Gå til innhold

Pjusks lille familie

Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Spennende! :jepp::popcorn:

Du kjenner virkelig om du har rier, det starter diffust, som kynnere og murringer, før det kniper godt i magen (i mitt tilfelle, ryggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :jepp::popcorn:

Du kjenner virkelig om du har rier, det starter diffust, som kynnere og murringer, før det kniper godt i magen (i mitt tilfelle, ryggen).

Det er jo veldig individuelt, da..Jeg kjente det både i mage, rygg og nedover lårene. I tillegg er det jo veldig mange som er svært usikre før de blir sterke og regelmessige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er jo veldig individuelt, da..Jeg kjente det både i mage, rygg og nedover lårene. I tillegg er det jo veldig mange som er svært usikre før de blir sterke og regelmessige. :)

Det er gjerne i magen det kjennes først og fremst, det ble skrevet på brevet jeg fikk (da flertallet gjerne har takene i magen enn i ryggen). Trodde ikke jeg hadde rier da takene var i ryggen. Som jeg også skrev så starter det gjerne diffust og så bygger det seg på. For noen er det også brått og de vet det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å fortelle at det enda ikke har skjedd noe her :sjenert:

Hadde en del kynnere med litt vondter i ryggen i går, så det var derfor jeg lurte på hvordan man kjenner det når man får rier. Vanlige menssmerter hos meg kjenner jeg bare i magen, så ble litt usikker på hva disse vondtene i ryggen var. Men de ble aldri regelmessige eller veldig vonde, så det var nok dessverre ikke rier på gang :sjenert: kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig og lei nå, så jeg vil egentlig bare få lillegutt ut. Men lilegutt har det visst ikke travelt. Skulle ønske jeg visste når han kommer til å komme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en del kynnere med litt vondter i ryggen i går, så det var derfor jeg lurte på hvordan man kjenner det når man får rier. Vanlige menssmerter hos meg kjenner jeg bare i magen, så ble litt usikker på hva disse vondtene i ryggen var. Men de ble aldri regelmessige eller veldig vonde, så det var nok dessverre ikke rier på gang :sjenert: kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig og lei nå, så jeg vil egentlig bare få lillegutt ut. Men lilegutt har det visst ikke travelt. Skulle ønske jeg visste når han kommer til å komme :ler:

Åh, nå var jeg sååå spent når jeg så du hadde skrevet her! Var nesten sikker på du hadde født nå!

Men han har visst ikke hastverk den lille gutten din! Jeg tipper han kommer på tirsdag eller natt til tirsdag! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er uansett koselig at du oppdaterer litt, forstår du lurer på hva det kan være.

Har samme tingen, mensensmertene ligger gjerne i magen her også (med unntak av de kraftigeste som legger seg i lår, rygg og mage). Uansett, nå nærmer det seg til lillegutt er klar for verdenen, og jeg håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå var jeg sååå spent når jeg så du hadde skrevet her! Var nesten sikker på du hadde født nå!

Men han har visst ikke hastverk den lille gutten din! Jeg tipper han kommer på tirsdag eller natt til tirsdag! :lur:

Beklager at jeg måtte skuffe deg :sjenert:

Noterer det på tippelista jeg :jepp: Og det ser for øyeblikket ikke heelt umulig ut at du tipper rett. Også er det jo fullmåne i morgen :)

Det er uansett koselig at du oppdaterer litt, forstår du lurer på hva det kan være.

Har samme tingen, mensensmertene ligger gjerne i magen her også (med unntak av de kraftigeste som legger seg i lår, rygg og mage). Uansett, nå nærmer det seg til lillegutt er klar for verdenen, og jeg håper du har det bra.

Nå husker jeg ikke lenger hvor de værste menssmertene mine legger seg, siden det er en stund siden sist jeg hadde mensen, men vet at de sitter veldig i magen i allefall :jepp:

-

Fikk lurt meg til litt :sengekos: når samboeren kom hjem fra jobb i dag, og etter en liten stund begynte det å murre i magen og ryggen (mest i ryggen). Nå har jeg vel sittet med disse murringene i en times tid, og av og til kommer det noen vondere tak, så kanskje det er noe på gang? :jepp: Tørr ikke håpe så aaalt for mye enda da. Er litt redd for at de skal gi seg, så jeg blir skuffet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende her jo - kanskje det blir bebis på dere i løpet av natten? :popcorn:

Har du blitt satt opp til overtidskontroll?

Lurer litt på hvordan det egentlig fungerer i praksis... Legen min sa at hun skulle ringe sykehuset for å undersøke rutinen når jeg skal dit på neste kontroll...

Veldig spennende å følge med her nå altså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zia: ble satt opp på overtidskontroll på sykehuset sist jeg var hos jordmor. Så på torsdag blir det overtidskontroll dersom det ikke skjer noe før. Fikk beskjed av jordmor at de da vurderer om jeg skal bli satt i gang på dagen, eller om de setter opp ny time til igangsetting.

-

I natt har jeg sovet skuffende godt :sjenert: skulle ikke håpe for mye for å unngå å bli skuffet, men det viste seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Alt av både murringer og tak er borte. Jeg vil føde nååå :sukk: når andre som har termin etter meg sniker seg foran i køen gjør det egentlig alt mye værre i tillegg. Hadde ikke trodd jeg skulle føle det sånn siden jeg var helt ok mtp å gå over termin, men så feil kan man ta.

Skriver fra telefonen så får ikke til å multisitere, men koselig at dere følger med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

I natt har jeg sovet skuffende godt :sjenert: skulle ikke håpe for mye for å unngå å bli skuffet, men det viste seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Alt av både murringer og tak er borte. Jeg vil føde nååå :sukk: når andre som har termin etter meg sniker seg foran i køen gjør det egentlig alt mye værre i tillegg. Hadde ikke trodd jeg skulle føle det sånn siden jeg var helt ok mtp å gå over termin, men så feil kan man ta.

Skriver fra telefonen så får ikke til å multisitere, men koselig at dere følger med :hjerte:

:klemmer:

Jeg skjønner godt hvordan du føler, det er ikke lett å vente spent på den lille, og plutselig går man over termin.. Og vips, der var det ei anna ei som fikk babyen sin først. Man blir utålmodig og så har man kanskje også spørsmål fra folk utenfor som spør nysgjerrig om babyen har kommet. Du har lov til å føle deg litt skuffet.

Han kommer nok snart, som man sier, det er stille før stormen. :jepp:

Om du har lyst til å snakke litt, så må du bare si ifra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at alt av signaler og tegn er borte. Skjønner godt at det er deprimerende ja!

Hmm, var faktisk ikke forberedt på at igangsettelse samme dag som overtidskontroll er en mulighet :overrasket:

*føler meg plutselig mentalt veldig uforberedt på overtidskontroll*

:sjenert:

Krysser fingrene for litt fødeaction på deg snart iallfall :hoppe: Du virker mer klar enn meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt innom for å fortelle at lillegutt meldte sin ankomst i dag, og jeg er nok verdens mest stolte mamma for øyeblikket :hjerte: fødselshistorie kommer senere, men kan fortelle at det ble en relativt lang og tøff fødsel. Lillegutt var stjernekikker, så det hele endte i KS. Ble en stor påkjenning for mor, så jeg er rimelig utslått nå. Men det var selvfølgelig verdt det når jeg fikk se sønnen min! Likevel er jeg ikke gira på ny fødsel. Sånn som ting ser ut nå vil jeg ikke føde igjen med mindre jeg får planlagt KS. Håper jeg ikke skremmer noen av dere som ikke har født enda. Jeg var nok bare maks uheldig. Men veldig heldig med sønnen min da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...