Gå til innhold

Veien mot målet...


Mangopai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!! :D

Jeg anbefaler alle å melde seg på noe sånt, bare for å ha en konkret ting å trene mot, og å få den deilige følelsen når man har gjennomført! :D

Woho!

Nå er det 10km på OsloMaraton i September som er neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes

Enda ett :overrasket: spreking :hoppe:

Kan tenke meg det føles godt å prestere ja. En vakker dag skal jeg gjenomføre en lengre strekning av noe, men det blir nok sykling for min del, og ikke et organisert løp - heller kanskje en sykkelferie eller noe hvor jeg kan bestemme tempo selv.

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE DET!!

Gjennomførte 8,5km i LeapOslo!

Var langt unna å komme først i mål (som om det var noe mål i seg selv), men jeg gjennomførte! ÅÅÅ! Mye bedre tid enn jeg hadde trodd på forhånd ble det og!

STOLT! :heiajente:

Oj! Det er jo kjempebra :D Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg trener, altså :sjenert: er bare ikke så flink til å si noe om det...

Har en etterlengta ferieuke neste uke og, så da blir det vel like dårlig med oppdateringer...

Men jeg kan jo skrive litt nå!

Etter LeapOslo hadde jeg et prosjekt med å komme meg inn i en kjole... Så da ble det masse sunn mat, masse ståing på jobb, og jeg er i uke 4 uten å ta heisen en eneste gang! :D

..er heis på jobb, og av en eller annen grunn er det ingen av de jeg går opp og ned med som i utgangspunktet går trappa, men nå har de ikke noe valg, for jeg er sta! :D

Kjolen passa forresten fint den, var til og med plass til litt kake utpå kvelden ;)

I dag har jeg kjørt runden min igjen, denne gangen med både kjæreste og hund! :) Går alltid fortere når typen er med, så jeg ble god og svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei!

ville ikke skrive her før jeg følte at treningen faktisk var i gang igjen, og det gjør jeg endelig nå!

Var på senteret med en venninne lørdag og løp 5,5km på mølla! Hah! Jeg som hater den maskina! :D

I går var jeg tilbake på senteret, løp 2km, så fant jeg meg en liten avluke der jeg laga meg et styrkeprogram med medisinball - og jaggu kjenner jeg det skikkelig i dag! :)

ferien var kjempebra! Var fint vær der jeg dro, og hadde goood tid til å være massemasse ute! Koste meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har putta i munnen av mat og lignende i dag:

Uhm...

Frokost:

To knekkebrød - Ryvita sesam - med smøreost.

Soyalatte

Lunsj:

En bakt potet med smør, et par skiver med pepperskinke, tomat, agurk

Et glass juice

Middag:

Kyllingfiletbiter med basmatiris og grønsaksblanding

Nå:

To håndfuller med lettsalta potetskruer

Notat: Ble matforgiftet i går, så skruene er for å ha noe i magen som jeg både har lyst på, og som ikke trigger kvalme :)

Bonus: INGEN SUKKER!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notat 2: Det er vel sukker i soyamelka..? jaja... Syns jeg var flink, jeg! :)

I fare for å legge til enda flere innlegg:

Har selvfølgelig drukket masse vann i tillegg til maten :) Har en flaske stående på pulten hele tiden, så er det lettere å drikke jevnlig :)

Endret av Mangopai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom sukkerabstinensene...

Hodepine, rastløshet, cravings på alt som er søtt... Argh!

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ms. Danes

Så flink du er :) Jeg klarer regime noen dager, men så er det full spiker på overspising, så for meg fungerer det sjelden å kjøre veldig stram linje, jeg må heller tenke moderasjon og å unngå de mest typiske fellene (vin og sjokkis...)

Lykke til :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...