Gjest pepsimaxpower Skrevet 12. september 2011 #121 Del Skrevet 12. september 2011 Dette høres spennende ut krysser fingrene for dere Er selv ung mor til ei datter på 3år, og skal prøve på nummer to rundt jule tider vist alt går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 12. september 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 12. september 2011 Da prøver jeg på det, Evelita Takk, Pepsimaxpower! Høres veldig koselig ut Hvor gammel var du da du fikk din første da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2011 #123 Del Skrevet 12. september 2011 Håper du får en positiv test i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2011 #124 Del Skrevet 13. september 2011 Spennande! Håper på positiv test!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 13. september 2011 Forfatter #125 Del Skrevet 13. september 2011 Den ble negativ den også Jeg skjønner ingenting.. Jeg har aldri vært sent ute i mitt liv, og nå er jeg plutselig nesten to uker over. Jeg vet det er mange ting som kan påvirke det, men når jeg verken er undervektig/overvektig, stresset, i overgangsalderen eller har feilberegnet, så burde jeg da nesten være gravid. Da er det bare sykdom igjen på lista over vanlige grunner til at den uteblir.. Kan jeg ha veldig lave nivåer av hCG? Burde jeg kontakte legen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 13. september 2011 Forfatter #126 Del Skrevet 13. september 2011 *Dytte* Need help! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2011 #127 Del Skrevet 13. september 2011 Eg kan ikkje hjelpe så mykje, berre gi ein Då eg skulle teste no i mars, hadde eg rekna ut at IKM skulle vere 2. mars. Men eg testa negativt både 2. og 6. mars, før det vart positivt 17. mars (eg måtte bestille nye testar, så derfor gjekk det lang tid før eg fekk testa igjen..hadde jo kanskje testa positivt før 17. mars). Er du sikker på når du hadde EL? Og er det lenge sidan du slutta med prevensjon, t.d. piller? For då kan jo det ta litt tid før syklusen er stabil. Eg hadde litt ustabil syklus heilt frå MA-en i september til eg testa positivt.. Den var berre sånn ca stabil heile tida, men aldri sånn som den var FØR eg vart gravid første gongen. Berre slenger ut nokre tankar, eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 13. september 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 13. september 2011 Eg kan ikkje hjelpe så mykje, berre gi ein Då eg skulle teste no i mars, hadde eg rekna ut at IKM skulle vere 2. mars. Men eg testa negativt både 2. og 6. mars, før det vart positivt 17. mars (eg måtte bestille nye testar, så derfor gjekk det lang tid før eg fekk testa igjen..hadde jo kanskje testa positivt før 17. mars). Er du sikker på når du hadde EL? Og er det lenge sidan du slutta med prevensjon, t.d. piller? For då kan jo det ta litt tid før syklusen er stabil. Eg hadde litt ustabil syklus heilt frå MA-en i september til eg testa positivt.. Den var berre sånn ca stabil heile tida, men aldri sånn som den var FØR eg vart gravid første gongen. Berre slenger ut nokre tankar, eg.. Takk for klem og for at du deler dine tanker! Min syklus har alltid vært stabil, og selv om den ikke alltid kommer på samme dato som da jeg gikk på p-plaster, kommer den rundt ca. 28 dager. Av og til et par dager før, og for flere måneder siden kunne den også komme et par dager seinere. Men så lenge det er innenfor +/- 3 dager regnes det som stabil syklus. Jeg sluttet på p-plaster i november i fjor, så da burde ting være på plass igjen. Jeg hadde skjønt det om dette var i begynnelsen, men når det alltid har vært det samme og alt plutselig stopper opp er det noe uvanlig på gang. Jeg har aldri tatt EL-tester, bare regnet meg fram til når det burde være. Huff, er helt oppgitt over kroppen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2011 #129 Del Skrevet 13. september 2011 Hmm..ja, då er det ikkje lett å seie kva det kan vere.. Men du nemner jo lenger oppe at kanskje det kan vere lavt HCG-nivå..så kanskje viss du venter nokre dagar, og testar igjen? Eg skal krysse fingrane for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. september 2011 #130 Del Skrevet 13. september 2011 Så frustrerende! det kan jo være som Silverdoe sier, at det er syklusen din som er litt på trynet. Siste mens-termin og UL-termin er faktisk 11 dagers forskjell hos meg, så det kan hende at HcG ikke vises enda. Prøv å ta en test om morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 13. september 2011 #131 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, må vel avsløre at jeg følger litt med her inne. Kjedelig med negativ test! Ville bare si at jeg var hos legen i går med akkurat det samme som du er "plaget" med nå, mensen skulle kommet for 3 uker siden. Inntil nå har jeg omtrent kunnet stille klokka etter mensen. Jeg har tatt gravitest tre ganger + urinprøve hos legen, men alle var negative. Så lenge jeg ikke hadde andre plager, er sterkt overvektig/undervektig, har nylig gått mye opp/ned i vekt, har vært syk e.l. ville legen min vente til slutten av oktober (da har det gått 3 mnd siden forrige mens) med å sjekke det opp nærmere, med mindre jeg har fått mensen (evt. blitt gravid) i mellomtiden. Jeg har hatt sammentrekninger som har kjentes ut som mensen i et par uker, så da lurte jeg på om det kanskje var leieboer på gang, men den gang ei. Nå prøver jeg ikke heller, så for min del var det igrunn bare greit å vite om det er noe på gang eller ikke. Vil anbefale deg å slappe av (kan skjønne det er vanskelig) og heller teste igjen om noen dager, på morgenurin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 13. september 2011 Forfatter #132 Del Skrevet 13. september 2011 Testen jeg tok i dag var med morgenurinen, så den burde da være ganske nøyaktig. Vel, jeg får vel prøve å teste igjen om noen dager til for å sjekke om det ikke bare er hCG nivået som enda er for lavt. PecanPie, så merkelig at legen din ville vente så lenge. Jeg vet om noen andre som har fått flere negative tester, men ikke fått mensen på en stund, som så har gått til legen og tatt en blodprøve og så viste det seg at hun var gravid. Synes det er merkelig at legen din ikke dobbeltsjekka det. Jeg tror jeg ringer fastlegen i morgen for å høre hva jeg burde gjøre, og om jeg kanskje kan ta en blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 13. september 2011 #133 Del Skrevet 13. september 2011 Ja, ring i morgen du Aspera Krysser alle fingre for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ticket Skrevet 14. september 2011 #134 Del Skrevet 14. september 2011 Mensen kan hoppe over en måned. Ikke noe gøy når man driver å prøver, men ganske normalt etter hva jeg fikk forståelsen for hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 14. september 2011 #135 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke for å å ødelegge etthvert håp, men den tanta har det jo også med å utsette seg selv dersom man tenker og stresser masse med den Hva sa legen da? Blodprøve kan jo være svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pepsimaxpower Skrevet 14. september 2011 #136 Del Skrevet 14. september 2011 Da prøver jeg på det, Evelita Takk, Pepsimaxpower! Høres veldig koselig ut Hvor gammel var du da du fikk din første da? Jeg var 17år når jeg fikk hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 14. september 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 14. september 2011 Vel, jeg har stresset ganske mye over mensen og graviditet før, og den har da aldri blitt forsinket av den grunn. Faktisk har den aldri blitt påvirket av stress, og jeg har stresset MYE til tider. Jeg ringte legen, og hun mente jeg burde ta en ny test om 3-4 dager, og om den også var negativ skulle jeg komme inn til en sjekk. Da blir det mer venting på gang.. I går kveld fikk jeg masse mensmurringer, men de gikk bort ved leggetid og ingen tante på besøk. Jeg håper da at vi har en liten på vei, men det er vel ikke mest sannsynelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 14. september 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg var 17år når jeg fikk hun Så koselig da :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. september 2011 #139 Del Skrevet 14. september 2011 Vel, jeg har stresset ganske mye over mensen og graviditet før, og den har da aldri blitt forsinket av den grunn. Faktisk har den aldri blitt påvirket av stress, og jeg har stresset MYE til tider. Jeg ringte legen, og hun mente jeg burde ta en ny test om 3-4 dager, og om den også var negativ skulle jeg komme inn til en sjekk. Da blir det mer venting på gang.. I går kveld fikk jeg masse mensmurringer, men de gikk bort ved leggetid og ingen tante på besøk. Jeg håper da at vi har en liten på vei, men det er vel ikke mest sannsynelig.. Ingen av oss vet om det er sannsynlig eller ikke at du er gravid, men en ting vet jeg! At du nå prøver å tenke negativt, eller "realistisk" hjelper egentlig ikke det heller, du kommer uansett til å bli like lei den hvis du får vite at du ikke er gravid. Kos seg og vær glad for at tanta ikke har kommet enda Jeg gikk rundt og var konstant negativ og deppa i første trimester, det hjelper INGENTING. Vær snill med deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 14. september 2011 Forfatter #140 Del Skrevet 14. september 2011 Ingen av oss vet om det er sannsynlig eller ikke at du er gravid, men en ting vet jeg! At du nå prøver å tenke negativt, eller "realistisk" hjelper egentlig ikke det heller, du kommer uansett til å bli like lei den hvis du får vite at du ikke er gravid. Kos seg og vær glad for at tanta ikke har kommet enda Jeg gikk rundt og var konstant negativ og deppa i første trimester, det hjelper INGENTING. Vær snill med deg selv Du har faktisk helt rett! Takk for at du minner meg på det. Jeg skal prøve så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå