Singing cow Skrevet 15. august 2011 #101 Del Skrevet 15. august 2011 heisann:) har nettopp lest gjennom dagboken din, og må få si at du har fått mye unødvendig å svare på. ingen andre enn dere vet va som er best for dere.. dere har min store respekt for å ta et så viktig steg så tidli:) ei venninne av meg ble 20 det året hun fikk den første og venter nå nr 2 (hun blir 21) og hun har også ventet med studiene, men alle klarer det de setter seg inn i så jeg har stor tro på at dere kan gi barnet alt det den trenger og vel så d:) ser det er en stund siden oppdatering.. håper alt er bra me dere og at drømmen snart blir virkelighet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. august 2011 #102 Del Skrevet 16. august 2011 Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og det er trist å se at folk har så mange meninger, men det er noe en bare må godta når man velger å skrive her inne. Uansett; Du har bestemt deg, så de som kommenterer noe negativt, sløser vel egentlig bare tiden sin Når det er sagt, så er det kun dere som kan vite når dere er klar for barn og ikke Selv er jeg 21 år og skal føde om ikke så altfor lenge Lykke til:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. august 2011 #103 Del Skrevet 16. august 2011 ** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 25. august 2011 #104 Del Skrevet 25. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. august 2011 #105 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 30. august 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 30. august 2011 Huff, nå er det lenge siden jeg har skrevet her.. Beklager alle sammen. Det har vært noe galt med internettkabelen i veggen, og endelig er hele byttet ut. Jeg har så klart hatt tilgang til internett gjennom venner eller på kafé, men det er først nå jeg føler for å sette meg ned å skrive litt. Etter to av mine og min kjæres venner har dødd, én i utøya-tragedien og én i bilulykke, har vi ikke prøvd så veldig hardt. Vi er, så vidt jeg vet, ikke gravide enda. Det gikk ikke forrige pp ihvertfall. Jeg var nesten sikker, da jeg hadde mye kvalme, oppkast, trøtthet, ømme bryster (Jeg har veldig sjeldent ømme bryster), mye rare knipinger i magen osv, men det viste seg at det nok var en annen grunn til det. Det har vært så mye annet å tenke på for tida, så vi har ikke tatt akkurat dét så tungt. Det har også gått dagevis mellom hver gang i har hatt sex, men det begynner å ta seg opp igjen nå. Jeg hørte med legen om gynekologisk undersøkelse bare for å se om alt så greit ut, men han sa det ikke var noe poeng i det. Hvis det skulle være noe galt med min fertilitet vil det ligge i livmora eller eggstokkene, noe han ikke kunne se bare av å sjekke vaginaen min. Og det er jo greit nok, så da venter jeg bare til den eventuelle utredningen. Bryllupsdatoen er satt til 23 juni foreløpig, men det kan jo forandres fort. Jeg har helt ærlig lyst til å gifte meg fortere, og gjøre det så billig som mulig. For min del kan jeg bare dra på tinghuset, det er jo strengt tatt ekteskapet jeg er ute etter, ikke selve bryllupet. Så klart er det jo viktig å gjøre den dagen til en minneverdig og flott dag, men det kan lett gjøres uten å måtte bruke ti tusen på en kjole som bare skal brukes én gang, blomster til flere tusen som visner etter et par dager, og lokale med pynt som vil svi hull i lommeboka. Ringer og reise er noe jeg heller gladlig vil investere litt i Meen, det er min kjære som vil se meg i hvit kjole og gjøre en stor/dyr feiring ut av dagen. Problemet er jo da at enten er jeg høygravid, og vil være utslitt etter et par timer(kanskje til og med ha bekkenløsning), eller så har jeg kanksje nettopp født og er utslitt etter det med en baby på armene og ingen bryllupsreise, eller så har vi funnet ut av vi ikke kan få barn og er i en sorgprosess. Det kan jo også hende jeg nettopp har blitt gravid, eller ikke blitt gravid enda uten at noe er galt, men den muligheten er vel ikke ikke like sannynlig som noen av de andre mulighetene, da vi for lengst har hatt en utredning. Uansett er dette noe vi kommer til å finne ut av, så - den tid, den sorg. Jeg føler ikke jeg har så mye annet enn det å komme med akkurat nå, men jeg vil bare takke alle de som har skrevet inn. Jeg setter veldig pris på støtte og ikke minst deres egne historier og tips. Det hjelper veldig mye. Tusen takk Jeg skal også prøve å oppdatere mer jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 9. september 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 9. september 2011 Hmm, jeg vet ikke om jeg tør å håpe på noe enda da det har slått feil før, men jeg tror jeg er muligens kan være gravid. Jeg har egentig ikke noen andre symptomer enn at jeg er seint ute, og har endel rare magesmerter. Det trekker og stikker endel. Forrige gang fikk jeg mensen den 6., noe som betyr at den egentlig skulle kommet litt før det igjen denne gangen, men den har den altså ikke. Kanskje den bare er sein. For et par dager tilbake fikk jeg typiske menssmerter, men det kom aldri noe... Jeg venter ihvertfall med en graviditetstest til mandag. Da er nok resultatet ganske pålitelig, uansett hva det måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. september 2011 #108 Del Skrevet 10. september 2011 Yeey! :D Gleder meg til oppdatering på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. september 2011 #109 Del Skrevet 10. september 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quelleriel Skrevet 10. september 2011 #110 Del Skrevet 10. september 2011 Spennende.. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. september 2011 #111 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) IDAG ER DET MANDAG! Edit: Skrivefeil Endret 12. september 2011 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 12. september 2011 #112 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 12. september 2011 #113 Del Skrevet 12. september 2011 Kom over dagboken din og fikk bare noen tanker. Jeg var 20 da jeg fikk barn, det var planlagt og alt, og jeg angrer ikke. Men du skal vite at det er MYE , MYE arbeid! Vi har krangla og vært megautslitte begge to. Graviditet og fødsel er et slit, men selvfølgelig verdt det når du ser barnet ditt. Men greit å vite litt om hva du går til. Har dere venner med barn? For det kan bli ensomt som den eneste unge moren i gjengen. Du kan ikke bare gå ut og gjøre som du vil, ungen krever av deg hver dag. Men uansett, ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caca Skrevet 12. september 2011 #114 Del Skrevet 12. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 12. september 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 12. september 2011 Kom over dagboken din og fikk bare noen tanker. Jeg var 20 da jeg fikk barn, det var planlagt og alt, og jeg angrer ikke. Men du skal vite at det er MYE , MYE arbeid! Vi har krangla og vært megautslitte begge to. Graviditet og fødsel er et slit, men selvfølgelig verdt det når du ser barnet ditt. Men greit å vite litt om hva du går til. Har dere venner med barn? For det kan bli ensomt som den eneste unge moren i gjengen. Du kan ikke bare gå ut og gjøre som du vil, ungen krever av deg hver dag. Men uansett, ønsker deg lykke til! Jeg er fullt klar over det Jeg forventer kanskje én times søvn hver natt, mye krangling med min kjære, null overskudd og sikket endel gråting(fra min side). - Ødelagt kropp, et ikke-eksisterende sexliv, og MYE fysiske smerter! Jeg forventer å ha det helt forferdelig! Meeen, jeg vet jeg kommer til å takle det, dog det sikkert føles håpløst når jeg sitter midt oppi det. Min kjæres lillebror har to småbarn fra før av, så akkurat det bekymrer med ikke. Min bestevenninne har også lyst på barn med sin kjæreste, men de tar det litt som det kommer. De bruker ikke prevansjon(han kommer veldig sjeldent)og er fullt klar over at det kan skje, og om det skjer blir de veldig glade, men det er ikke noe de aktivt prøver på. Jeg er forberedt på å føle meg litt nede da alle andre reiser på bowling og jeg ikke kan være med. Kanskje jeg ikke klarer å tro det der og da, men jeg vet, i forkant og etterkant, at det er verdt det. Det er det livet vi ønsker oss. Det er mandag i dag, ja :D Vel, jeg venter på min kjære som kommer hjem fra skolen i 4-tida, så skal vi ta testen sammen. Jeg vil jo at han skal være med på øyeblikket, uansett hva resultatet blir. Om det blir negativt blir jeg faktisk skikkelig overrasket, for jeg er veldig sikker på at jeg er gravid. Hvis ikke er det noe alvorlig galt med meg Så da blir det ny oppdatering om en liten stund, så får vi se Jeg bare lurer på om jeg klarer å holde meg så lenge, for jeg må virkelig tisse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 12. september 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 12. september 2011 Testen, som skulle vært et plusstegn om positiv, fikk bare en tydelig rett strek med et svaakt omriss av den nedre delen av den lodrette streken i plusstegnet. Den testen skulle egentlig brukes rundt to uker etter forventet menstruasjon, burde jeg kjøpe en mer følsom en? Bare for å dobbeltsjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 12. september 2011 #117 Del Skrevet 12. september 2011 Ta en til om en liten stund du, når du nærmer deg 2 uker sen. Testen skal vel egentlig også tas om morgenen når du står opp Krysser fingrene for deg og din kjære, og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 12. september 2011 #118 Del Skrevet 12. september 2011 Anbefaler RFSUs tidligtester;) De funket på meg iallefall veldig tidlig. Men det er best og teste med morgenurinen. Da er den mer konsentrert. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 12. september 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 12. september 2011 Ja, jeg tenkte å teste med en "tidlig-test" i morgen, da jeg er over en uke for sein - jeg vil jo tro at der burde det slå ut, og hvis ikke så er jeg nok ikke gravid. Jeg får ikke mulighet til å teste på morgenen i morgen, men vil det funke på samme måte om jeg holder meg i 8 timer og bare drikker litt? Jeg er fortsatt overbevist om at jeg er gravid, altså.. Håper bare magefølelsen min stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 12. september 2011 #120 Del Skrevet 12. september 2011 Hmm hmm ja jeg er ikke en ekspert på det, men mener at jeg har lest om noen som gjør det ja. Drikke må du jo gjøre da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå