge min gynekolog så lukter det skalldyr av å få spermier i vagina, dersom jenta har bakteriell vaginose men uten å vite om det selv. Lukta forsterkes av at bakteriene kommer i kontakt med sæd. Er miljøet i sjeden sunt , vil det ikke lukte reke. Ja, det stemmer at det kan forsterke lukten. Som oftest lukter det råtten fisk eller noe annet vondt som ikke kan sammenlignes med en svak lukt av ferske skalldyr. Jeg tenker mer på spermen som renner ut av vagina og blir liggende som et belegg i kriker og kroker - den vil lukte mer og mer skalldyr om man ikke skyller det vekk. Ifølge mine venner er heller ikke en vagina lukt og smaks-fri. De fleste er enige om at det er en slags lett syrlig lukt og smak. Få mannen din (eller en tilfeldig mann) til å tørke vekk spermen med papir, og legg det deretter i en papirkurv. Etterhvert vil hele rommet ose av skalldyr. Det var alltid like gøy å mobbe guttene i klassen med dette, siden mange av dem ikke var like vare for lukten selv. En kamerat av meg klarte å søle på gulvteppet, og det luktet reker i hele rommet helt til han i desperasjon spurte meg om jeg visste om noe som kunne fjerne lukten. Eddik tok visst knekken på det til slutt
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2011 #39 Skrevet 3. mars 2011 Nei hun skrev innvendig, da tror jeg hun mente inni sjeden. Det var flere i den tråden som gjorde det. Tok såpe på fingrene og opp i sjeden... Velkommen underlivsplager liksom! En annen greie i den tråden gikk på om man brukte såpe oppi der kunne man ikke bli gravid
Gjest gjest Skrevet 3. mars 2011 #40 Skrevet 3. mars 2011 Noen som bruker kremer eller salve på slimhinnene i underlivet? Har hendt jeg har brukt vaselin eller babysalve for å smøre når jeg har blitt sår etter sex. Men kan hende noen vet om noe som er bedre/sunnere for miljøet i skjeden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå